ساخت دوره آموزشی با هوش مصنوعی
ساخت دوره آموزشی با هوش مصنوعی
4.5
(29)

اگر مدرس هستید و می‌خواهید دوره‌های آموزشی جدیدی تولید کنید، می‌توانید در کمتر از چند دقیقه و به کمک هوش مصنوعی دوره‌ای کامل به همراه سرفصل‌ها و محتوای اصلی آن بسازید. بدون فوت وقت به سراغ معرفی این هوش مصنوعی جذاب می‌رویم.

 

معرفی learningstudioai.com

Learning Studio AI یک ابزار نویسندگی مبتنی بر هوش مصنوعی است که برای ساخت دوره‌های آموزشی مورداستفاده قرار می‌گیرد. به کمک این ابزار فوق‌العاده و به چهار روش زیر می‌توانید محصولات و دوره‌های آموزشی تولید کنید و در وقت و هزینه خود صرفه‌جویی کنید. البته فراموش نکنید که ابتدا در سایت ثبت‌نام کنید یا با اکانت جیمیل خود لاگین کنید.

1. روش فوق‌سریع (Quick)

موضوع موردنظر خود را بنویسید و بقیه کار را به هوش مصنوعی بسپارید و دوره آموزشی کامل به همراه سرفصل‌ها و محتوای آنها تحویل بگیرید. جالب است که بدانید در دوره طراحی شده تمرین و حتی کوئیز برای کاربران طراحی می‌شود و این فوق‌العاده است.

 

2. راهنمایی و پیشنهاد (Guided)

اگر این گزینه را انتخاب کنید، صفحه‌ چتی برای شما باز می‌شود و می‌توانید با این ابزار فوق‌العاده درباره موضوع مورد نظر خود صحبت کنید. ابتدا موضوع مورد نظر را می‌نویسید و بعد سطح دوره را انتخاب می‌کنید. در گام بعد سرفصل‌هایی به شما پیشنهاد می‌دهد که قابل ویرایش هم هستند. بعد از نهایی شدن سرفصل‌ها می‌توانید کوئیز و تمرین هم به دوره خود اضافه کنید. حالا وقت آن رسیده تا بر روی دکمه ساخت دوره آموزشی کلیک کنید و دوره آموزشی خود را تحویل بگیرید.

 

3. بارگذاری فایل (Import File)

این ابزار هوش مصنوعی به شما این قابلیت را می‌دهد تا فایل‌های PDF ،Word و PowerPoint آماده خود را آپلود کنید و بر اساس اطلاعات موجود در فایل و پیشنهادهای Ai، دوره آموزشی بسازید.

البته بهتر است محتوای تولید شده را با دقت بخوانید و تجربیات شخصی خودتان را به همراه مثال‌های واقعی به آن اضافه کنید تا نتیجه آن، دوره‌ای باکیفیت و شخصی‌سازی شده باشد.

 

4. قالب دوره آموزشی

با انتخاب این گزینه قالبی برای شما باز می‌شود و می‌توانید محتوای مورد نظر خود را در بخش‌هایی که از قبل طراحی شده وارد کنید و خروجی بگیرید.

 

خروجی دوره آموزشی

دوره ساخته شده را می‌توانید در فرمت PDF و البته به زبان انگلیسی دانلود کنید. در حال حاضر این هوش مصنوعی از زبان فارسی پشتیبانی نمی‌کند؛ اما اصلا نگران نباشید. به‌راحتی می‌توانید این فایل را ترجمه کنید.

 

ترجمه دوره آموزشی

به کمک گوگل ترنسلیت و در بخش Documents  می‌توانید فایل PDF خود را آپلود کنید و ترجمه فارسی آن را تحویل بگیرید.

 

حالا وقت آن رسیده که آماده ضبط دوره آموزشی خود شوید. 😉

 

میانگین امتیاز 4.5 / 5. تعداد آرا: 29

کتاب مدرس مرجع

چگونه بهترین مدرس حوزه خود باشیم و زندگی دیگران را متحول کنیم؟

220.000 تومان

فقط 132،000 تومان

فیلم دوره سیستم سازی با 60 درصد تخفیف ویژه - فقط تا امشب