8 عادت پولی ثروتمندان
8 عادت پولی ثروتمندان
4.5
(11)

چیزی که در میان ثروتمندان عمومیت دارد این است که وقتی پول خود را به دست آوردند چگونه رفتار می‌کنند و چگونه در مورد آن فکر می‌کنند. آن‌هایی که ثروتمند هستند طرز فکر ثروتمندی دارند، که به آن‌ها کمک می‌کند پولشان برایشان کار کند. ثروتمندان واقعی می‌دانند که اگر بخواهند ثروت خود را حفظ کنند، باید آن را مدیریت کنند.

در اینجا 8 روشی که ثروتمندان، پول خود را مدیریت می‌کنند تا بتوانند ثروتمند بمانند گفته می‌شود.

 

1. از بدهی خارج شوید

بدهی هر سودی را که به دست ‌می‌آورید، از بین می‌برد. خروج از بدهی با نپذیرفتن بدهی جدید شروع می‌شود.

 

2. به یک بودجه پایبند باشید

یک عادت پولی میلیاردها این است که در سطح شما زندگی می‌کنند. آن‌ها می‌دانند که تنها راه برای ثروتمند شدن این است که کمتر از آنچه به دست می‌آورند خرج می‌کنند. بخش کلیدی در تامین بودجه، کنار گذاشتن لذت‌های لحظه‌ای است.

 

3. فرق میان خواسته‌ها و نیازها را بدانید

ثروتمندان می‌دانند که به چه چیزی نیاز دارند و می‌دانند چه چیز اضافه است. یک خانه بزرگ‌تر شما را به ثروتمند شدن نزدیک نمی‌کند. این فقط شما را در معرض بدهی بیشتر قرار می‌دهد. دانستن تفاوت میان یک خواسته و یک نیاز مهم است، زیرا پایه‌ای برای ثروت شما می‌سازد.

 

4. صرفه‌جو باشید

برخی از مردم فکر می‌کنند که ثروتمندان هر زمان و هر کجا که بخواهند پول خرج می‌کنند بااین‌حال، ثروتمندترین افراد اغلب به دنبال یک معامله خوب بوده و به صرفه‌جویی معروف هستند.

 

5. در مورد بازار تحقیق کنید

ثروتمندان کورکورانه از توصیه‌های دوستان یا غریبه‌ها تبعیت نمی‌کنند. آن‌ها در مورد حقایق تحقیق می‌کنند و می‌دانند که هرچه بیشتر در مورد سرمایه‌گذاری، بازار یا افرادی که با آن‌ها وارد تجارت می‌شوند بدانند، تصمیمات بهتری می‌توانند با پول خود بگیرند.

 

6. کالاهای فیزیکی

یک موضوع رایج این است که میلیاردها صاحب چیزهایی هستند. آن‌ها در دارایی‌های مشهود مانند املاک و زمین سرمایه‌گذاری می‌کنند. این کالاهای ملموس غیر از بازار سهام هستند، بنابراین حتی اگر یک رکود یا سقوط انجام گیرد آن‌ها هنوز چیزی برای تولید ثروت دارند.

 

7. تنوع‌بخشی

تنوع به این معنی است که ثروتمندان پول خود را در چندین مکان به‌طور هم‌زمان سرمایه‌گذاری می‌کنند. اگر یک سرمایه‌گذاری با شکست مواجه شود یا سقوط کند، آن‌ها هنوز هم موفقیت سرمایه‌گذاری را دارند.

 

8. برنامه‌های بلندمدت

ثروتمندان در ترن هوایی کوتاه‌مدت بازار سهام خرید نمی‌کنند. در عوض، آن‌ها روی موفقیت بلندمدت شرکت‌ها سرمایه‌گذاری می‌کنند. اگر سرمایه‌گذاری کنند، قصد دارند آن را برای سال‌ها حفظ کنند.

شما هم می‌توانید ثروتمند شوید.

 

میانگین امتیاز 4.5 / 5. تعداد آرا: 11

این 3 کتاب بهترین کتاب‌های بهبود فردی است!

فیلم دوره سیستم سازی با 60 درصد تخفیف ویژه - فقط تا امشب