تبلیغ نویسی با هوش مصنوعی ChatGPT
4.6
(32)

اگر با اصول تبلیغ نویسی آشنا باشید، می‌توانید به کمک هوش مصنوعی ChatGPT متن‌های تبلیغاتی تولید کنید و کار تبلیغ نویسی محصولات و خدمات خود را آسان‌تر کنید. البته نتیجه کار همیشه عالی نیست و لازم است با ویرایش مناسب، متن تبلیغاتی را بهتر کنید.

 

ساده‌ترین راه تبلیغ نویسی با هوش مصنوعی

یکی از ایده‌های بسیار خلاقانه و ساده برای تبلیغ نویسی با هوش مصنوعی آن است که بازی را برعکس کنید! هوش مصنوعی ChatGPT یک چت‌بات است؛ به این معنی که شما سوال یا درخواست خود را مطرح می‌کنید و هوش مصنوعی پاسخ می‌دهد. این روش برای تولید محتوا عالی است، ولی برای تبلیغ‌ نویسی خیلی خوب نیست. بیایید بازی را برعکس کنید؛ یعنی از هوش مصنوعی بخواهیم برای تولید متن تبلیغاتی مناسب، خودش از ما سوالاتی را بپرسد! ما فقط می‌گوییم چه تبلیغی را می‌خواهیم و درخواست می‌کنیم خودش سوالات لازم را برای ساختن متن تبلیغاتی مناسب از ما بپرسد.

 

تبلیغ نویسی با هوش مصنوعی برای کتاب مدرس مرجع

بیایید یک مثال واقعی را باهم بررسی کنیم. من برای کتاب مدرس مرجع می‌خواهم یک متن تبلیغاتی کوتاه و اثرگذار بنویسم. برای این کار می‌خواهم از هوش مصنوعی کمک بگیرم. از این پرامپت استفاده می‌کنم. دوستانی که با مفهوم پرامپت آشنا نیستید، درخواستی که برای هوش مصنوعی می‌فرستیم، پرامپت نام دارد. درواقع همان متنی است که در بخش چت ChatGPT تایپ می‌کنیم.

پرامپت استفاده‌ شده در ChatGPT

یک متن تبلیغاتی خوب بنویس تا مخاطبان را قانع کند کتاب «مدرس مرجع» را بخرند.
هر سوالی لازم است از من بپرس تا بتوانی متن تبلیغاتی خوبی بنویسی.

 

با این درخواست هوشمندانه بدون اینکه مدت‌ها فکر کنیم برای تبلیغ نویسی چه اطلاعاتی را باید به هوش مصنوعی بدهیم، کاری می‌کنیم خودش دقیقا بگوید به چه اطلاعاتی نیاز دارد. پاسخ ChatGPT را ببینید.

 

به سوالات لازم پاسخ بدهید

کمی حوصله به‌خرج بدهید و به سوالاتی که هوش مصنوعی برای تبلیغ نویسی بهتر از شما می‌پرسد پاسخ بدهید. این پاسخ‌ها در متن تبلیغاتی استفاده خواهد شد، پس سعی کنید دقیق و مفید باشد.

 

پاسخ‌های داده شده به ChatGPT

1. موضوع کتاب این است که چرا برخی مدرس‌ها خیلی موفق‌تر هستند و به معروفیت و درآمد بالا می‌رسند و موفق می‌شوند زندگی دیگران را متحول کنند.
2. مدرس‌ها برای موفقیت‌های بزرگ باید با صنعت آموزش آشنا شوند.
3. مدرس‌ها، سخنرانان و نویسندگان کتاب
4. نویسنده ژان بقوسیان است که مرد پشت‌صحنه مدرس‌های نسل جدید نامیده می‌شود و به بیش از 4500 مدرس کمک کرده است موفق‌تر شوند.بسیاری از مدرس‌های معروف شاگرد او بوده‌اند.
5. کتاب کاملا کاربری و نتیجه تجربیات واقعی است. کتاب توسط برایان تریسی، دکتر آزمندیان، دکتر سیدا و دکتر احمد روستا تایید شده است.

 

تبلیغ نهایی تولیدشده توسط ChatGPT

با تشکر از اطلاعاتی که ارائه دادید، حالا من می‌توانم یک متن تبلیغاتی برای کتاب «مدرس مرجع» بنویسم:

آیا تاکنون فکر کرده‌اید که چرا برخی از مدرس‌ها به معروفیت و درآمد بالا می‌رسند؟ چرا آن‌ها می‌توانند زندگی دیگران را متحول کنند و خود را در صنعت آموزش جای دهند؟ حالا این فرصت را دارید که پاسخ‌های این سوالات را در کتاب «مدرس مرجع» بیابید.

این کتاب، نوشته‌ی ژان بقوسیان، که به «مرد پشت‌صحنه مدرس‌های نسل جدید» معروف است، شما را در مسیر موفقیت در صنعت آموزش هدایت می‌کند. با تجربه‌ی یاری کردن بیش از 4500 مدرس، او اطلاعات و تجربیات واقعی خود را در این کتاب با شما به اشتراک می‌گذارد.

«مدرس مرجع» برای مدرس‌ها، سخنرانان و نویسندگان کتاب طراحی شده است – اما هر کسی که مایل است به موفقیت در زندگی و کار خود برسد، می‌تواند از آن استفاده کند. تاییدیه‌های برجسته‌ی برایان تریسی، دکتر آزمندیان، دکتر سیدا و دکتر احمد روستا تایید می‌کند که این کتاب تجربیات واقعی و قابل اعتماد را ارائه می‌دهد.

برای شروع یک فصل جدید از موفقیت در زندگی خود، همین حالا کتاب «مدرس مرجع» را تهیه کنید. این کتاب، کلیدی است برای باز کردن دروازه‌های تازه‌ی موفقیت و تاثیرگذاری در زندگی دیگران.

 

تبلیغ نویسی با هوش مصنوعی انجام شد. البته اگر با تبلیغ نویسی آشنا باشید، می‌توانید از این متن تولیدشده به‌عنوان یک تبلیغ اولیه استفاده کنید و آن را بهبود بدهید. ولی برای شروع عالی است. فقط در چند دقیقه یک متن تبلیغاتی قابل قبول تولید کردیم.

 

میانگین امتیاز 4.6 / 5. تعداد آرا: 32

کتاب بازاریابی عصبی

کتاب بازاریابی عصبی

23 ترفند جدید برای افزایش فروش با شناخت عملکرد مغز

180.000 تومان

فقط 126،000 تومان

فیلم دوره سیستم سازی با 60 درصد تخفیف ویژه - فقط تا امشب