4 مرحله تبدیل غریبه به مشتری وفادار
4 مرحله تبدیل غریبه به مشتری وفادار
4.8
(9)

1. تبدیل غریبه به خواننده معمولی

چگونه غریبه را به خواننده معمولی تبدیل کنیم؟ این شخص هیچ سرنخی در مورد شما ندارد، بنابراین شما باید خود و محتوایتان را در کانال‌هایی خارج از وبلاگ خود تبلیغ کنید. شبکه‌های اجتماعی گزینه خوبی است.

همچنین می‌توانید در پادکست‌ها صحبت کنید و اسلاید و فایل آموزشی تولید کنید. این‌ها فعالیت‌هایی است که خوانندگان را به سایت شما هدایت می‌کند. آن‌ها پس از تعامل بیشتر با شما روی دکمه با ما تماس بگیرید در یک موضوع تبلیغاتی در فیس‌بوک یا یک تیتر جالب، کلیک خواهند کرد. اگر محتوای شما بیش از انتظارات آن‌ها باشد و بر اساس عنوان پست شما باشد، خواننده سایت شما می‌شوند.

 

2. تبدیل خواننده معمولی به عضو سایت

برای تبدیل خواننده معمولی به عضو سایت ، باید آهنربای قانع‌کننده ارائه دهید تا نتوانند آن را از دست دهند.

 

3. تبدیل عضو سایت به مشترک متعهد و طرفدار

بسیاری از نویسندگان محتوای سایت فکر می‌کنند به‌محض اینکه شخصی در لیست ایمیلشان قرار گرفت، کار آن‌ها تمام‌ شده است، اما روند در اینجا متوقف نمی‌شود. هنوز باید عضو سایت را به مشترک درگیر تبدیل کنید. شما باید محتوایی تولید کنید که به آن‌ها قدرت و آموزش دهد. به‌عنوان‌مثال، اگر در حال کمک به مردم برای ترک شغل هستید، به‌عنوان اولین قدم می‌توانید به آماده‌سازی افراد برای ترک شغل خود کمک کنید. شما می‌توانید لیستی از ایده‌های تجاری را که می‌توانند به‌سرعت و با بودجه کم شروع کنند، به آن‌ها ارائه کنید تا کار خود را ترک کنند.

با کمک به آن‌ها در مرحله اول، “تغییری” را که می‌خواهید در نهایت ایجاد کنید، برای آن‌ها فراهم می‌کنید. به‌این‌ترتیب شما مشترکین درگیر و در نهایت طرفدار ایجاد می‌کنید.

 

4. تبدیل مشترک و طرفدار وفادار به وکیل مدافع و مشتری

اکنون که مشترکان خود را درگیر کرده‌اید، چگونه می‌توانید آن‌ها را به مشتری تبدیل کنید؟ چگونه آن‌ها را برای خرید از شما آماده می‌کنید؟ شما این کار را با ایجاد محتوا انجام می‌دهید که در جهت محصولات و خدمات شما است. شما اعتراضات را برطرف کرده و میل به خرید محصولات و خدمات خود ایجاد می‌کنید.

 

منبع: کتاب «برنامه یک ساعته تولید محتوا»
نویسنده: میرا گوتند
ناشر: سخن گستر
ترجمه: ساسان جعفرنیا و هانیه غفرانی

 

 

میانگین امتیاز 4.8 / 5. تعداد آرا: 9

این 3 کتاب بهترین کتاب‌های بهبود فردی است!

کتاب مدرس مرجع

چگونه بهترین مدرس حوزه خود باشیم و زندگی دیگران را متحول کنیم؟

220.000 تومان

فقط 132،000 تومان

فیلم دوره سیستم سازی با 60 درصد تخفیف ویژه - فقط تا امشب