7 اپلیکیشن برای حذف پرده سبز با موبایل
7 اپلیکیشن برای حذف پرده سبز با موبایل
4.1
(47)

آیا نیاز به تولید محتوا با کمک پرده سبز دارید؟ ما فهرستی از اپ‌های برتر پرده سبز را گردآوری کرده‌ایم که می‌توانید از آن‌‌ها استفاده کنید.

وقتی می‌خواهید در مکانی عکاسی کنید که در واقعیت نمی‌توانید به آنجا سفر کنید، پرده سبز به کمکتان می‌آید. مثلا، بازیگران فیلم جنگ ستارگان نمی‌توانستند در سیاره خیالی «ماستافار» که پوشیده از مواد مذاب بود، فیلم‌برداری کنند. در نتیجه از پرده سبز استفاده کردند و در بودجه و زمان خود صرفه‌جویی کردند!

در ادامه به تعدادی از بهترین اپ‌های پرده سبز اشاره می‌کنیم که برای تولیدکنندگان محتوا و افرادی که با گوشی فیلم‌برداری می‌کنند، مفید است:

 

برنامه پرده سبز

1. PowerDirector

اشتراک رایگان – عضویت ویژه: ماهانه از 5.83 دلار
برای iOS و Android

این اپ یکی از معتبرترین اپ‌های پرده سبز در پلی‌استور گوگل و آی‌تیونز است و می‌تواند ویدیوهایی با کیفیت 4k را هم پشتیبانی کند. دارای تایم‌لاین چندگانه است و می‌تواند محتوا را در یوتیوب، اینستاگرام و فیس‌بوک به اشتراک بگذارد. خودتان می‌توانید رنگ زمینه را آبی یکدست، سبز یا سایر رنگ‌ها انتخاب کنید. همچنین می‌توانید تیرگی و روشنی رنگ را با تنظیم دکمه نویزگیر تغییر دهید. می‌توانید پس‌زمینه را شفاف‌تر یا کدرتر کنید و محتوایتان را مستقیم در خود اپ ویرایش کنید. به‌علاوه، می‌توانید حاشیه‌های تصویر اصلی را محو کنید تا به نظر برسد که سوژه واقعا در آن صحنه حضور دارد. نسخه رایگان این اپ واترمارک دارد که در صورت خرید نسخه ویژه حذف می‌شود.

دانلود PowerDirector از Google Play

دانلود PowerDirector از App Store

 

برنامه پرده سبز

2. Kinemaster

اشتراک رایگان – اشتراک ماهانه: 4.99 دلار – اشتراک سالانه: 39.99 دلار
برای iOS و Android

اپ بعدی کاین‌مستر است. این اپ یک ویرایشگر ویدیو کاملا مجهز برای آی.اُ.اس. و اندروید است. علاوه بر ویژگی کروماکی (جایگزین کردن رنگ‌های سبز و آبی در ویدیو با سایر رنگ‌ها)، از قابلیت ایجاد ویدیوی چند‌لایه، ترکیب تصاویر، صداگذاری، کنترل سرعت، ترنزیشن، معکوس کردن ویدیو و جلوه‌های ویژه برخوردار است. به‌علاوه، می‌تواند فیلم 4K 2160p  را با سرعت 30 فِرِیم در ثانیه اکسپورت کند. در ابتدا باید یکی از رنگ‌های موجود را انتخاب کنید. این اپ پالت رنگی اختصاصی ندارد که یکی از معایب این برنامه است. باید خودتان رنگ موردنظر را روی طیف انتخاب کنید. سپس می‌توانید این رنگ را جایگزین پس‌زمینه کرده و آن را روشن‌تر یا تیره‌تر کنید و همچنین میزان شفافیت و کدری پس‌زمینه را هم تنظیم کنید. نسخه رایگان کاین‌مستر هم مثل PowerDirector واترمارک دارد که در صورت خرید نسخه ویژه می‌توانید آن را حذف کنید.

دانلود Kinemaster از Google Play

دانلود Kinemaster از App Store

 

برنامه پرده سبز

3. Motion Ninja

رایگان – یک‌بار پرداخت: 20 دلار
برای iOS و Android

موشِن‌نینجا یکی از بهترین اپ‌های کروماکی موجود به‌حساب می‌آید؛ زیرا یک ویرایشگر ویدیو با قابلیت‌های فراوان است. این برنامه هم برای اندروید و هم آی.اُ.اس. موجود است. این اپ چندین پرده سبز با سبک‌ها و گزینه‌های ترکیبی مختلف ارائه می‌دهد. همچنین، یک ویرایشگر ویدیوی کامل است و علاوه بر جایگزین کردن رنگ‌های سبز و آبی در فیلم، امکان کارهای دیگر را هم فراهم می‌کند. این اپ هم در اندروید و هم در اپ‌استور رتبه بالایی دارد. همچنین، تبلیغات را به حداقل رسانده است. بعضی قابلیت‌های این اپ فقط برای کاربران ویژه در دسترس است. بااین‌حال، نسخه رایگان هم قابلیت‌های فراوانی دارد. اگر می‌خواهید نسخه ویژه را بخرید، فقط یک‌بار باید 20 دلار بپردازید.

دانلود Motion Ninja از Google Play

دانلود Motion Ninja از App Store

 

برنامه پرده سبز

4. iMovie

رایگان
برای iOS

اپ بعدی آی‌مووی است که در حال حاضر فقط برای آی.اُ.اس. موجود است و نمی‌توانید آن را در گوگل‌پلی پیدا کنید. یکی از ویژگی‌های عالی این اپ رایگان بودن آن است و همچنین می‌توانید هر چیز سبز یا آبی در پس‌زمینه را حذف کنید. بنابراین برای از بین بردن پرده آبی، نیازی به خرید اپ‌های گران‌تر نیست. همچنین می‌توانید تصاویری با پس‌زمینه شفاف ایجاد کنید و عکس‌های دیگری روی آن‌ها بیندازید.

دانلود iMovie از App Store

 

برنامه پرده سبز

5. Do Ink

4.99 دلار
برای iOS

می‌توانید از این برنامه پرده سبز در آیپد و آیفون استفاده کنید. این اپ یکی از بهترین اپ‌های‌ جدید در آی‌تیونز است و گزینه مناسبی برای استفاده از پرده سبز در آیپد و آیفون به‌حساب می‌آید. می‌توانید از این برنامه به دو روش مختلف استفاده کنید. اول، می‌توانید یک ویدیوی از پیش ضبط‌شده را وارد کنید. دوم، می‌توانید از این اپ در ویدیوهای لایو استفاده کنید. همچنین می‌توانید در آن از عکس‌ها و کارهای هنری استفاده کنید. این اپ با قیمت 4.99 دلار در اپ‌استور موجود است.

دانلود Do Ink از App Store

 

برنامه پرده سبز

6. ویرایشگر ویدیو و فیلم WeVideo

رایگان – عضویت ماهانه 4.99 دلار
برای iOS و Android

اپ رایگان وی‌ویدیو قابلیت پرده سبز را ارائه می‌دهد که یکی از ویژگی‌های برجسته این اپ است. همچنین این اپ می‌تواند به Cloud وصل شود، در نتیجه همیشه می‌توانید با دستگاه‌های اندرویدی به پروژه‌های خود دسترسی داشته باشید. به‌علاوه، این اپ یک ویرایشگر آنلاین دارد و می‌توانید بدون نیاز به دانلود برنامه دیگری، یک ویدیوی پرده سبز بسازید. این اپ رایگان است، اما اگر می‌خواهید از قابلیت پرده سبز آن استفاده کنید، باید نسخه Mobile Pass آن را تهیه کنید.

دانلود WeVideo از Google Play

دانلود WeVideo از App Store

 

برنامه پرده سبز

7. Chromavid

رایگان – اشتراک سالانه: 2.99 دلار
برای iOS و Android

آخرین اپ کروماوید است که برای آی.اُ.اس. و اندروید ارائه می‌شود، از قابلیت زمان ضبط نامحدود برخوردار است و لوگوی کروماوید را در کادر شما قرار نمی‌دهد. می‌توانید رنگ آبی، سبز، زرد یا قرمز کروم را انتخاب کنید، اما این اپ نقص‌هایی هم دارد. مثلا فقط می‌توانید پس‌زمینه را با یک عکس ثابت جایگزین کنید و نمی‌توانید ویدیو در آن قرار دهید. به‌علاوه، ویدیویی که جلوی تصویر استفاده می‌کنید باید به‌صورت زنده فیلم‌برداری شود. حق ‌اشتراک ویژه یک‌ساله این اپ 2.99 دلار است.

این‌ها بعضی گزینه‌های موجود برای ویرایش پرده سبز در تلفن‌های هوشمند بودند. امیدواریم این فهرست در ساخت ویدیوهای عالی پرده سبز به شما کمک کند.

دانلود Chromavid از Google Play

دانلود Chromavid از App Store

 

برای یادگیری «ساخت استودیوی پرده سبز خانگی» می‌توانید آموزش زیر را تهیه کنید.

 

میانگین امتیاز 4.1 / 5. تعداد آرا: 47

 دوره ارتقا با 60 درصد تخفیف 

00
Months
00
Days
00
Hours
00
Minutes
00
Seconds

فیلم دوره سیستم سازی با 60 درصد تخفیف ویژه - فقط تا امشب