کارخانه تولید اطلاعات

افشای‌ مطالبی درباره کارخانه تولید اطلاعات

4.5
(76)

سلام

ژان بقوسیان هستم. امروز تصمیم گرفتم سکوتم را بشکنم و مطالبی را عنوان کنم تا واقعیت را بدانید و به راحتی فریب عده‌ای مدرس قلابی را نخورید.

حدود سه سال قبل دوره‌ای به نام «کارخانه تولید اطلاعات» طراحی کردم و تابه‌حال به بیش از 1500 متخصص آموزش داده‌ام که چگونه با تبدیل تخصص خود به محصولات آموزشی، کتاب، دوره آنلاین، کارگاه، همایش و … درآمد کسب کنند.

اخیرا دیدم که چند نفر از همین شرکت‌کنندگان (که برخی از آن‌ها با نام غیرواقعی فیلم دوره را تهیه کرده‌اند تا هویتشان لو نرود) دوره‌های مشابهی با کیفیت‌ و محتوای بسیار پایین‌تر ولی با ادعاهای بسیار بزرگ‌تر تهیه کرده‌اند و با قیمت‌هایی مختلف و گاهی بسیار بالا در سایتشان عرضه می‌کنند. آن ها در این دوره شرکت کردند تا تخصص خودشان را به محصول تبدیل کنند، ولی بعد که دیدند موضوع «کارخانه تولید اطلاعات» بسیار موفق بوده و خیلی تبلیغ شده ترجیح دادند مطالب خود دوره را کپی کنند و با نام خودشان منتشر کنند.

متن‌های تبلیغاتی آن‌ها و حتی ایبوک‌های رایگان و آموزش‌های آن‌ها آن‌قدر ناشیانه کپی شده که دقیقا جملات دوره «کارخانه تولید اطلاعات» در آن‌ها وجود دارد. البته تمام این کپی‌کنندگان چند نکته بی‌ارزش را هم اضافه کرده‌اند که به نحوی نشان دهند کارشان کپی نیست.

بسیاری از افراد تازه‌کار نیز می‌توانند به راحتی فریب بخورند، چون این کپی‌کنندگان به معیارهای اخلاقی پایبند نیستند و به راحتی با دروغ‌ها و آمار ساختگی سعی در فریب بازدیدکنندگان می‌کنند.

با دیدن این موارد مدت زیادی سکوت کرده‌ام و چیزی نگفته‌ام. ولی وقتی دیدم چگونه افرادی که هیچ چیزی از بازاریابی اطلاعات نمی‌دانند و در عمرشان حتی 5 کتاب در این زمینه نخوانده‌اند مطالبی را آموزش می‌دهند که خودشان هیچ تسلطی بر موضوعات ندارند، باعث شد تصمیم بگیرم که اطلاعاتی را در اختیار شما قرار دهم.

1.بسیاری از این دوستان ادعا می‌کنند کتاب‌های زیادی نوشته‌اند. کتاب‌هایی که وجود خارجی ندارد! البته شاید در ذهن آن‌ها چیزی نوشته شده باشد ولی هنوز کتابی در کار نیست. برای چک کردن کتاب‌هایی که در کتابخانه ملی ثبت شده می‌توانید به سایت nlai.ir رفته و صحت ادعای آن‌ها را بررسی کنید. هیچ کتابی نمی‌تواند بدون ثبت در کتابخانه ملی و گرفتن مجوز وزارت ارشاد چاپ شود. کافی است نام «ژان بقوسیان» را در سایت کتابخانه ملی چک کنید و همچنین نام افرادی را که ادعا می‌کنند کتاب‌های زیادی نوشته‌اند.

2. رتبه آلکسای برخی از این سایت‌ها ساختگی است. آن‌ها با پرداخت پول به سایت‌هایی که در مدت کوتاهی رتبه سایت را در آلکسا بالا می‌برند سعی می‌کنند خودشان را معتبر نشان دهند. روش کار هم چنین است که سایت‌هایی وجود دارند که به آن‌ها پول می‌دهید و توسط نرم‌افزارهایی به صورت خودکار صفحات مختلف سایت ریفرش می‌شوند تا از دید شمارشگرها آمار بازدید سایت بالا برود.

 

3. زیر صفحات مطالب و ایبوک‌های تبلیغاتی آن‌ها به تعداد غیرقابل‌باوری نظرات خوب ثبت شده است که همه به تعریف و تمجید می‌پردازند. با توجه به اینکه بیش از 8 سال است به صورت تخصصی بازاریابی اینترنتی آموزش می‌دهم با جرات می‌گویم اغلب آن‌ها ساختگی است. شما به سایت‌هایی مثل مایکروسافت بروید و تعداد بازدید مقالات خوب را ببینید و سپس تعداد نظرات زیر مقاله را هم ببینید. نظراتی که در سایت‌های این دوستان ثبت شده 10 برابر تعداد نظرات مقالات پربیننده مایکروسافت است! نکته عجیب دیگر آن است که در اغلب این نظرات یک اشتباه املایی یا دستوری تکرار شده است! یعنی مثلا 80 بازدیدکننده راضی سایت همگی نمی‌دانستند که نقطه آخر خط باید به کلمه آخر چسبیده باشد!
درعکس این مطلب از عکسی استفاده کردیم که شامل بیش از 2000 نظر شرکت‌کنندگان دوره کارخانه تولید اطلاعات است. تمام نظرات دستخط خود شرکت‌کنندگان و مربوط به افرادی است که در دوره ثبت‌نام کرده‌اند و شرکت کرده‌اند، نه افرادی مجازی که همگی یک اشتباه املایی یا دستوری را تکرار می‌کنند!

4. دوستانی ادعا می‌کنند در زمینه تولید و بازاریابی اطلاعات متخصص هستند. قدمت سایت خود این دوستان به یکی دو سال بر می‌گردد. بسیار عجیب است که منوی اصلی سایت اغلب این دوستان بسیار شبیه منوی مدیرسبز است. متن‌های تبلیغاتی، سرفصل‌ها و جملات بسیار شبیه مدیرسبز است. حتی در انتخاب قالب سایت، نوار کناری، ترتیب فیلدهای عضویت و … هم اتفاقا همان مواردی را گذاشته‌اند که مدیرسبز گذاشته است.

5. چند نفر از این افراد درباره درآمدهای چند ده میلیونی و چندصد میلیونی خودشان از سایت صحبت می‌کنند تا افراد ساده‌لوح را فریب بدهند در صورتی که خودشان در دوره «کارخانه تولید اطلاعات» مبلغ پرداخت کل دوره را نداشتند و همزمان با ادعاهایشان از ما خواهش می‌کردند به علت نداشتن پول مبلغ باقیمانده را با تاخیر بپردازند! این افراد مدعی هنوز نتوانسته‌اند با روش‌های خودشان حداقل خانه‌، ویلا، دفتر کار و … بخرند و به دیگران آموزش می‌دهند چگونه در مدت کوتاهی با تولید اطلاعات ثروتمند شوند!

6. چند نفر از همین شرکت‌کنندگان «کارخانه تولید اطلاعات» که اکنون با معیارهای خودشان کمی موفق شده‌اند کل موضوع را پنهان می‌کنند و ادعا می‌کنند ژان بقوسیان را نمی‌شناسند!!! در سایتشان کسی پرسیده آیا این مطالب کپی آموزش‌های ژان بقوسیان نیست؟ آن‌ها در جواب گفته‌اند این آقا را نمی‌شناسم ولی کار ما عالی است و بیایید از ما بخرید. از این افراد حداقل 15 نظر کتبی با دستخط خودشان موجود است، فایل صوتی کلاس‌ها که در آن سوال پرسیده‌اند ضبط شده و همچنین در چند دوره فیلم آن‌ها هم موجود است. درصورت لزوم کتابچه‌ای 1500 صفحه‌ای منتشر خواهم کرد که دست‌خط نظرات تمامی این شرکت‌کنندگان است. همچنین نام کسانی را منتشر خواهم کرد که با هویت غیرواقعی این دوره را خریداری کرده‌اند ولی از شانس بدشان فرد آشنایی به آن‌ها مراجعه کرده و «کارخانه تولید اطلاعات» را در محل کارشان دیده است.

7. بسیاری از کپی‌کنندگان «کارخانه تولید اطلاعات» ادعا می‌کنند قبلا ایده‌ها را تست کرده‌اند و با فروش محصولات آموزشی ثروتمند شده‌اند در صورتی که کلا یکی دو محصول بیشتر ندارند. عجیب است که قبلا با فروش کدام محصول آموزشی ثروتمند شده‌اند، وقتی که اولین محصولشان آموزش تولید اطلاعات و بازاریابی اینترنتی است. ما با 8 سال سابقه بیش ار 80 محصول آموزش تولید کرده‌ایم و «کارخانه تولید اطلاعات» شاید بعد از فروش موفق 50 محصول آموزشی دیگر طراحی شد.

این مطالب را برای افراد کپی‌کننده ننوشتم. برای شما عضو گرامی مدیرسبز نوشتم تا بدانید پشت‌صحنه چه خبر است. فریب افرادی را نخورید که آموزش‌هایشان کپی است و اگر یک جمله فراتر از آن بپرسید هیچ تخصص و اطلاعاتی ندارند.

خودتان قضاوت کنید: آیا ترجیح می‌دهید کسی را بفرستید در دوره‌ای شرکت کند و آن را برایتان بازگو کند یا مستقیما از مدرس اصلی مطالب را فرا بگیرید؟

 

اعتبار یک‌شبه به دست نمی‌آید. اگر می‌خواهید در زمینه‌ای موفق باشید باید سال‌ها تلاش کنید. شب‌ها دیرتر بخوابید، صبح زود بیدار شوید و کتاب بخوانید و یاد بگیرید.

من از ته دل اعتقاد دارم هیچ مدرسی با فریب در درازمدت موفق نمی‌ماند. بهترین روش زندگی صداقت است. درست زندگی کنید. خودتان را بزرگتر از چیزی که هستید نشان ندهید و مطمئن باشید لطف خداوند و پشتیبانی مشتریان خوبتان را خواهید داشت.

 

 

میانگین امتیاز 4.5 / 5. تعداد آرا: 76

189 دیدگاه برای “افشای‌ مطالبی درباره کارخانه تولید اطلاعات

  1. nojanpro گفته:

    سلام خدمت جناب بقوسیان عزیز و دوست داشتنی.
    از سال 97 که از طریق یکی از همین مدرس‌هایی که گفتید با مقوله‌ی صنعت آموزش آشنا شدم، اتفاقی به مطالب شما برخوردم. بسته‌ی غیرحضوری «کارخانه تولید اطلاعات» رو تهیه کردم و با دیدن فقط همان جلسه‌ی اول، به کار شما ایمان آوردم. هیجان زده از اطلاعاتی که به دست آورده‌ام شروع به کار محدودی در زمینه‌ی آموزش کردم و جواب‌های عالی گرفتم.
    متاسفانه توانایی شرکت در دوره‌ی حضوری کارخانه رو پیدا نکردم ولی تا همین چند وقت پیش که فیلم کارخانه‌ی جدید رو تهیه کردم، می‌تونم بگم ایمانم به شما محکم‌تر شد و شما رو استاد مسلم آموزش مدرس شدن و بهترین گزینه‌ی موجود در ایران می دونم.
    الان هم خداروشکر با راهنمایی‌های شما اولین کتابم رو نوشتم (که در حال مجوز گرفتن هست)، سه محصول طراحی کردم و یک زنجیره‌ی محصولات مجزا هم طراحی کردم و ان‌شاءالله به زودی زنجیره‌ی دوم و سوم رو هم شروع می کنم.
    خواستم بگم اکثر چیزهایی که یاد گرفتم رو از شما دارم. فقط وقتی که اطلاعات خودم از تدریس رو با سایر رقبا و همکارانم مقایسه می کنم متوجه می‌شم که چه آموزش‌های ارزشمندی رو از چه شخص فوق‌العاده‌ای یاد گرفتم.
    خدا ان‌شاءالله به کارتون بیش‌تر از گذشته برکت بده و بدونید ما همیشه قدردان زحمات شما هستیم.
    دوستتون دارم و امیدوارم یک روزی بتونم شما رو ملاقات کنم.

  2. مریم السادات پناهی گفته:

    من از مشتریان شما هستم و دوره کارخانه اطلاعات رو نه به صورت حضوری بلکه فیلم‌های دوره را خریداری کرده‌ام و واقعا راضی بودم، متنفرم از افراد بی‌وجدانی که در این دنیای سخت، شرایط را برای افراد موفق سخت‌تر می‌کنند و اجازه نمی‌دهند که افراد توانمند با فراغ بال و آرامش برای نفع رساندن به دیگران تلاش کنند، اما استاد خدا بهترین قاضی میان شما و آنها خواهد بود.

    • مدیر سبزمدیریت گفته:

      سلام
      ایشان از دوستان خوب و شرکت‌کننده‌های دوره‌های ما هستند؛ ولی از محتوای آموزش‌های تخصصی ایشان اطلاعی نداریم.

      موفق باشید

    • arvana گفته:

      باید عرض کنم خدمتتون که ، خیلی عجیب هست دوره ی آقای محسن مدحج ادعای آموزش کامل زبان های برنامه نویسی ( که مبحث بسیار گسترده ای هست ) در 6 ماه ، درآمد های بالای 10 تومن (قبلا رقم های بالاتری در وبسایتشون مینوشتن) و… کلی افراد ناراضی دارند و عجیبه که کامنت های پست هاشون همه مثبته :))
      دست به مسدود کردنشون هم خوبه انشالله که حرفاشون درسته
      در مورد خرید دوره های مختلف حتما تحقیق کنید!

  3. dr_rezajaafari گفته:

    سلام
    “کار مدرس در نهایت تغییر در دیگران است “( صفحه 16 کتاب مدرس مرجع خودتان )
    چاقو در دست یک جراح یا دردست یک قصاب و یا دردست یک جانی 3 کار مختلف را انجام میدهد .شما انسان بسازید به جای چاقو تفاوت شما و دیگر اساتید فقط در همین است .
    افرادی که از شما کپی میکنند یا قصاب تحویل جامعه میدهند و یا جانی .
    من با افتخار در دوره کارخانه و دوره کلوپ مدرسان مرجع شما شرکت کرده ام واقفید که نزد اساتید زیادی آموزش دیده ام و با وجود آموزشهای بسیار ،شما را پاک ترین و شجاعترین استادم میدانم خاطر نشان میکنم هم اکنون 53 سال دارم و سنم و تعداد آموزشهایی را که گذارنده ام آنقدر هست که تشخیص درست از آموزش را شناسایی کنم در ضمن رقابت و فرهیختگی را خوب میشناسم . بسیاری در دوره های شما شرکت کرده اند و کسانی که در دیجیتال مارکتینگ حالا حرفی برای گفتن دارند از این جمع بوده اند . این فرهنگ در این کشور همیشه بوده و افراد خیلی سطح پایین با تبلیغات و شانتاژ همیشه توانسته اند مردم را فریب و از این فریب کسب درآمد کنند
    “ماه هیچ وقت پشت ابر نخواهد ماند ”
    بنظرم شما به جای این همه اصرار در اثبات صداقت راحتان را ادامه دهید شما سفر را انتخاب کنید نه مقصد را و از راهی که طی میکنید لذت ببرید تمام این جملات را ما از خود شما یاد گرفته ایم
    شما باید موثر در تیم مدیر سبز حضور داشته و از خستگی این تیم جلوگیری کنید

    منتظر موفقیت و آرامش بیشتر شما هستم
    رضا جعفری

  4. سید محمود موسوی اناری گفته:

    من‌جز تبلیغات از خود از این مطالب هیچ چیز دستگیرم نشد هرچه خواندم چیزی که دستگیرم شد تبلیغ از خود کاش یک جمله اقل کم یاد می دادید موفق باشید

    • مدیر سبزمدیریت گفته:

      سلام
      ضمن تشکر از نظر شما
      این مطلب آموزشی نیست و حق با شما است.
      می‌توانید از بیش از 1000 مقاله آموزشی موجود در سایت استفاده کنید.

      موفق باشید

  5. زهرا گودرزیآشنا گفته:

    سلام، مدت کوتاهیست که با سایت شما آشنا شده‌ام اما بسیار آموخته‌ام.
    آب را از سرچشمه باید نوشید.
    برای آموختن از مطالب خوبتون شاکر و سپاسگزارم.

  6. hossein graphic گفته:

    سلام. به عقیده من صرف انتشار این مطلب کافی نیست و باید با همکاری یک وکیل مالیکت معنوی از ایشان شکایت کنید و غرامت دریافت کنید. در صورتی که محصول تجاری خود را ثبت کرده اید این کار به سرعت انجام خواهد شد. حتی با طرح شکایت در دادسرا و ارجاع به پلیس فتا بدون وکیل هم می توان این موضوع را پیگیری کرد.

  7. مهدی حکیم گفته:

    کسی که در این سایت میاد قطعا میدونه که کجا اومده و ترسی نیست که بخواد جای دیگه بره. البته اگر با آموزش‌های شما آشنایی کافی داشته باشه. من خودم به شخصه خیلی دیر جذب شدم تا اینکه کتاب مدرس مرجع رو خوندم و با قدرت بالای ارائه محتوای شما آشنا شدم و تازه تونستم بیشتر به آموزش‌های شما اعتماد کنم. البته هدیه روی کتاب هم خیلی عالی بود. هزاران ایده برای من به وجود آورد

  8. حسن امانت گفته:

    با سلام و احترام
    بر حسب اتفاق متوجه این موضوع که برخی از سایت ها، محتوای کارخانه اطلاعات را تجزیه کرده و با نام های دیگری (مثل دوره دیجیتال مارکتینگ)تولید و به فروش میرسانند، شدم و این موضوع را با یکی از همکارانم که شناخت خوبی از شما داشت در میان گذاشتم.همکارم جمله خوبی گفتند، “اینکه هیچکسی نمیتونه جای کسی دیگه رو بگیره!”.
    شما خیلی وقته که تبدیل به یک مرجع شدید آقای بقوسیان، بدونید که خیلی از مدرسین مدیون زحمات شما هستند.
    با تشکر

  9. khani گفته:

    سلام ودرود به استاد بقوسیان عزیز
    متاسفانه در هر صنفی افراد ناشی و کلاهبردار و ضعیف پیدا میشوند
    ولی در بحث آموزش بازاریابی ، آموزش فروش مدرن و همچنین بازاریابی اینترنتی و کسب و کار اینترنتی بدو ن شک شما نفر نخست هستید و هر کسی که در این زمینه کمی هم سواد داشته باشد حتما شمارا میشناسد و میدانید شما شخصی صادق و روراستی هستید و دانش شما بسیار فراتر از اون افراد کلاه بردار هست. کسی که نویسنده ومترجم کتابهای بزرگ هست بدون شک دانشش فراتر از بازار هست .پس اصلا نگران وناراحت نباشید .
    جایی در این بازار این افراد ندارند.در سال جدید 97 برای حضرتعالی و تیم شما آرزوی موفقیت داریم.
    با تشکر از شما

  10. احمد حیدری گفته:

    جناب بقوسیان عزیز. به حق شما یکی از مفاخر کشور در حوزه کسب و کار و بازاریابی اینترنتی هستید.
    بسیاری از افرادی که امروز به جایگاهی دست پیدا کرده اند از زحمات و آموزشهای شما بهره برده اند.
    شخصا بخاطر استفاده ای که از مطالب بسیار گرانبهای شما برده ام ازتون تشکر میکنم.

  11. امین یارمحمدی گفته:

    سلام آقای بقوسیان عزیز
    من تا قبل از دیدن کارخانه تولید اطلاعات، فقط یک مدرس خصوصی ریاضیات دانشگاهی بودم که بعد از خرید این محصول در نمایشگاه بورس بانک بیمه ۹۵، کلاً دید من نسبت به کارم عوض شد و با زدن سایت و تولید محصول شروع به کار کردم. خوب میدونم که این کار چقدر سخته ولی اگه آدم به کارش علاقه داشته باشه قطعاً در نهایت موفق میشه. من هفته بعد، اولین غرفه‌م رو در نمایشگاه تکنولوژی آموزشی دارم و ۲ ماه هست که روز به روز شاهد بهبود رتبه الکسای سایتم (masirefarda.com) هستم.
    من برای طراحی جلد و حتی بسته‌بندی محصولاتم از شما ایده گرفتم ولی اینکه افرادی خود محصولات شما رو کپی کنن، دزدی در روز روشن هست و به شما قول میدم این افراد هیچگاه موفق نخواهند شد چون فقط به پول فکر میکنن و هیچ تعهدی به کارشون ندارن پس قطعاً شکست میخورند و اصلاً ارزش ناراحتی عزیزی مثل شما رو ندارن 3>

  12. ساجد متولیان گفته:

    سلام استاد بقوسیان عزیز،
    در برنامه سخنرانی تاک شو موفقیت شما در شهریور ۹٦ به اندازه یک دوره چند جلسه‌ای نکته‌برداری کردم و مطلب یاد گرفتم.
    اونجا فهمیدم افرادی که از شما کپی برداری میکنن به گرد پای شما هم نمیرسن.

  13. سوسا گفته:

    کاملا درسته. واقعا باعث تاسفه باید گفت چجور این پولهای حرام و دزدی از گلوشون پایین میره. اصلا اینا به کنار ایا انسان نیستند؟ ایرانی نیستند؟ که به هموطن و همشهری خود کلک میزنند و باکلاهبرداری روزگار میگذارنند. بهترین کار شکایت رسمی هست. دوستان حتما شکایت کنند تا هم این افراد ادب بشوند هم دوستان دیگری گول نخورند سرشان کلاه نرود

  14. yusefsh1 گفته:

    دقیقا دوره مدرسه استادی که محمد پیام بهرام پور برگزار می کنه کپی همین مطالب کارخانه تولید اطلاعات شماست،همچنین دوره محتوای دیجیتال مهران منصوری فر

  15. آرسام هورداد گفته:

    هیچ کس توانایی کپی کردنِ خود شما را نداره آقای بقوسیان. خوشبختانه این افراد تنبل‌تر از اون هستند که منابعی که شما مطالعه کردید را وقت بگذارند مطالعه کنند و با نوآوری خودشون چیزی تازه ارائه کنند.
    سربلند باشید

  16. سام گفته:

    با سلام و عرض ادب خدمت تمام اساتید من یکی از خریداران محصول آقای ع.ز هستم.
    وضعیت مالیم اصلا خوب نبوده با این حال حدود یک میلیون و پانصد هزار تومان را با فروش قسمتی طلای همسرم تهیه کرده و محصول را خریداری کردم.
    من نمیدونم کدوم محصول اصله کدوم محصول فرع…اینم نمیدونم محصولات دیگر مدعیان و اساتید شامل چه محتوایی میشه که بدونم محصول آقای ع.ز خوبه یا بده.
    طرفدار هیچی هم نیستم،ولی انصاف رو در نظر میگیرم.من از وقتی محصول آقای عرفانی زاده رو گرفتم تو زندگیم هیچ پیشرفتی نداشتم،ولی نمیخوام بگم که ایشون مقصرند.
    حرفایی که آقای ع.ز در اکثر فایل صوتی،تصویری،متنی میگن برای من جالب بوده!
    نمیدونم واقعا میشه از این راه ها درآمد کسب کرد یا نه!!!
    ولی از خرید محصول آقای ع.ز راضی هستم با اینکه تفاوت محسوسی تو زندگیم ایجاد نشده.ولی میشه گفت یه باریکه امیدی برام باز شده.
    در باره بهتر بودن محصولم باید بگم”هیچ بغالی نمیگه ماستم ترشه” مطمنا دوره آقای بقوسیان یا هر آقای دیگه ای خوبه ولی بالاخره آدم یکی رو انتخاب میکنه.
    در باره کپی بودن…ممکنه خیلی از اونایی که از شاگردان یه دوره و کلاسی بوده باشن از مطالبی که یاد گرفتن استفاده کنن،این رو نمیشه محکوم کرد.
    حتی اگه آقای ع.ز کپی کار باشه با هر تکنیکی تونسته تو زمان خیلی کمتری نسبت به بقیه( مثلا 8 سال) شهرت کسب کنه.

    اطلاعات در مورد هر موضوعی یک حد و حدودی داره،که ممکنه حرف خیلیا با هم شبیه باشه مثل :قانون جذب،بازاریابی،رفتار
    و…
    در آخر یه خواهش از همه دارم،
    “”بیایین همه ما بیشتر سعی کنیم،قضاوت نکنیم درباره کسی،به همدیگه احترام بگذاریم””

    • مجید عباسی گفته:

      دوست عزیز
      گاهی اطلاعات غلط بسیار مخرب تر از کپی مطالب دیگران است
      من هم مثل شما قربانی مطالب بی سر و ته ایشون شدم و از فعالیت تو حوزه مجازی سر خورده شدم
      حتی دیگه جرات نمیکنم از اساتید واقعی هم کمک بگیرم

  17. s.meri گفته:

    با سلام خدمت مجموعه مدیر سبز
    من از خوندن کامنت های دوستان واقعا سورپرایز شدم و حقیقتا اینه که در دنیای اینترنتی ایران حق کپی رایت رعایت نمیشه و برای زیر ساخت قرار دادن برای اینکار سالها زمان لازمه . نیز اینکه من هم از شرکت کنندگان دوره آقای عرفانی زاده بودم و درست هست که به موفقیت رسیدم البتته نه بوسیله این دوره بلکه بوسیله تلاش و پشتکار خودم و در اینجا گلایه ای از آقای بقوسیان داشتم که چرا ا توجه به اینکه سایت شما غنی و پر از مطالب بکر و نو هست چرا یک سیستم یا اطلاع رسانی رو انجام نمیدید تا افراد مبتدی در دنیای اینترنتی اسیر حرف این سایتهای جعلی نشوند؟ واقعا بسیاری از افراد برای شرکت در دوره میلیونی بعضی از آقایان پول از دیگران قرض میکنند به امید موفقیت در این دوره و کسب اولین 10 میلیون تومان (صرفا جهت خنده )و خب شما که در این زمینه سرآمد هستید چرا یک قدمی در این زمینه بر نمیدارید ؟
    ممنون از شما و اینکه حرف واقعا زیاده و بی صبرانه منتظر جواب شما آقای بقوسیان هستم.
    با تقدیم احترام

    • ش.م گفته:

      سلام، منم تو این دوره شرکت کردم، میشه سایتی که اماده کردی ادرسش رو بدی ببینم، من هنو قسط وامی رو که واسه دوره برداشتم تموم نشده ولی به درآمدزایی هم نرسیدم، البته عرفانی رو هم کلاهبردار نمیدونم، باید حواسمو بیشتر جمع میکردم

  18. cl. گفته:

    سلام
    منم متاسفانه از سایت عرفانی زاده دوره رو خدیدم فکر میکردم نکات ارزشمندی واقعا دریافت میکنم به اندازه ی پولی که دادم من برای اون پول واقعا زحمت کشیده بودم
    این آقا با کلی غلو و بزرگنمایی و یا وانمود کردن به اینکه دریافت پول کلان بسیار بسیار آسون هست ….
    فایلهای هیپنوتیزمش چیز خاصی نداره کسی که یکم ریلکسیشن بلد باشه میتونه راحت برا خودش انجام بده فک کنید الان قیمت فایلهای هیپنوتیزمش 98 هزارتومنه در حالیکه یه کتاب تخصصی فنی رو شما به راحتی نمیتونید اینقد بفروشید
    بعد از اتمام دوره سعی کردم کسانی که واقعا موفق شدن تو این دوره رو پیدا کنم و سایتشون رو ببینم اسم بیشتر کسانی که تو دوره شرکت کرده بودن رو سرچ کردم اما انگشت شمار بودن کسانی که سایت داشتن چه برسه به اینکه سایت پربازدید
    حتی اومدم از کاربرای اولیه دوره هم سرچ کردم
    نمیدونم اینهمه بزرگنمایی و ادعا رو اون دنیا چطور میخوان جواب بدن اینهمه گرون فروشی
    مساله کپی هم که من اطلاعی ندارم ولی خیلی از مقالات رایگانی که تو سایت مدیر سبز بعدا خوندم می ارزید به چند تا فایل ویدئویی دوره راز اون سایت

    • ش.م گفته:

      سلام، منم تو این دوره شرکت کردم، میشه سایتی که اماده کردی ادرسش رو بدی ببینم، من هنو قسط وامی رو که واسه دوره برداشتم تموم نشده ولی به درآمدزایی هم نرسیدم، البته عرفانی رو هم کلاهبردار نمیدونم، باید حواسمو بیشتر جمع میکردم

  19. سامان گفته:

    سلام
    استاد ژان عزیزم شما بی نظیر هستید..
    آموزش هاتون بی نظیره..
    امیدوارم روز به روز پشرفته تر و موفق تر باشید.
    امیدوارم غلط املایی نداشته باشم.
    (صرفا جهت خنده)
    واقعا تبریک میگم که اینقدر حرفه ای بررسی کردی موضوع رو..

  20. آرمین گفته:

    درود بر مدیر سبز و دیگر دوستان گرامی،من امروز اتفاقی به سایت مدیر سبز بر خوردم و بیشتر کامنت ها رو هم خوندم و این آقایی رو که میگید (عرفانی زاده) رو هم رفتم سایتشون و دیدم یه چیزی رو من متوجه نشدم،اونم اینه که:فکر نمیکنم نه مدیر سبز و نه عرفانی زاده و نه افراد دیگه درباره موضوع کسب درآمد از اینترنت و درآمدهای رویایی هرگز دروغ بگن چون با کمی تفحص و جستجو در فضای مجازی میبینید که کار دور از عقل و منطقی نیست و واقعیت داره،چرا که کل مطلب اینه که اگه شخصی محصولی دیجیتالی و دانلودی تهیه کنه و وبسایتی فروشگاهی هم داشته باشه و فرض بر اینکه از 80 میلیون نفر جمعیت کل ایران حدود 1 میلیون نفر اونم نه در یک روز و یک هفته بلکه در طی 1 سال که (واقعا رقم خنده داری هست با این همه مراجعه کننده به فضای مجازی)و فرض بر اینکه قیمت محصول شخص 1000 تومان باشه در طی یک سال میشه 1 میلیارد تومان به همین راحتی،حالا تصور کنید که مبلغ بالاتر بره و تعداد افراد کمتر بشه باز هم زودتر از یک سال به 1 میلیارد میرسی،و این مقوله چیز عجیب و غریبی نیست فقط و فقط یه ذهن خلاق میخواد و یک سیاست کاری و واسه زودتر به نتیجه رسیدن یه مقدار ناچیزی پول(واسه تبلیغات و جذب ترافیک)پس نمیشه گفت کسی که داره این راهکارها و ترفندهارو آموزش میده و چون داره بابتش هزینه دریافت میکنه پس قطعا کلاهبرداره،تو این زمونه همه چی داره با پول خرید و فروش میشه،شما آب رو هم باید بخری تا بتونی تشنگیت رو رفع کنی،معلم پول میگیره تا تدریس کنه،آشپز پول میگیره تا آشپزی کنه و …. همین سایت مدیر سبز بابت محصولاتش هزینه دریافت میکنه،اون آقای عرفانی زاده بابت محصولاتش هزینه دریافت میکنه،و بسیاری از سایتهای دیگه هم همینطور هستن،کتاب بابای پولدار رو میتونید به رایگان از خیلی سایتهای دیگه دانلود کنید ولی یه نفر پیدا میشه همون کتاب و میاد زحمت میکشه ادیتش میکنه از لحاظ صفحه بندی زیباترش میکنه و بابتش هزینه هم دریافت میکنه و این حقشه چون وقت صرف این موضوع کرده،حتی سایتهای خارجی ای هم هستن که کتابهای آماده و بدون حق امتیاز و نشر رو به رایگان در اختیار ملت گذاشتن و طرف میره دانلود میکنه و بعد از ترجمه اونو میزاره واسه فروش،بعد یکی دیگه میره همونو دانلود میکنه و ترجمه میکنه اونم میزاره واسه فروش پس قرار نیست این دو نفر کلاهبردار باشن چونکه محصولشون یکیه و دارن بابتش پول دریافت میکنن،یه مثال ساده تر :دستور پخت قرمه سبزی در سراسر ایران یکیه ولی یکی میاد بهتر و جامع تر اونو توضیح میده و بابت زحمت و تلاشش هم هزینه ای دریافت میکنه یکی هم میاد میگه قورمه سبزی با سبزی درست میشه وسلام ،مسلما بخش سبزیش در هر دو مقاله یکسانه پس نمیشه گفت یکیشون کلاهبردار چون کپی کرده و گفته سبزی توش بکار میره،خیلی بحثها و مقاله ها در یک نکاتی با هم وجه مشترک دارند و این رو نمیشه گفت کلاهبرداری،در ضمن یه موضوعی رو در هر دو سایت مدیر سبز و عرفانی زاده دیدم که نشون میده کار این دو سایت کلاهبرداری نیست و اون (نماد اعتماد)هستش که هر دو وبسایت این نماد و دارند به این دلیل میگم چون خودم دنبال نماد اعتماد رفتم که واسه سایتم بگیرم ولی شرایطی داره که از عمر خودم پشیمون شدم و منصرف از گرفتن نماد،یکی از شرایط اخذ نماد داشتن مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بابت نشر کتاب هستش،شرط دیگش داشتن حداقل کارشناسی در رابطه با حوضه فعالیت سایت،شرط دیگه تاییدیه و صحت آدرس،تلفن،کد پستی و … پس نتیجه میگیریم که هردو سایت دارند قانونی و در چهارچوب قوانین جمهوری اسلامی ایران فعالیت میکنند،و در دنیای تکنولوژی و صنعت رقابت و سیاست حرف اول رو میزنه،هر کسی سیاست بهتری داشته باشه و فکرش رو بکار بندازه میتونه برنده میدان باشه،پس سعی کنیم یاد بگیریم بخاطر اینکه چون توانایی و قدرت رقابت با دیگران رو نداریم دیگران رو کلاهبردار و یاغی خطاب نکنیم،و بفکر این باشیم که ما هم راهی پیدا کنیم واسه رقابت و پیشرفت با همنوعان خودمون
    موفق و پیروز باشید

  21. علی چراغی گفته:

    آقای بقوسیان این متن رو لطفا اول پست قرار بدید
    من در دوره راز یک میلیون دلاری عرفانی زاده شرکت کرده بودم و بعد اینکه به این مقاله رسیدم و محتوای دوره رو با محتوای این دوره مقایسه کردم دیدم کاملا کپی شده ی این دوره هستش فقط یکم آب و تابش رو بیشتر کرده، و بیشتر با احساساتت ملت داره کار می کنه، و به راستی هم خوب داره کار میکنه

    یادم میاد اون موقع حدود 4 تا مشاور گذاشته بود ولی الان اگه برین ببینید می بینید که مشاوراش به 1 رسیده و بقیه رو گفته برید شما، تازه بخش پشتیبانی هم مرخص کرده چون با چت هایی که داشتم این اخرا دیدم اصلا نیست و کسی به مشکلات پاسخ نمیده
    دوستان گول دوره ی یک میلیونی راز رو نخورید همش حرفه به قول خودش میگه 1000 نفر توش شرکت دارن ولی یک کدومشون به کار دلخواهشون نرسیدن، افرادی میرن توی دوره شرکت می کنند که فکر می کنن میشه با چندتا کپی کردن به درآمد میلیونی و میلیاردی رسید. همون اول شما رو با چندتا فایل هیپنوتیزم درگیر میکنه و وقتی میگید که نمی دونم باید چه کاری رو بزنم میگه مدام به این فایل های هیپنوتیزم گوش بده، ولی راه حلی که بشه خودتو متقاعد بکنی وجود نداره

    مثلا یکی گفته بود که از استاد میخواد یک فایل هیپنوتیزم رو براش طراحی کنه که ماهی 700 میلیون دراومد داشته باشه حالا چی این هنوز نمی دونه که باید از کجا شروع کنه، و از این مثل ها زیاده پس دوستان گول اون دوره و حتی سایتش رو هم نخورید، مطالب بهتر و بیشتری رو میتونید توی سطح اینترنت یا همین سایت پیدا کنید که بسیار با ارزشتر از اون سایت هستش

    اگر میخواید برای متن های تبلیغاتیتون بدونید که چطوری میشه با روان ادم ها بازی کرد میتونید برید از متن های محصولاتش ایده بگیرید ولی بقیش اصلا هیچ ارزشی نداره، اینو چون خودم سرم اومده دارم بهتون میگم
    من سایت قدیم عرفانی زاده رو دوباره رفتم چک کردم یه چندتا ادرس خارج داده ، مثلا گفته که دوره ی هیپنوتیزم رو هم گذرونده ولی با ادرس هایی که ذکر کرده، اگه برید میفهمید که اون مربی های هیپنوتیزمی که گفته از مرکز ما مدرک گرفتن می بینید که حتی اسمی از این فرد نیست و خوب هم تونسته توی اون موقع از این کار کلی فرد رو گول بزنه

    دوستان یه دوره ورکشاپ گذاشته به نظر من 10 هزار تومن هم ارزش نداره 6 تا فایله، 2-3 فایل اولش هی می خواد تو رو وادار کنه که بری توی بخش محصولش به حساب احساست رو بگی و جالبه که بدونید البته اگه حواستون باشه به راحتی میتونی از صحبتاش بفهمی که میگه من با تکنیک هایی که در یک دوره بعدی میخوام بهتون بگم شماها رو گول زدم تا این دوره رو بخرید، بقیه فایل ها هم فقط می پیجونه من یه آموزش 40 هزار تومنی از یه سایت خریدم که خیلی محتواش از این بیشتره ، تازه همین چند وقت پیش دیدم داره محتوای دوره یا کتاب بازاریابی عصبی که توی همین سایت هم موجوده توی دوره هاش اعمال می کنه و میخواد یه دوره ی پیشرفته تبلیغ نویسی بزاره که محتوای همین کتاب رو به ملت بگه

    دوستان تحت هیچ شرایطی با وقت خود بازی نکنید، به شما هم میگم به کسایی که گول اون دوره رو خوردن هم میگم ، اگه دوره رو خریدین و بخواین انصراف بدین اینقدر دلیل میاره، اینقدر باهاتون بد صحبت میکنن ، اینقدر برای پس دادن پولتون شما رو اذیت می کنن که کاملا بیزار میشید، راستی اصلا جواب ایمیل هم نمیدن توی این مواقع،نمیدونم کر میشن دیگه تورو نمیشناسن

    همین دوره های مدیرسبز رو بخرید و همه کارهاتون رو روی حساب کتاب پیش ببرید و حواستون به متن های تبلیغاتی که بعضی سایت ها می نویسند(که بلدن چطوری باید با مغزقدیمتون کار کنن) گول نخورید
    از ما گفتن بود
    اینم بگم این یه مرور خیلی خیلی کلی از اون دوره بود اگه ریز بشم به اندازه 6-7 متن کاغذ a4 نیازه که نه وقتش رو دارم و نه دوست دارم در مورد اون صحبت کنم

  22. khezer.ahmadi گفته:

    سلام جناب آقای بقوسیان من حدود4سال است ازآموزشهای مفیدومحتوای جالب سایتتون استفاده می کنم ودرنمایشگاه پارسال هم اکثرکتابها راازغرفه شماتهیه کردیم والان خواستم ازطریق پرداخت اینترنتی درگاه بانک ملت چکیده کتابهای کسب وکارجلد3راتهیه کنیم ولی چندین دفعه تاآخررفتم ودرنهایت یک پیام هشدارامنیتی ظاهرمی شدوبه همین خاطرمن هم خریدراادامه ندادم خواستم بگویم اگرمشکلی هست رفع نمایید.پاینده باشیداستادگرانقدر.

  23. ehamidr گفته:

    سلام آقای بقوسیان ،
    اصلن دوست ندارم پشت کسی یا مفهومی نظر خاصی بدم ؛
    اما من پارسال با یک سایت آشنا شدم ، در جایی 490 هزار تومن (که البته به من تخفیف دادند!) و در جایی دیگر 1250 هزار تومن پرداخت کردم و هیچ مفهوم تازه ای به من انتقال پیدا نکرد ، باور کنید ریال به ریال این پول برای من مهم بود و ارزش فوق العاده ای داشت ، اما دریغ که…
    و الان هم هنوز تاثیر اون پول تو زندگی من مشهوده چون کار و درآمدی ندارم ، و فکر کنم حتا اگه پول داشته باشم دیگه (حتا از سایت شما!) هیچ محصولی نخرم ، هر چند از سایت شما هم کتابهای تریسی رو خریدم ، ولی اون اتفاق بدبینی عجیبی نسبت به این قایا تو ذهن من بجا گذاشته ، متاسفانه…
    از شما تمنا می کنم ، خواهش می کنم که اسم این سایتها رو اعلام کنید ، خواهش می کنم ، اینجوری پول ربون بسته ی جوونهای بی پول و بی گناه بیشتر از این حیف و میل نمی شه تو این وضعیت بحرانی ؛
    خواهش می کنم ؛
    بدرود

  24. افشین گفته:

    آقای بقوسیان عزیز
    من تا حالا دوره شما رو تهیه نکردم ولی حتما یکی از دوره هایی هست که هر وقت فرصت بشه و شرایط مالیش مهیا بشه تهیه میکنم. از 2 ساعت ویدیو آموزشی رایگانی که گذاشتید واقعا لذت بردم و بهم انگیزه ی زیادی داد که کاری که مدت زیادی بود میخواستم انجام بدم رو شروع کنم
    استاد عزیز منی که یک هفته نیست با سایت شما آشنا شدم کاملا از اینکه شما درکارتون وارد هستید واقف هستم و ازتون خواهش میکنم منتظر واکنش از طرف این افراد نباشید و به نظر من وظیفه ی شما هست که اسامی تمامی این افراد رو با ذکر وبسایت و مدرک لازم در یه پست جداگانه معرفی کنید
    کسانی هستند که برای تهیه دوره های آموزشی پول قرض میکنند و با هزار امید و آرزو هزینه میکنن و کسانی مثل شما شب های زیادی بی خوابی میکشن تا تخصص کسب کنن و اون رو به اشتراک بگذارن. آیا واقعا حق هست که اون افرادی با زحمت و امید و آرزو هزینه رو تهیه کردن اون رو به کسی بدن که درک درستی از چیزی که تدریس میکنه نداره؟
    اگر این کار رو نکنید ظلم بزرگی در حق خیلی از افراد کردید که در دام این افراد میوفتن و اون افراد رو هم حریص تر میکنید چون یکبار این کار رو انجام دادن و اتفاقی نیوفتاده
    امیدوارم با قدرت به کارتون ادامه بدید

  25. احمد گفته:

    سلام جناب بقوسیان
    بنده مدتی است با سایت شما آشنا و از مطالبتون استفاده میکنم و بتازگی چند محصول شما رو خریده و در حال آموزش هستم.بتازگی متوجه شدم بسیاری از این سایتها مطالب شمارو با رنگ آمیزی و شیوه های باز آفرینیه ی آموزش داده شده توسط شما به مخاطبان خود ارائه میدهند.البته بنظرم اشکالی در نوع فعالیت این سایت ها نمیبینم اما بسیار عاقلانه و بجا است که مخاطبین برای آموزش از منبع اصلی تمام این آموزشها بهره ببرند.
    با تشکر وآرزوی موفقیت

  26. ali_ostadmohammad گفته:

    استادبقوسیان عزیز خواهش میکنم هرچه سریعتر هم نام این افراد را فاش کنید و هم از طریق قانونی اقدام فرمایید .افراد بی اطلاع و مبتدی که دنبال راه اندازی کسب و کار هستند چه گناهی کرده اند که با قرض گرفتن و رو زدن به دیگران و یا از هزینه خود و خانواده شان بزنند و در جیب این شیادان و سارقان بریزند. ازشماتمنا دارم شفاف اطلاع رسانی کنید. نه ترسی درکار است و نه مسئله ساده ایی است که بشود رهایش کرد. دزدی و سرقت و شیادی و مردم را فریب دادن مسئله ساده ایی نیست. اینجا لطف و همکاری شمابزرگوار را میطلبد. میلیونی مردم را فریب دادن به بهانه اینکه ثروتمند میشوید .جرم بزرگی است.

  27. پیمان پادمهر گفته:

    استاد عزیزم سلام
    به نظرمن کپی و رقابت ناسالم نه تنها در ایران بلکه در دنیا جزو جدا نشدنی در بیزنس محصوب می شود.
    به جای ناراحتی باید خوشحال باشید چون شما پیشرو بازار هستید که از شما کپی می کنند.
    لطفا در جایگاه خود باقی بمانید و مانند همیشه پیشرو باشید.
    من پیمان پادمهر هستم دوستدار شما

  28. مژگان خیرخواه گفته:

    دوست و استاد عزیزم آقای بقوسیان… بنده از دوره‌ی خوب کارخانه‌ی تولید اطلاعات در حضور شما استفاده‌ی زیادی بردم؛ حتماً دست‌نوشته‌ی بنده هم در میان آن کاغذهاست. وقتی این مقاله را دیدم باور نمی‌کردم که افراد شرکت کننده در آن دوره یا دوره‌های مشابه دست به چنین کاری بزنند. آن‌چیزی که کار شما را برجسته و باشکوه کرده است قدرت خلاقیت، نوآوری و سخت کوشی شماست که قابل کپی نیست. با آنکه در تولید محتوی بسیار قدرتمند هستم اما هنوز مشغول تمرین‌ روش‌هایی هستم که در دوره‌ی کارخانه یادگرفتم… هنوز از مواردی که در 4 جلسه‌ی اول یادگرفته ام استفاده می کنم و به امید خدا به تدریج به قسمت‌های پیشرفته تر هم مسلط خواهم شد. منظور من این است که آنچه در دوره‌ی کارخانه می‌آموزیم یک شبه قابل اجرا نیست و زمان و تمرین می‌طلبد و بدون تردید این افراد قادر نیستند تأثیر‌گذاری لازم را داشته باشند و به تدریج حذف خواهند شد؛ چرا که روح کارآفرینی پرداختن به آنچیزی می‌باشد که از درون خود کارآفرین سرچشمه گرفته باشد نه تقلید کورکورانه

  29. بازاریابی تلفنی گفته:

    سلام.جناب بقوسیان.مطلب بالا را خواندم و فوق العاده از اقدامات این چنین افرادی که متاسفانه معضل این رشته هستند تاسف خوردم.بعضا مقالات خود و یا شما و دیگر دوستانی را دیدم که با تغییر چند کلمه را در وب سایت ها به نام خودشان انتشار دادند و از این رهگذر به دنبال کسب اعتبار هستند.

  30. محمد افشار گفته:

    سلام خدمت مجموعه موفق مدیر سبز
    می خواستم استعلام یه سایت رو بگیرم ازتون که این سایت از سایت مدیر سبز کپی کرده یا خیر
    سایتی بنام بهترین ایده با مدیریت اقای ایمان قاصدیان،ممنون میشم راهنماییم کنید چون قصد خرید از این سایت رو داشتم،با تشکر از زحمات سایت مدیر سبز
    موفق تر و سربلند باشید

  31. محسن مدحج گفته:

    با سلام
    من کم کم داشتم متقاعد می شدم که از این فرد خرید کنم اما با سرچی که توی اینترنت زدم و راهکارهای شما را شنیدم و از جهتی خودم یک نویسنده و مدرس هستم متوجه شدم بهترین رفرنس شما و مدیر سبز هستید و بقیه بیش از ۸۰ درصد هیجان و تبلیغات بی اساس تحویل می دهند.

  32. گنجی گفته:

    استاد عزیز
    جناب آقای بقوسیان
    باسلام و احترام ، بنده شاید بیش از صد دوره غیر از دوره های آکادمیک در زمینه های مختلف رفتم و به جرات می توانم بگویم این دوره بی نظیر ترین دوره ای بود که در خدمت جنابعالی بودم.

    واقعا فوق العاده اید در زمینه کارتان – موفق باشید.

  33. حمید کثیری گفته:

    سلام استاد
    من خیلی خوشحالم که با سرمنشاء آشنا شدم و لطف خدا فریب گندم نمایان جوفروش رو نخوردم. من پیش از اینکه شما این مطلب رو بنویسید، با بررسی حدود 30 سایت دقیقاً به این نتیجه رسیدم بودم که شما جزو معدود کسانی هستند که سالم کار می کنید و بقیه کپی کارند بدون ذره ای و حتی ذره ای خلاقیت و ارزش افزوده.

    شک نیسم که این عده توی درازمدت به جایی نمی رسند و البته وظیفه خودم میدونم که تا حد ممکن جهت روشن شدن افکار عمومی و شناخت بیشتر افرادی که دارند زحمت می کشند تلاش کنم.
    در این مورد هماهنگی های آتی با خود شما صورت خواهد گرفت.

  34. مهدی مرادی پور گفته:

    سلام استاد بزرگوار
    اینها فقط سعی میکنند از راه کپی، بدون زحمت برای متخصص شدن، بزودی زود موفق شوند
    بلکه سعی نمی کنند انسان ارزشمندی مثل شما فوق متخصص باشند. و مطمئنن طولی نمیکشد که هم لو میروند و هم بهای شکست رو میپردازند.
    سربلند باشید

  35. علی صفری زاده گفته:

    سلام جناب اقای بقوسیان
    دوست عزیز تا بوده همین بوده وقتی کسی روی یک موضع یا طرح یا حتی تولید یک محصول موفق میشه و یک بازار برای استفاده ان بوجود می اورد قطعا افرادی به این بازار دنج طمع میکنند و به آن حمله میکنند
    این طبیعی است مخصوصا با این وضعیت اقتصادی انقباضی فعلی
    ولی راهی که شما روشن کردین با حرکتهای ناموزون این گونه افراد قابل مقایسه نیست و افراد هوشنمد انرا درک میکنند
    شما مرتب اطلاعات رو به روز میکنید و در مجموعه شما پویایی مشهود است که این بدون تلاش و علم امکان پذیر نیست
    این افراد ممکنه که با پیامهای جذاب خوب استارت بزنند ولی به سرعت مشتریانشون متوجه میشوند که امکان توسعه و رشد در کارشان نیست و از انها روی برمیگردانند
    پس به نظر من امکان ادامه موفق ندارند نگران نباشید

  36. ئاسو محمودی گفته:

    با سلام
    بسیار ممنونم ازاینکه ما رو در جریان قرار دادید من خودم میخواستم از محصولات یکی از این سایتها بخرم ولی بسیار شک داشتم به نوع تدریس نظرات سایت وحتی خود سایت واز خداوند سپاسگزارم که راه رو به من نشون داد من همین امشب تلگرام رو نصب کردم و این خبرو دیدم به ایمیل چیزی نفرستادید من به شخصه بسیار مخالف کپی کاری هستم حدود سه ماه پیش یکی از تبلیغاتش رو دانلود کردم و این رو متوجه شدم که کپی کرده تا امروز صبر کردم و امشب کاملا از قضیه آگاه شدم
    با تشکر

  37. محمدرضا گفته:

    حالا اخلاقی بودن یا نبودن این قضیه به کنار این کارهای اصلا عقلانی نیست دیگه اون زمانها گذشت که با کلاه گذاشتن سر مشتری سود سرشاری بدست آورد – خیلی ها تو ایران فکر میکنند که زرنگ بودن یعنی دزدی و کلاه برداری و دروغ گفتن ولی اگه زرنگ بودن اینجوری بود باید شرکت های بزرگ جهانی مثل مایکروسافت باید با دروغ و دزدی پیشرفت میکردند ولی برعکس با مشتری مداری پیشرفت کردند اینا اگه برای مدتی پیک درامد بالایی داشته باشند پس از مدتی تمامی مشتریان رو از دست میدهند و شکست میخورند

  38. سبحان قاسمیان گفته:

    من ۵سال هست که از مدیر سبز برای پیشرفت کسب و کار و زندگی استفاده می کنم.
    تقریبا بیشتر دوره ها و یا محصولات مدیر سبز را استفاده کرده ام.
    هر چند وقت یکبار در سایتهای دیگر هم جستجو می کنم که شاید محصولات بهتری پیدا کنم. حتی چند بار هم محصولاتی خریداری کرده ام. اما در این ۵سال هیچ منبعی معتبر تر و کاربردی تر از مدیر سبز و خود شخص آقای بقوسیان پیدا نکرده ام.
    کپی کردن دوره ها هر چند در کوتاه مدت به تولید کننده اولیه خسارت می زند اما در دراز مدت اعتبار منبع اولیه را زیاد می کند.
    چون شما هر روز در حال پیشرفت و اجرای ایده های جدید هستید من که اصلا نگران نیستم که چنین افرادی بتوانند به شما آسیبی بزنند.
    شما بیشتر به فکر استفاده کنندگان از این دوره ها هستید که پول و وقت خودشان را هدر می دهند که این افراد هم باید چند باری چنین خسارتهایی بدهند که به شما برسند.
    فکر کنم اکثر دوره های شما ثبت شده هستند بنابراین می توانید از طریق حقوقی تنبیه شان کنید. البته می دانم برخی از این افراد ارزش وقت گذاشتن هم ندارند.

  39. سینا شریف زاده گفته:

    سلام

    سینا شریف زاده مدیر وب سایت Sinasharifzadeh.com هستم. سال 92 کتابی نوشته بودم و از کسب کارم بشدت ناراضی بودم تا با وب سایت شما آشنا شدم. وقتی دوره های شما را شرکت کردم متوجه اشتباهاتم شدم. آنها را یک به یک برطرف کردم و تقریبا در یک سال اول و بدون داشتن وب سایت درآمدم را 20 برابر کردم. حالا که تنها 6 ماه از شروع کار وب سایتم می گذرد، پول برایم به یک شوخی تبدیل شده است. هر ماه میلیون ها تومان درآمد دارم و به بهترین علاقه زندگی ام یعنی مطالعه کردن می پردازم. افراد زیادی هم کار و سبک مرا کپی کرده اند. کسی که کارش درست باشد نباید نگران چیزی باشد. تبلیغات واهی و گیج کننده برخی از نادانان باعث میشود انسانهای بیچاره ای که بدنبال راه چاره می گردند روز به روز بیچاره تر شوند.

    شما با تغییرات مثبتی که در خودتان به وجود آورده اید و به طبع این تغییر را در دیگران به وجود خواهید آورد موفق هستید و موفق تر نیز خواهید بود.

    تولد حضرت مسیح ( ع ) و شروع سال جدید میلادی را به شما ژان عزیز و تیم قوی مدیر سبز تبریک می گویم.

  40. زهرا امیرآتشانی گفته:

    سلام استاد گرامی . متاسفانه این موضوع آنقدر در هر حوزه کاری زیاد شده که وضعیت کشور بسیار نگران کننده است. در حوزه کودک شخصی با دکترای کاملا بی ربط !!!!!! خود را پدر استعداد یابی ایران معرفی می کند در حالی که سن ایشان به 60 سال هم نمی رسد !! بدون اطلاع از اینکه پدر استعداد یابی در ایران دکتر هومن بوده که سالهاست فوت کرده . ظاهرا این دروغ گویی و بی اخلاقی ها را توانایی خود در بازاریابی و مارکتینگ می دانند.

  41. مرضیه گفته:

    ولی آقای بقوسیان واقعا به طور مدون یه اطلاع بخشی بکنین که کیا دارن اینکارو میکنن…
    خواهش میکنم اونا رو لو بدین نه اینکه تدابیر امنیتی رو بیشتر کنین که افراد درستکار و پیگیری مثل من برای استفادش دچار مشکل بشم
    من که خیلی عصبانیم. درسته خود شما گفتین رنگامیزی اطلاعات ولی توجه کنین (((رنگامیزی))) نه کپی و به قینت سه برابر فروختن…خداوکیل خود من نزدیک بود گولشونو بخورم…
    آقای بقوسیان اونوری سخت گیری کنین نه اینوری
    زوددددددددددد

  42. hamhameh2001 گفته:

    سلام خدمت استاد خودم جناب اقای بقوسیان
    من چند وقتی هست که از محصولات شما استفاده می کنم وبه جرات می تونم بگم محتواها ومحصولاتی که شما تولید میکنید مثل خودتون بی نظیر هستند و از خدای منان آروزی روز افزون رو برای شما دارم و دوره های شما نسبت به قیمت ان با ارزش تر هستند واز این بابت شما ممنون هستیم.

  43. مرضیه گفته:

    استاد عزیز
    یکی از اون افرادی که نزدیک بود گول بخوره من بودم
    من اول با کتاب های نازنین معروف با این حوزه آشنا شدم
    جالبه که بدونبن اصلا نازنین معروفی وجود نداره اونم داشت کتابهای مهندس طلوعی رو دزدکی میفروخت!!
    بعد گفتم جدی تر ادامه بدم و دنبال آموزش های غنی تر گشتم . تقریبا 15 سایت خوش رنگ و لعاب مثل مدیرسبز پیدا کردم!!!واقعا گیج شده بودم و نمیتونستم تشخیص بدم که باید از کجا بخرم
    تا اینکه مجله خلاقیت تابستان اتفاقی به دستم رسید و اونجا با سایت مدیر سبز آشنا شدم…اینجا شد 16 سایت
    یه یه ماهی کنار کشیدم و یه روز کل نظرات شما رو خواندم و گوش کردم بعد دیدم که ادمین خیلی از اون سایتا شاگرد خود شما بودن…امدم قیمت رو مقایسه کردم دیدم شما خیلی معقول و عادلانه قیمت گذاری کردین…خلاصه اون 15 سایت رو خط زدم و برای خریئ کسب وکارآنلاین برنامه ریختم خداروشکر خریدمش وبسیار راضیم…بع از اون کارخانه تولید اطلاعات رو خریدم.چقد کارتون مرتبه چقد عالی کار میکنین .چقد پشتیبانیتون عالیه.من که جز اهدافمه همه محصولاتتون رو دونه به دونه بخرم.
    برای من مدیر سبز فقط یه شرکت نیست؛ یه سبک زندگیه…سبز ترکیب دو رنگ ابی و زرده. آبی نماد عمق و زرد نماد خلاقیت و پویاییه و تمام این مشخصات در مدیر سبز وجود داره و همیشه سبزه.
    ناراحتیتونو درک میکنم و باید تاسف خورد به حال اونایی که صداقت ناب شما رو درک نکردن. اگر مثل مونا افشار با نرم افزار کپی سیف ریدر کتاب میدادین که باید برای باز شدنش به اینترنت وصل باشن و نمیشه پرینتشم گرفت که درست حسابی بخوننش شاید اینطور مسایلی پیش نمیامد من حتی یکی از دلایلم برای خرید پرینتر این بود که پاورپوینت های شما رو تو خونه خودم پرینت بگیرم و دست مردم سودجو نیفته…
    چون همین که فرمتش قابل پرینت بود یه دنیا می ارزید. من همشو تو خونه پرینت گرفتم و درسارو که گوش میدم پشت صفات مینویسم
    من از خریدم خیلی راضیم و موضوع کاریمم تعیین کردم و امیدوارم بتونم سال آینده به درامد برسم.
    آقای بقوسیان شما مطمئن باشین هرکسی که عاقلانه انتخاب کنه تنها انتخابش مدیر سبزه.
    مثل من ؛من روند انتخابم 5 ماه طول کشید.
    یه نکته ای که برام خیلی جالبه اینه که یه دوره ای بود که قیمتش یک میلیون و پانصد بود..بعد مشاور بازاریابی و اطلاعات سازی اون سایت یکی از شاگردان شما بودن که تو کارخانه تولید اطلاعات ثبت نام کرده بودن…به نظرم اونا احمقن .چرا؟چون شهریار میگه
    چه زنم چو نای هر دم،ز نوای شوق او دم
    که لسان غیب خوشتر بنوازد این نوارا
    تو این عرصه شما بی رقیبین.چون به معنای واقعی کارخانه دارین
    این رو فقط برای تمجید شما ننوشتم…برای افرادی که دارن تحقیق میکنن مثل قبل خودم نوشتم…
    سبز باشید

  44. ابوالفضل حسنی گفته:

    سلام و عرض خداقوت خدمت استاد عزیز
    و تبریک سال نو

    خداروشکر اینقدر شما با صداقت کار کردید که دوستان دیگر سنگ تمام گذاشتند. و من دیگر حرفی برای گفتن ندارم.

    فقط خواستم به نوبه خودم اعلام کنم که منم با آموزش های شما راهم را پیدا کردم و بعداز ۹ سال تجربه کارهای مختلف (موفق و ناموفق) بالأخره فهمیدم که به چه کاری علاقه دارم.

    همیشه موفق و شاد باشید.

  45. عماد علی آبادی گفته:

    سلام استاد
    چند سالی است که شما را می شناسم و حضوری نیز در خدمت شما بوده ام آموزش های شما بدون نقص و کاربردی است .
    شما از این قضیه نگران نباشید چون مخاطبان شما کاملاً تفاوت اموزش ها را درک می کنند . همیشه پیروز باشید

  46. پیمان الیاسی گفته:

    سلام جناب بقوسیان عزیز. سال نو رو پیشاپیش به شما تبریک میگم.
    یه سوال داشتم؛
    آیا این موضوع به لحاظ حقوقی و از طریق مراجع قانونی قابل پیگیری نیست؟

    ضمن اینکه با خواندن نظرات مخاطبین عزیز بسیار متعجب شدم! شاید بیش از ده نفر از دوستان از شما خواستند نام این افراد متقلب را افشا کنید، اما کسی نپرسید یا پیشنهاد نکرد که این موضوع رو پیگیری قانونی کنید.

  47. benyamin گفته:

    جناب بوقوسیان .
    ما هم تا حدودی با شما همدرد هستیم منتها در حیطه فعالیتی خودمان .
    چند وقت پیش هم در اینستاگرام سوالی پرسیدم از شما اما متاسفانه پاسخ ندادید.
    مسله کپی برداران ، بسیار افرادی که واقعن تولید کننده اطلاعات هستن رو آزار میده.
    گاهن دیده شده حتی سایت های بزرگ مثلا ، هم همین کار را انجام میدهند و مادامی علت را جویا میشویم ناسزا و طلبکاری نصیبتان میشود.
    روش و کار شما بی نظیر بوده و انسانی همچون شما ، وقتی سکوت را میشکند باید گفت که حتما اتفاقی بدی افتاده.
    به هر حال ما از شما حمایت میکنیم.

  48. fardin گفته:

    سلام آقای بقوسیان عزیز
    با توجه به شهامت و اطمینانی که همیشه ازتون سراغ دارم، می خوام ازتون خواهش کنم حتما اسامی و سایتهای این افراد حقه باز رو در همین صفحه اعلام کنید و واضح بگید تا هم کاربران بهتر بشناسنشون و فریب نخورن و هم اون افراد چوب رسواییشون رو بخورن!!!
    همیشه پایدار باشید

  49. حامد ثمودی گفته:

    سلام بر استاد عزیز

    دوست داشتم شمارو از نزدیک ببینم و راجع به درد دل های شما و این دوستان ناشی که واژه “طُفیلی” واقعاً برازنده ایشان می باشد، کمی صحبت کنیم ولی به دلیل مشغله فراوان شما کمتر این فرصت پیش می آید.

    فقط برای دوستانی که این نظر را می خوانند عرض کنم که در این چند سالی که از طریق دوستان دورادور با شما و محصولات شما آشنا شدم، چند مورد برای من خیلی جالب و آموزنده بود:

    1-هیچگاه ندیدم شما خود را با عناوینی مثل “دکتر”، “استاد”، “پروفسور” یا … خطاب کرده باشید.
    2-هیچگاه ندیدم شما از مدارک دانشگاهی خود با افتخار صحبت کنید و مدارک خود را به رخ دیگران بکشید.
    3-هیچگاه ندیدم شما برای دیگران بقول دوستان کلاس بگذارید و خود را پشت شهرت خود پنهان کنید.
    4-هیچ کس نمی داند درآمد شما چقدر است و اصلاً این مسئله در جذب مشتریان شما تاثیری نداشته است.
    5-با ورود شما به حوزه بازاریابی و ایجاد سبک و سیاق نوین، برخی اساتید قدیمی(نه دوستانی که نام بردید!) هم سعی کردند روش های خود را متحول کنند و بدون هرگونه اغراق، تحولات نوین در این حوزه مدیون پیشتازانی چون شما بوده است.
    6-هیچگاه ندیدم شما عکسهای خود با اساتید جهانی این حوزه را مثل یک آلبوم توی سایت خود به نشانه با سوادی ردیف هم کرده باشید.
    7-… و هیچگاه ندیدم “ژان بقوسیان” غیر از محتوای مفید چیزی بگوید و به حاشیه برود.

    من در زمینه “استراتژی های محتوا” فعالیتی هایی را شروع کردم و به رسم امانت هر جا لازم ببینم، آموخته های خودم از اساتید را با افتخار بیان می کنم و از اساتیدی چون شما نام می برم.

    در آخر به شما اطمینان خاطر می دهم هیچگاه هیچ کس نمی تواند با “دروغ” در قلب مردم پایدار باشد.
    پاینده و پیروز باشید و زیاد غصه این “طُفیلی”ها را نخورید!

  50. علیرضارضایی گفته:

    جناب بقوسیان عزیز سال نو مبارک! این چیزها طبیعی هست وقتی تقلبات زیادمی شود که یک اصل مورداستقبال قرارمیگیرد به نظرم این موارد تبلیغات خوبی برای شما است که بلاخره مشتریان آنها به سمت شما میآیند.روزهای سال نو برایت پربرکت باد

  51. علی محمدی گفته:

    جناب آقای دکتر بقوسیان!
    سلام
    سال نووتولدعیسی مسیح(ع) برشما مبارک
    من دوره کارخانه تولید اطلاعات روسال92 به صورت غیرحضوری (صوتی)شرکت کردم وازارائه مطالب ناب واقعا شگفت زده شدم.این را ازاین بابت می گویم که خودفوق لیسانس بازاریابی هستم.
    به نظرم دکتر اون کسی نیست که مدرک دکتری گرفته بلکه افرادی همچون آقای بقوسیان هستندکه بیانی شیوا مطالب عالی ارائه می دهند
    تو اون دوره یادم هست که یکی ازشرکت کنندگان پرسیدند که آیانمی ترسید که مطالب تون کپی بشه؟واینکه ما چه کارکنیم که مطالبمون کپی نشه؟
    جواب خیلی خوبی ارائه فرمودید واون اینکه مطالبتون رو شاید بتونن کپی کنن ولی خودتون رو که نمی تونن کپی کنن.
    آقای بقوسیان عزیز شما خود،اورجینال هستید.
    لطفا سایت هایی که این کار رو انجام می دهندرو معرفی کنین.تاحداقل بشناسیم.
    یه پیشنهاد:
    دوستانی که به صورت حضوری دردوره های شما شرکت می کنند این مزیت رو دارند وحق شون هم هست که می توانند سوالات خودشون رو ازشما بپرسندویا اینکه خودشون سوالی نداشته باشند اما سوالاتی که هم دوره ای ها می پرسندرویادبگیرند این مورد برای دوستان غیرحضوری فراهم نیست.پیشنهادم اینه که بعد ازبرگزاری دوره ها مثلا یکی دو هفته بعد وحتی چند ماه بعد وبیناری برگزاربشه ومقداری نکته جدیدراجع به اون دوره گفته بشه بعدبه سوالات پرداخته بشه.
    یااینکه درپیج مربوط به محصول سوالات نوشته بشه ودریه فرصت جواب داده بشه
    من فکر می کنم رقیبان از این خلا دارند استفاده می کنند.وافراد فکر می کنندکه دوره ارائه شده توسط اونهابروز ترشده است.
    جناب بقوسیان همواره برایتان آرزوی سلامتی و موفقیت رادارم.

  52. علی خادم الرضا گفته:

    با سلام خدمت آقای بقوسیان، تیم مدیر سبز و تمامی دوستان.
    علی خادم الرضا هستم و از سال 1389 آقای بقوسیان و نحوه کار ایشون را میشناسم و در هر جایی که بحث مرتبط با این کار پیش آمده، از ایشون به عنوان یک الگو معتبر و پیشرو در زمینه کاریشون در کشور نام بردم.
    من در طول این چند سال از محصولات متعدد مدیر سبز استفاده کردم و که شاید بشه گفت بهترین آنها هیمن کارخانه تولید اطلاعات و کلوپ بوده است.
    اتفاق واقعی که برای من هم افتاده و خیلی شبیه موضوعی هست که شما اعلام کردید را اینجا میخوام بگم.
    6 سال هست که شرکت آموزشی شهرسازی با نام “کیمیا فکر بزرگ” دارم که در مشهد، تهران و اصفهان شعبه فعال داشت و سایت آن هم http://www.fekrebozorg.ir .در سال 1393 تعداد از پرسنل خود شرکت بعد از اینکه اخراج شدند پس از اینکه خسارات زیادی به شرکت وارد کردند که در نتیجه موجب تعطیلی شعباتمون شد، رفتند و یک دامنه سایت بنام kimiafekr (که دو قسمت دیگر از سه قسمت نام شرکت هست)زدند و ادعا کردند که ما همون هستیم و به فعالیت خودشون ادامه دادند.
    من در سال 92 و 93 از دوره های کارخانه و کلوپ مدیر سبز استفاده کردم و با بکاریگیری فقط برخی از آموزشها این دوره ها تونستم کسب و کارم را که شکل کاملا فیزیکی داشت و سایتش صرفا جنبه کاتالوگ داشت را تبدیل به کسب و کار انلاین کنم و الان بعد از یک سال ضربه های مالی که خورده شد را رد کردم و مجددا با شکل بهتر از گذشته دارم فعالیت میکنم. متنهی این بار خیلی قوی تر.
    این نتیجه کاربردی بودن اطلاعات دوره های آقای بقوسیان است که من ازشون استفاده کردم و همون طوری که آقای بقوسیان گفتند در نهایت راه درست و صداقت باقی میونه.

  53. مسعود گفته:

    استاد گرامی سلام
    بنده بیش از یک سال است با شما آشنا شدم. مجموعه کارخانه اطلاعات و کلوپ را و مجموعه های دیگری را از شما خرید کرده ام. انقدر این آموزش ها کاربردی و شیرین بودند که شیفته شما شدم و به دلیل علاقه قلبی و ایمانی که به شما و کارتان پیدا کردم، از نمایشگاه الکامپ سال پیش که عکس یادگاری با شما گرفتم تا کنون آن عکس را بک گراند گوشی ام قرار دادم تا همیشه با دیدنتان انرژی بگیرم.
    خدارو شکر فرصتهای کاری فوق العاده ای برایم به وجود اما و از این آموزش ها بسیار بهره بردم و الان تشکیلاتی برای خودم راه اندازی کرده ام.
    استاد گرامی، با توجه به این گفته شما که همیشه اشاره میکنید روی آموزش سرمایه گذاری کنید، من تمامی این افراد را میشناسم و محصولاتشان را خریداری کردم. و اخیرا مجموعه ای را که بسیار در تبلیغات سایت آپارات تبلیغ می شود را به قیمت 1490000تومان خریداری کردم و بعد از دیدن این مجموعه متوجه شدم که خیلی شبیه و بعضا کپی موارد کارخانه اطلاعات و کلوپ شماست و خیلی حسرت خوردم که چرا ؟؟؟
    طراح سایت این آقا و پشتیبان ایشان همان افرادی هستند که قبلا هم کارهای شما را کپی کرده اند و در عین ناباوری شما قبلا تبلیغات آنهارا در سایتتان گذاشته بودید اما بعد از چند وقت خودتان شاکی شدید و دیگر تبلیغات مرتبط را در سایتتان قرار نداید.
    استاد گرامی، برایم جای سوال است که شما چرا تبلیغات نمی کنید و به این افراد فرصت می دهید که اینترنت را بمباران تبلیغاتی کنند؟ تا آنجایی که من اطلاع دارم هزینه های تبلیغاتی این آقا حداقل روزی یک میلیون تومان است و ثروت های عجیب از این راه بدست می آورد که تصاویر آنها بعضا در سایتش منتشر می شود چرا شما فکری به حال این قضیه نمی کنید؟
    با توجه به اینکه این اتفاق در حال حاضر دامن خودم را نیز گرفته است خوشحال میشوم راهکاری ارائه دهید.
    دوستتان دارم بیشتر از آنچه تصور کنید
    پایدار باشید

  54. مهرداد مراغه چی گفته:

    با سلام خدمت استاد بزرگوار جناب آقای ژان بقوسیان
    امیدوارم همچون گذشته مطالب و آموزشهای شما برای جامعه ایران بیشتر از بیش توسعه یافته و در عرصه رقابت با اینگونه کپی سازی ها ، همواره پیشتاز و موفق باشید .
    دانش آموخته جنابعالی مهرداد مراغه چی

  55. شاگرد مدیر سبز گفته:

    با سلام واحترام جناب بقوسیان گرامی

    حافظ شیرین سخن می گوید:

    شرح مجموعه گل مرغ سحر داند وبس نه هرآنکو ورقی خواند معانی دانست

    معمولا افراد کپی کار در درون خود رنج می برند و وجدان آنها هیچگاه روی آسودگی نخواهد دید .
    کسانی که بی زحمت می خواهند به زعم خودشان به سرعت پیشرفت کنند.
    در حوزه ای که بنده در آن فعالیت می کنم ( حرفه حسابداری) چنین اتفاقاتی را شاهد هستیم.
    شخصی که رشته اصلی اش چیز دیگری است وارد شده و چنان ادعاهای مبالغه آمیزی می کند از جمله اینکه ادعا می کند تمام مدیران کل مالیاتی حتی از او مشورت می گیرند ، بعد افرادی که به کلاس های او می روند متوجه پوچی و توخالی بودن صحبت های او می شوند و از کلاس اش با ناراحتی و گله مندی خارج می شوند.
    به نظر من افراد کپی کار و دروغگو ماندگاری ندارند.
    بنده استفاده فراوانی در حوزه فعالیتم از مطالب ارایه شده شمادر کارخانه تولید اطلاعات وکلوپ ها کردم و چنانچه با مجموعه شما آشنا نمی شدم چه بسا کسب وکارم به این رشد قابل قبول فعلی نمی رسید.

    در همین جا آغاز سال نو مسیحی و کریسمس را به جنابعالی و خانواده معزز صمیمانه تبریک می گویم .
    و سال جدید را برای شما سرشار از شادی و موفقیت و سلامتی آرزو می کنم .

    شاگرد شما

    مدیر و موسس موسسه سرمایگان ( مشاورین مالی )
    http://www.sarmayegan.com

  56. محمد گفته:

    با سلام و درود بر جناب آقای ژان بقوسیان و تیم فرهیخته ایشان ؛
    کارآفرینی و اشتغال هر دو مکمل هم و همانند کشتی هایی سوار بر دریای بیکران و طوفانی می باشند و تنها ناخدایی موفق به هدایت در جهت رسیدن به سرمنزل مقصود خواهد شد که به درجه والای انسانیت، دانش و به فرموده حضرتعالی به صداقت رسیده باشد.
    با تشکر و قدردانی از تیم محترم مدیر سبز که در جهت ارتقای سطح دانش جامعه فعالیت می نماید.

  57. بهزاد گفته:

    سلام
    مطالبی که گفتید کاملا درست، ولی قبول کنید اگر شفاف سازی بیشتری انجام ندهید اقدامی درست انجام نداده اید.
    برای مثال، به شخصه اکنون با توضیحات شما، در این رابطه به افرادی مظنون شده ام، الآن همانقدر که احتمال کلاهبرداری در آنها میبینم همانقدر هم احتمال درستکاری در آنها وجود دارد، حالا به نظر شما اقدام سنجیده توسط بنده چه باید باشد؟
    سپاس از شما

  58. وحید خورشیدی گفته:

    سلام
    من وحید خورشیدی دارم به روش خودم ثروتمند میشم شاید اصلا به موضوع کارخانه تولید اطلاعات شما فکر نکردم ولی همیشه ژان بقوسیان برام قابل احترام و ستایش بود و هست
    ژان درجه یک و پیشتاز در آموزش حرفه ی خودشه
    کسی که فرایند خواستن و توانستن رو تجربه کرده
    ژان همیشه در گوشه ای از ذهن من قرار داره
    با سپاس
    وحید خورشیدی سرمایه گذار ، مشاور و مدرس کسب و کار و سرمایه گذاری

  59. عانگع اصلانیان گفته:

    من بعد از دوره کارخانه تولید اطلاعات تونستم کسب و کارم را راه اندازی کنم و با کمک آموزش های مدیر سبز هر ماه درآمد بیشتر از ماه قبل داشته باشم. نه تنها این دوره بلکه بسیاری از دوره ها عالی هستند.
    با چند نفری که ادعا می کنند منتور استارآپ هستند ولی دقیقا مطالب مدیر سبز را با دقیقا همان مثال ها به بقیه آموزش می دن از نزدیک آشنا و در ارتباطم و جالب اینکه ادعا دارند مدیر سبز را زیاد نمی شناسند و فقط اسمش را شنیده اند. گرچه مطالب مدیر سبز آنقدر خوب هست که اگر کسی کل مطالب سایت را آموخته باشد، خودش بتواند یک مشاور بازاریابی شود. (خودم که این حس را دارم)
    کاش مطلب جسارت بیشتری داشت. این سبک مطلب نوشتن صرفا یک سیلی از پیام های مثبت و انرژی زا را روانه شما می کند و احساس خوبی ایجاد می کند. ولی اگر مطلب جسورانه تر بود سود بیشتری ایجاد می کرد. یک نفر را باید به شدت دار زد تا درس عبرتی برای بقیه بشه.

  60. ashane.1388 گفته:

    با سلام و تبریک میلاد حضرت مسیح (ع)
    جنابعالی واقفید که طبق نظر برخی علمای بازاریابی مانند سولمون در صورت کپی کاری اگر کیفیت کپی از کیفییت ارجینال کمتر باشد شاید نوعی تبلیغ نیز برای کالای اصلی باشد بنابراین جای نگرانی نیست
    به امید موفقیت بیشتر

  61. سعید شاهسواری گفته:

    با سلام خدمت آقای بقوسیان
    من از ابتدای کار شما که چاپ اول کتاب مرزهای فروش را عرضه نمودید همواره از محصولات شما استفاده نموده ام.باید به جرئت بگویم شاید از نظر سنی از شما بزرگتر باشم اما همواره خود را شاگرد شما دانسته و افتخار می کنم که افراد خوشفکر و با انگیزه و خلاقی چون شما راه را به دیگران نشان داده و همچون چراغی پر نور می باشید. در این میان اگر افرادی هم از نام و اعتبار شما سوء استفاده کنند باز هم گواهی بر این است که آنقدر مهم هستید و شناخته شده که برخی میخواهند از نمد شما برای خود کلاهی درست کنند.استاد گرانقدر مطمئن باشید هیچگاه خدشه ای به شما وارد نخواهد شد.ارداتمند و دوستدار شما سعید شاهسواری

  62. محمدرضا عابدی گفته:

    سلام بر مدیر و اعضای مدیر سبز
    متاسفانه بسیاری از افراد در جامعه هستند که قصدشان فقط کلاهبرداری و سوء استفاده کردن از مردمی که اطلاعاتی ندارند و یا اطلاعات کمی دارند می باشد. یکی از دوستان من هم که به تازگی فریب یکی از این سایت ها را خورده بود، بعد از ناراحتی فراوان از اینکه چرا فریب خورده، حس و طرز فکری منفی نسبت به هر محصولی گرفته بود. واقعاً جای تأسف است که این افراد نه تنها کلاهبرداری می کنند، بلکه باعث می شوند که محصولات معتبر نیز کم ارزش تر شوند و اعتماد کمتری نسبت به این محصولات ایجاد شود.
    افرادی در جامعه هستند که به قول آقای ژان بقوسیان 5 تا کتاب نخوندند ولی سمینار و محصولاتی را معرفی می کنند که انسانها تنها با استفاده از آنها ثروتمند یا موفق می شوند و اگر استفاده نکنند موفق نمی شوند و فقیر باقی می مانند.!!!!! افرادی وجود دارند که خودشان از اساتید با تجربه ای همچون ژان بقوسیان و … مطالب فراوانی یاد گرفتند ولی امروزه مشاهده می کنم که دقیقا مطالب همین اساتید را بدون حذف یک ویرگول، به همایش ها و سمینار ها و محصولاتی با قیمت های نجومی به مردمان ساده و بدون اطلاع می فروشند. البته در زمینه چاپ کتاب هم مشاهده کردم که یکی از اساتیدم در دانشگاه زحمت فراوانی برای نوشتن کتاب کرده بود و کتابش را چاپ هم کرده بود ولی در همان سالی که انتشار کرد علاوه بر فروش بالای این کتاب، متوجه شد که نسخه پی دی اف، این کتاب در سایت ها قرار گرفته و به فروش می رسد و حتی بعضی از این سایت ها آن را رایگان در اختیار عموم قرار میدهند تا افراد زیادی به سایت شان مراجعه کنند و سئو سایت و امار بازدید سایتشون بالا رود.
    به هر حال امیدوارم این افراد هم مسیر صداقت و درست را در پیش بگیرند و فراموش نکنند که حتی اگر با کلاهبرداری و کارهایی از این دسته بتوانند یک شبه میلیاردر شوند، همانطوری هم یک شبه حبابی که در آن قرار دارند، ترکیده میشود و به نقطه اول یا بدتر از آن می رسند.
    آقای ژان بقوسیان بابت کار صادقانه و درستتان ممنونم.

  63. مجتبی عباسیان گفته:

    استاد عزیز.جناب مهندس بقوسیان
    یک سال است که افتخار آشنایی و شاگردی جنابعالی را دارم.همین الان داشتم دوره فروش شما را برای بار چندم میدیدم و استفاده میکردم…
    کارتان و خدماتتان عالی است.
    غمناک نباید بود از طعن حسود ای دل
    شاید که چو وا بینی خیر تو در این باشد
    موفق و سربلند باشید…

  64. مهدی عباسی گفته:

    سلام جناب بقوسیان
    یک سوال از خدمت شما دارم
    یکی از شاگردان شما ( که البته اسمش رو نمیارم ولی با توصیفات قطعا شما متوجه میشوید) یک دوره آموزشی یکساله گذاشته که مسیری که خودش رفته رو به دانش آموخته هاش آموزش بده و دوره هم دوره گرانی هست من میخواستم بدونم آیا شما ایشون رو در زمینه این دوره آموزشی یکسالشون تایید میکنید و آیا این دوره همون دوره کارخانه تولید اطلاعات هست که در طول یکسال آموزش داده میشه؟

  65. reyhuon گفته:

    آقای بقوسیان گرامی سلام
    تولد حضرت مسیح و همچنین پیشاپیش سال نوی میلادی را به گروه مدیر سبز تبریک می گم.

    کارخونه تولید اطلاعات برای من مثل یه گنجه. روزی که به دستم رسید، سه روز متوالی پشت سر هم روبروی لپ تاپم نشستم و از انبوه مطالب ارزشمند این بسته آموزشی متحیر شدم. چندین پرسش من فقط در یک دی وی دی این محصول جواب داده شده بود. برای من خیلی پیش اومده که محصولی رو خریدم اما بعد از خرید احساس کردم، کمتر می ارزه. مثل چیپس و پفکی که ده، بیست درصدش خالیه و هواس با موسیقی و تبلیغات و … پر شده. اما مهم ترین ویژگی محصولات شما اینه که هر دقیقه و هر ثانیه اش مفیده. عمیقا معتقدم قیمیتی که برای کل دوره در نظر گرفته شده باید برای یک دی وی دی اون باشه.

    خوشحالم که با سایت شما آشنا شدم. چون در غیر این صورت خدا می دونست چندین سال باید با آزمون و خطا کار می کردم و در نهایت با شکست از بازار رقابت حذف می شدم.

    همواره موفق و سربلند باشید
    هیچ کس نمی تونه شما را کپی کنه!

  66. علی یوسفی گفته:

    سلام
    من از قدیم تقریبا 6 سال پیش با شما آشنا هستم و بارها تصمیم گرفتم از آموزش ها استفاده کنم یادمه یک بار در نمایشگاه بین المللی کتاب بود که یکی از محصولات شما رو خریداری کردم اما چون کیفیت مطالب بسیار پایین بود دیگه سمتش نرفتم اما الان دوباره تصمیم گرفتم آموزش های شما رو استفاده کنم به نظر این بار فرق میکنه

  67. اکبر آزاد گفته:

    با سلام استاد عزیز
    در دو سال گذشته که از آشنایی من با شما می گذرد مطالب فوق العادی از محصولات مدیر سبز یاد گرفتم و سایت فیت دی و سایت بانک پزشکان را راه اندازی کردم و تا بحال موفقیت های خوبی داشتم و رشد در کسب کارم را هر روز حس میکنم . استاد عزیز ، حتی اگر مطالب با ارزش شما کپی و با نام های دیگر منتشر شود هیچ وقت از یاد و قلب های ما و کپی کاران نخواهید رفت و همه ما میدانیم این موفقیت ها از کجا نشات و توسط شما شروع شده است. برای شما آرزوی سلامتی و توفیق روزافزون را دارم.

  68. mosapor@gmail.com گفته:

    سلام . به عنوان کسی که سالهاست مدیر سبز را می شناسم و همچنین به دلیل شغلم بازاریابی را به صورت جدی دنبال می کنم . می توانم شهادت بدهم که مدیر سبز و شخص ژان بقوسیان تنها کسی است که در مرز دانش بازاریابی حرکت می کند . چند وقت پیش فیلمی دیدم از همین افراد بیسواد دکتر نما که در مورد بازاریابی اینترنتی حرف می زد و من فقط با دهان باز نگاه می کردم .
    وجود چنین افراد بیسوادی در جامعه کم نیست و چند پیام دارد
    1- عدم کم کاری افرادی که دانش دارن باعث حضور افراد بیسواد می شود . پس وظیفه تک تک ماست که دانش خود را عرضه کنیم
    2- بازار ایران اینقدر بکر است که هر کسی می تواند با اندک دانش برای خود کسب و کار ایجاد کند پس برای فراد با دانش فضا هست
    3- بزرگترین جواب برای بیسوادان کت و شلوار پوش فقط یک چیز است . موفقیت بزرگ
    با احترام فراوان – مصطفی موسی پور

  69. ghesti.com@gmail.com گفته:

    سلام جناب بقوسیان من در نمایشگاه به صورت حضوری با شما ملاقات کردم و بیش از 30 کتاب و دی وی دی را شما با تخفیف باورنکردی به من دادید 190 هزار تومان و برای همکاران و دوستانم از کتابهای شما هدیه میدهم و روزگار خوشی را با استفاده از مطالب شما سپری میکنم. همیشه کتابهای شما را با تخفیف ویژه خریداری و هدیه مینمایم. این حرکت شما را شایسته میدانم و دوباره از شما خرید میکنم.موفق و پیروز باشید.

  70. علی‌اکبر قزوینی گفته:

    به‌درستی نوشتید که اعتبار یک‌شبه حاصل نمی‌شود. روش و منش شما طوری است که شاید باعث نشود یک‌باره حجم عظیمی از افراد مشتری شما شوند، اما کسانی که بالاخره مشتری و شاگرد شما می‌شوند، می‌دانند که چه گوهر گران‌بهایی را به دست آورده‌اند.

    آموزش‌های شما چندین نکتهٔ مثبت دارد:
    ۱. خودتان آنها را کامل و از منابع درست و حسابی آموخته و اجرا کرده‌اید.
    ۲. آموزش‌های شما برای مخاطب ایرانی بومی‌سازی شده است.
    ۳. هر آن‌چه را که بلدید، در جای خودش آموزش می‌دهید و هیچ نکته‌ای را به عنوان «فوت کوزه‌گری» برای خودتان نگه نمی‌دارید.
    ۴. یک دلیل برای نکتهٔ بالا نیز این است که خودتان هر روز در حال یاد گرفتن و آموختن هستید.
    ۵. زبان و سبک آموزش‌های شما، بسیار قابل‌فهم و دوست‌داشتنی است. علتش هم این است که آموزش‌ها را درونی کرده‌اید و کپی از جای دیگری نیست.
    ۶. وعده‌های مالی که در اثر اجرای آموزش‌ها می‌دهید، معقول و باورپذیر است.
    ۷. خلق و خوی دلپذیر «معلمی» در وجود شما بارز است.

    من هم افتخار دارم که یکی از شاگردان شما بوده و هستم و همواره از مدیر سبز مطالب ارزشمند می‌آموزم. و همچنین برایم جالب بود که همین مطلب شما هم یک نکتهٔ آموزشی دارد: نوشتن از کپی‌کارها را به یک نقطهٔ قوت برای دورهٔ کارخانهٔ تولید اطلاعات تبدیل کردید و از این فرصت، به‌درستی برای آشنا کردن افراد بیشتری با این دوره بهره بردید.

  71. ali60_maleki گفته:

    خسته نباشید جناب بقوسیان همین میگم راجب کیفیت کار شما که من تا جلسه اول کارخانه رو دیدم گفتم اگه تو ۱۴ دی ودی دیگه هم چیزی نباشه همون یه جلسه اول ارزش پولی که دادم رو داره واقعا این دوره بهترین و ارزشمندترین دوره آموزشی زندگیم بود

  72. علیرضا پورقناد گفته:

    واقعا متاسفم برای برخی از ما ایرانی ها ، به خدا برخی اصلا به نکات اخلاقی پایبند نیستند. آقای بقوسیان کاش زودتر زبان به گلایه باز می کردید. باید هر چه زودتر جلوی این آقایان را گرفت . اگه امکان دارد آنها را معرفی کنید. خواهش می کنم آنها را معرفی نمایید. لا اقل به ما کسانی که نظر داده ایم و این مطالب را خوانده ایم. بطور خصوصی معرفیشان کنید.

  73. مهدی گفته:

    با تمام احترامی که برای همه دوستان و شخص جناب آقای بقوسیان دارم و از محصولات ایشان خریداری نموده و استفاده کردم بنظرم علم یاد گرفتنی و بعد یاد دادنی است زکات علم نشر آن است این درست نیست که راجع به افراد اینگونه قضاوت شود بیان هر فرد در مورد اطلاعات و شیوه ی بیان متفاوت است اگر عینا مطالب به صورت مکتوب کپی باشد حرف شما صحیح است ولی فردی که خود با بیان جدا آنرا ایراد کند قضاوت در مورد آن و بردن نامشان صحیح نیست فراموش نشود خود استاد در بسیاری از موارد مطالب برایان تریسی را بیان می کنند و همه ی حوزه ها پوشش داده شده هر شخصی راجع به این حوزه مطلبی بنویسد ناخوداگاه کپی حرف های استاد است.

  74. شاه حسینی گفته:

    سلام آقای بقوسیان
    آب را باید از سرچشمه نوشید و آموزش تولید اطلاعات را باید در مدیر سبز دید .
    در ایران تا یک کسب و کار موفق میشه کپی کاران مثل قارچ از هر سوراخی سر در می آرن که ما هم هستیم
    خودتان را در گیر حواشی نکنید و با قدرت ادامه دهید . ما همچنان نیازمند مطالب ناب و دست اول شما هستیم .
    یک سوال :
    شما در کارخانه تولید اطلاعات 16 فرمت برای ارائه اطلاعات معرفی نمودید که فکر می کنم الان تعدادش بیشتر هم شده باشه . اگر یکی از شاگردان شما بخواهند در زمینه برخی از فرمت های فوق بصورت تخصصی وارد شود و آموزش بدهد آیا از نظر شما کپی کاری کرده ؟ مثلا در زمینه برگزاری سمینارهای آموزشی .
    ممنون از آموزش های بسیار مفید شما

    • مدیر سبزمدیریت گفته:

      سلام و ممنون از نظر شما
      هر دوستی که محتوای خوب و دست ‌اول ارائه دهد مورد استقبال واقع می‌شود.
      موضوع سرفصل‌ها و ایده‌ها نیست، موضوع کپی عین مطالب است.

      اگر ما در دوره‌ای درباره برگزاری سمینارهای آموزشی صحبت کرده‌ایم، بهتر نیست اطلاعات ارزشمند و مکملی ارائه شود تا همان مطالب کپی شود؟

      موفق باشید

  75. touraj_nlp@yahoo.com گفته:

    باسلام خدمت استاد بقوسیان، خدا قوت.

    از افشاگری و در جریان گذاشتن ما در این امر بی نهایت سپاسگزارم.

    این باعث میشه ما بیشتر حواسمون جمع باشه و در تله کپی کاران و جعل کاران نیافتیم.

    باید عرض کنم در تمامی کتابهایی که تابحال خوانده ام و در همه ی همایشها، کارگاهها و کلاسهایی که در مورد موفقیت تا به الان شرکت داشته ام یک چیز رو بیشتر از همه فهمیده ام و آن هیچ چیزی نیست جز “صداقت و روراستی”.

    اصلا پایه اصلی موفقیت و پیشرفت همین است.

    آخه به کپی کاری و جعل کردن نیازی نیست که! وقتی آدم خیلی راحت میتونه با کمی خلاقیت و متفاوت کار کردن موفق بشه دیگه چرا کپی کاری؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!

    به نظر من انجام این جور کارها، استفاده از ایده و خلاقیت دیگری یعنی این که من کاری بلد نیستم! پس بهتره هر کسی اول رو خودش کار کنه و به خودشناسی برسه بعدا به راه اندازی کسب و کار فکر کنه.

  76. هاشم گفته:

    سلام جناب بقوسیان
    خداقوت ، در صورتی که جلسه اول را تهیه کنیم برای جلسات بعدی بصورت کامل فروخته می شود و یا این که جلسه اول مبلغش کسر می گردد ؟
    آیا امکانش هست جلسات را بصورت مجزا به فروش بگذارید ؟

    با سپاس فراوان و آرزوی ثروت و شادی

  77. کاظمیان گفته:

    با سلام خدمت شما
    البته کپی برداری و سوء استفاده در همه عرصه ها به نوعی هست و متاسفانه این قضیه موضوع جدیدی نیست و جامعه ما مدتهاست که با این آفت آشناست اما من به هوش و درایت شما آفرین میگم که باز هم از این فرصت برای فروش بیشتر بهره برداری کردید احسنت موفق و پایدار باشید .

  78. فرید پارسایی گفته:

    با سلام به استاد ارجمند آقای ژان بقوسیان عزیز
    متاسفانه مشکل کپی غیر مجاز از دیرباز در ایران وجود داشته است. من از سال 1391 با مجموعه شما آشنا شدم آن هم از طریق محصولی که در یک سایت دیگر برای فروش گذاشته شده بود به شما رسیدم.
    شخصیت شما و تبحر شما در آموزش فوق العاده است و قطعا همتای شما به وجود نخواهد آمد. طراحی وب را از ورود اینترنت به ایران شروع کردم و حتی مدتی خدمات آکادمی وب مسترها را ارائه می دادم در سایتم. حتی ارمنستان در رشته IT Business Management تحصیل کردم ولی خیلی بیشتر از دانشم و تحصیلاتم از شما یاد گرفتم آموزش هایی که هر کدام میلیون ها ارزش داره و به عقیده من کارخانه قیمت بسیار پایینی دارد.
    من تقریبا 95 درصد کارگاه های شما و محصولات شما را خریداری کردم کارخانه تولید اطلاعات شما را هم تهیه کردم و اکنون در کلوپ یک نیز افتخار دانشجویی شما را دارم.
    من هم در حوزه طراحی وب سایت و بازاریابی اینترنتی فعالیت می کنم ولی در تمام کارگاه های خود که دارم برگزار می کنم به دانشجویانم شما را معرفی می کنم و همه جا هم گفتم که افتخار دانشجویی شما را دارم.
    خیلی ها سعی کرده اند در این حوزه وارد شوند ولی هیچ کس آقای ژان بقوسیان نشده و به راحتی با بررسی سایت ها می توان به این نتیجه رسید.
    آموزش های شما کاملا کاربردی است و مشخص است که سالها تجربه کردید و مطمئنا هیچ کس به جایگاه شما نخواهد رسید و اگر بدون دانش کافی این کار را کرده باشد حذف خواهد شد.

  79. شهاب سهرابی گفته:

    سلام جناب آقای بقوسیان

    من علاوه بر دوره “دوره کارخانه تولید اطلاعات” بسیاری دیگر از محصولات حضرتعالی را تهیه کرده ام و حضوری هم از محضرتون استفاده کرده ام .
    من به شخصه اعتقاد دارم برجسته ترین ویژگی جنابعالی “صداقته” و این وجه تمایزیه که قابل کپی شدن نیست.
    صداقتی که در کار شماست را آدم حس میکنه واقعا

    در پناه خدا باشین

  80. s.armin.hosseini@gmail.com گفته:

    یه جمله ی معروف هست که میگه:
    “اگه قرار باشه در مسیرت، به هر سگی که واق واق میکنه یه سنگ پرتاب کنی، فقط وقت با ارزشت رو تلف میکنی و رسیدن به مقصدت را به تعویق میاندازی.”

    شما کارتون فوق العادست آقای بقوسیان عزیز و ضمن اینکه با این آدمها برخورد میکنید ولی انرژی ذهنیتون را برای اهداف بزرگی که دارید حفظ کنید و با قدرت راه ارزشمندی که دارید میرید رو ادامه بدید…
    موفقیتهای بزرگی در انتظار شماست، به لطف خدای بزرگ.

  81. علی صابریان گفته:

    ممنون که مقاله ای در این زمینه نوشتید ، چیزی که برای خود من ناراحت کننده است این است که این دوستان حتی در انتخاب نام خود و رنگ خود گاها خلاقیتی ندارند و تقریبا از نام و هویت شما استفاده می کنند . شاید لازم باشد ویدئویی برای راهنمایی خریداران کارخانه بگذارید و تشویقشان کنید به کارجدید و خلاقیت داشتن ، اما این موضوع در بازار های سنتی هم وجود دارد که شاگردان تاجران موفق در بازار از آنها و کارشان کپی می کنند و مغازه ای با همان کار می زنند این رفتار نشان از موفقیت شخص شما و تجارت شما دارد ، ممنون جناب بقوسیان

  82. en.izadi91@gmail.com گفته:

    درود و سلام و عرض شادباش خدمت استاد بقوسیان عزیز و همه ی مدیرسبزی های وفادار
    مطلب رو کامل خوندم و ضمن رصدهایی که داشتم تا الان فقط نزدیک به 15مورد از کسانی که اقدام به فروش محصولات شما تنها با 10% قیمت اصلی کرده بودند رو نصیحت کردم و از کار ناپسندشون بازداشتم ولی عده ای همچنان در حال تبلیغات گسترده جهت حرفه ای بودن خودشون هستن….
    ولی بگذریم همه ما می دونیم و یه جمله طلایی تو فیلم the best offer هست که میگه کپی کار همیشه یه ردی از خودش به جا میذاره و میخواد هنرشو به نمایش بذاره اما هیچ کس ژان بقوسیان نمیشه
    در طی این 3 سالی که از طریق محمد افلاکی عزیزم با مجموعه شما آشنا شدم با بیش از 10 کارخانه دار اطلاعات نظیر محمدپیام بهرام پور،کاووش حسین تبار،حسن میرابوطالبی،محمد حافظی نژاد،علی حاجی محمدی،ابوالفضل حسنی و …. آشنا شدم و از این عزیزان و خود شما مفاهیمی چون پشتکار،دانش،همت و ثروت رو یاد گرفتم….
    خیلی خیلی خوشحالم که ضمن آشنایی با شما سبب خیر و آشنایی بیش از25000نفر در تلگرام با مجموعه خوب مدیر سبز شدم و شخصا 5-6نفر من جمله حامد خالقی،جعفر دیواندری،هاجر کرمی؛،مژده جمشیدیان،ایمان حبیبی و …. رو جهت خرید و یا مشاوره به سایتتون هدایت کردم.
    استاد عزیز همه ما این رو می دونیم که کپی کاری یعنی کارما و چون کار ناپسندی هست پس به زودی یه نفر با خودشون این کارو خواهد کرد.
    در پایان عرایضم ضمن آرزوی توفیقات روزافزون برای شما و همه مدیر سبزی ها اعلام می کنم که همیشه سبز خواهیم بود و جهت حماست از شما همواره محصولات اورجینال رو تهیه خواهیم کرد.

    شاد باشید
    دی94

  83. پوآرو گفته:

    با سلام خدمت استاد ژان بقوسیان
    آره کاملا درسته متاسفانه افراد زیادی دارن سود جویی میکنند.
    بنده با وجود اینکه چند ساله تو نت دارم فعالیت میکنم با جرت میگم خدایش اصلا تبلیغ هم نیست یکی از باهوشترین افراد در زمینه اینترنت هستید چون وقعا استراتژیک فوق الاده ای دارید.شاید به جرات میگم کمی به شما حسودیم میشه اما واقعا تجربه خوبی در نت دارید و آموزشهای کاربردی خوبی دارید.
    دوستان گول سایت عرفانی زاده نخورید اگر از طریف این سایت https://archive.org دامنه سایت ع.ز. جست جو کنید تاریخچه یک سال قبل و حتی بیشتر نمایش میدهد میبینید که با چی شروع کرده بود با محصولات روانشناسی دید سودی نداره زده تو کار کپی محصول آقای ژان خب همینجور میدونید اعتماد ما به یک سایت از طریق شماره تلفن و آدرس دفتر است. اول اینکه من خودم حضوری رفتم اصلا دفتری وجود نداره یک اتاق بود که درش هم قفل بود هیچ کس داخلش نبود تلفن هم که گذاشته اصلا دفتر نیست دایورد کرده به موبایل دوستش که پاسخ افراد بده اصلا هم هیچ تصویری از خود انتشار نکرده.
    خواهشا گول نخورید

  84. محمد مهدی محتشم گفته:

    سلام من از اغضای بسیار قدیمی سایت شما هستم و کتب زیادی خریده‌ام و مقال هایتان را خوانده ام. به نظر من این مقاله اصلا در شخصیت شما نبود و نیست. هرچند که بسیار عصبانی باشید. شما در حوزه کسب و کار هستید میدانید که حتی بزرگترین شرکت ها هم با سرقت اطلاعات و تقلید رشد کرده اند. و بقول بیل گیتس تقلید خود یک نوع خلاقیت است. شما نمیتوانید سالها خود را مالک چیزی بدانید. علم مثل کشاورزی است . اگر شما به کسی گندم را فروختین و آن گندم شما باعث کشت و تولید و ایجاد درآمدی برای فرد خریدار شد شما حق انتقاد و مالکیت ندارید. چون آن گندم خریده شده دزدی نشده!!!! شما اصل این موضوع را آموزش داده اید و درآمدتان را کسب کردهاید قرار نیست تا آخر هرکه وارد این موضوع شد برای شما باشد. آیا شما عکس های جلد کتاب های خود را خود تولید میکنید نه… شماهم آن ها را از سایت های نشر عکس خریده و استفاده میکنید . دوستان نیز اطلاعات شما را خریده و با بازنشر و کم و اضافه کردن میفروشند. در آخر نیز در دین اسلام تعبیری خوب برای این مواقع است . و آن این است که روزی هرکس دست خداست نه آنها روزی شما را قطع میکنند و نه شما میتوانید روزی آنها را قطع کنید .در هرکاری این موضوعات بفور هست و بسیار چیز طبیعی و عادی است . اگر هرکس قرار بود سکوت خود را بشکند که همه کر میشدند. در آخر من همراه خودم را در قسمت اصلاعات گذاشتم که فکر نکنید یکی از آنها هستم . گرچه فکر نمیکنم این نظر چاپ شود. یا علی

  85. رضا گفته:

    سلام
    متاسفانه این مساله در تمامی عرصه ها هست. به عنوان مثال زمانی باب شد قارچ پرورش دهند! همه رفتند قارچ پرورش دادند! تا جایی که همه قارچ پرورش می دادند و دیگه مصرف کننده ای نبود!! زمان دیگری نیز همه رفتند کرم پرورش دادند و ورمی کمپوست باب شد!! همه و همه کرم پرورش می دادند و می فروختند!! دیگر کسی نبود کرم بخرد!
    به شخصه خیلی علاقه مند شرکت در دوره شما هستم. اما به دلیل شرایط زندگی دانشجویی فقط می توانم محصولات ارزان یا رایگانتان را استفاده کنم.

  86. موسوی گفته:

    سلام بر آقای بقوسیان و دیگر دوستان.
    شاید یکی از قدیمی ترین افرادی باشم که از محصولات شما بهره برده ام.
    و درد دل شما را درد خود می دانم.
    نگران نباشید. در فضای شبکه های مجازی هر روز مردم باهوش تر می شوند و به گوش می رسد که فلانی مطالبش کپی مطالب آقای بقوسیان است.
    آتشی که خودشان براه انداخته اند ابتدا دامن خودشان را می سوزاند.
    یکی از دوستان گفته بودند بخش اخلاق در تولید محتوا که بسیار بجاست و در مطالب خود بگنجانید.
    موفق باشید

  87. علی گفته:

    سلام بر استاد عزیزم ژان بقوسیان
    استاد من از كلاسهای حضوری و بعضی دوره هایتان استفاده كرده ام و علاوه بر این از محصولات رایگان و پولی سایر سایت ها هم اسفاده برده ام. چند نكته به نظرم می رسد كه مطرح كنم و خواهشم این است كه بنده را بی طرف بدانید و تصورتان این نباشد كه یكی از این كپی كارها هستم.
    – ابتدا این كه در مقایسه بنده شما را استاد مسلم و كامل می دانم كه خودم ترجیهم همیشه شما هستید.
    – دوست ندارم كه یك نگاه منفی در این زمینه تقویت شود و به بی اعتمادی و منفی نگری منتهی شود چون اكثر قریب به اتفاق هموطنانمان خوب هستند و نیت خیر دارند و شاید بتوان از نگاه دیگری به مسئله نگریست.
    – استاد در جایی شما فرموده بودید كه لازم نیست حتماً از خودمان محتوای نو تولید كنیم و می توانیم از كتاب ها و منابع دیگر محتوی گردآوری كنیم و در قالب جدید به عنوان محصول خودمان معرفی كنیم.
    – یك متخصص می گفت كه ما در ایران دانشی در زمینه بازاریابی اینترنتی تولید نمی كنیم و تمام محتوی های ایرانی وارداتی است اگر این طور باشد آیا اگر چند نفر به طور اتفاقی از یك منبع خارجی مطالبی را گردآوری و ارائه كنند، آیا می توانند به یكدیگر اتهام كپی كار بودن را وارد كنند؟ شاگردم استاد و نظرتان را جویا هستم و دوست ندارم این اتفاقات باعث رنجش شما شود

    • مدیر سبزمدیریت گفته:

      سلام
      ممنون از نظرتان

      – تعداد این افراد کمتر از 20 نفر است. پس هیچ دید منفی‌ای نسبت به دیگران ایجاد نمی‌شود. بله همین نظرات مثبت فراوانی که مشاهده می‌کنید نشان از افراد خوبی است که نیت خیر دارند.
      – لازم نیست محتوا را از نو تولید کنیم، ولی اگر هیچ ارزش افروده‌ای اضافه نکنیم و همچنین مرجع را ذکر نکنیم، نوعی دزدی است.
      – من با نظر این متخصص مخالفم. آیا کسی می‌تواند نرخ باز شدن ایمیل‌ها در ایران را از منابع خارجی کپی کند؟ آیا کسی می‌تواند عین کمپین‌های خارجی اینترنتی را در ایران اجرا کند؟ وقتی 8 سال به صورت پیوسته بر یک زمینه متمرکز شوید و سعی و خطا کنید مطمئن باشید می‌توانید دانشی تولید کنید که کاملا محلی است و کپی از منابع خارجی نیست. البته واضح است که از منابع خارجی نیز می‌آموزید و ایده می‌گیرید و تست می‌کنید.

  88. ظهیر گفته:

    سلام من هم همه محصولات کپی شده سایت شما رو به قیمت خیلی کم خریدم من پول خرید حتی دو تا از محصولات شما رو هم نداشتم اما همه اونارو با قیمت خیلی کم ناچارا” خریدم آموزشهای شما عالی هستند و بهتر است راهی پیدا کنید که کپی نشوند من خودم به چند نفر هم گفتم که اگر خواستند بهشون بدم با قیمت پایین اما دیگه با خواندن این مقاله منصرف شدم و به کسی نمیفروشم سایت هم ندارم

  89. Enayati Bidgoli گفته:

    درود
    جناب استاد بقوسیان
    از آجرهایی که به سمت شما پرتاب می شود برای ساختن بنایی محکم تر استفاده کن.
    یکی از چالش های حقیر در ارائه محصولات آموزشی، همین مسئله کپی رایت بوده و هست و از طرفی دیگر مبحث رنگ آمیزی اطلاعات خود بخود ایجاد ابهام می کند.
    لذا شاید این رنگ آمیزی از حالت مورد تایید شما خارج شده و به سوی گنجشک جای قناری جا زدن سوق پیدا کرده است.
    در پایان همیشه و همه حال حقیر به یاد جمله زیبای اون بزرگوار که از زبان شما شنیدم هستم و یاد آور میشوم:
    بزرگ ترین رقیب کسب و کار خود باشید.
    پس جناب مهندس
    شما چیزی از دست ندادید، منتظر محصولات جدید شما هستیم. حاشیه همیشه هست و شما هم همیشه بدور از آن.
    سربلند و سرافراز باشید.
    محمد عنایتی بیدگلی

  90. مهدی رنجبر گفته:

    سلام.
    این حق تمام خوانندگان و خریداران محصولات شماست که بدانند این افراد چه کسانی هستند. لطفا این افراد رو معرفی کنید. مطمئن باشید یا رویه خود را عوض می کنند و یا توسط خود همین مردم حذف می شوند.

    ممنون از زحمات شما.

  91. حسن باقریان گفته:

    سلام
    من اولین دوره تولید اطلاغات را خریداری کردم.
    سه جلسبه آخر این دوره بصورت هفته به هفته به دستم می رسید.
    باید اعتراف کنم که هیچ وقت آنرا بطور کامل استفاده نکردم.
    اما بسیاری ایده و روش رو با استفاده از مطالب این دوره به ذهنم رسید
    و بارها مدیر سبز و بقوسیان را به دیگران معرفی کردم.
    امیدوارم در انجام رسالت خود و خدمت به مدیرانمان موفق باشید.
    در ضمن:
    این چندتا محقق نما و شیاد هم عمری نخواهند کرد.

  92. کوچکی گفته:

    جناب اقای بقوسیان عزیز
    ۵ سالی از محصولات شما استفاده می کنم که همه انها بی نظیر و حاصل تلاش شبانه روزی شما می باشد. ای کاش یا نامبردن ایت افراد کمک بزرگی به افراد میکردید و تا حدودی از حق پایمال شده خود دفاع میکردید. البته تصور میکنم یکی از این افراد سایت ع. می باشد‌ ولی اگر افراد دیگری می شناسید خواهشمندم جهت روشن روشن افکار آن را منتشر کنید.

  93. سيد حسن ميرابوطالبى گفته:

    درود بر آقاى بقوسيان عزيز
    من هم با شما كاملا موافقم. اميدوارم روزى برسد كه به جاى كپى كارى به اين توان برسيم كه مى توان با استفاده از خلاقيت و نوآورى محصولات متفاوت توليد كرد.
    ما هم بارها از كپى كارها صدمه و لطمه ديده ايم.
    هميشه پرتوان و پايدار باشيد.

  94. فيروزي گفته:

    سلام جناب بقوسيان عزيز اين همواره مشكل فرهنگي جامعه ماست كه به اين راحتي حل شدني نيست. اما من شما را ارجاع ميدهم به گفته خودتان در يكي از جلسات كارخانه كه گفتيد:” نگران نياشيد خودتان را كه نميتوانند كپي كنند” . براتون ارزوي موفقيت دارم

  95. فرید طاهری گفته:

    سلام خدمت شما آقای بقوسیان و سایر دوستان
    بنده فرید طاهری هستم مدیر سایت نیک آموز و جزو افرادی هستم که در اولین دوره کارخانه ثبت نام کردم.
    تمامی فرایندها و استراتژی های فروش اطلاعات شما فوق العاده عالی است.
    بنده که واقعا استفاده کردم و می کنم.

    آن دسته از افرادی که کپی کار هستند و کار شما و سایر دوستان را سرقت می کنند باید بدانند کلاهبرداری با این شیوه نه تنها کسب کار خود را به دودمان می دهد بلکه یک حس بد هم در بستر اینترنت برای فروش اطلاعات بوجود می آورد.

    امیدوارم این افراد هر چه سریعتر از این شغل کپی کاری بیرون بروند و خودشان حاصل دسترنج خود را بخورند.

    با تشکر

  96. نیاسا گفته:

    استاد عزیز بسیاااااار خوشحالم که بالاخره صبرتون لبریز شد و در این رابطه صحبت کردین ـ خیلی قبل تر میبایست جلوی این کپی کارهای بی اخلاق گرفته میشد
    بازم ممنونم از تک تک آموزه هایی که با صداقت در اختیار ما گذاشتین و میذارین

  97. علی کشاورز گفته:

    با سلام و احترام ، این محصول یکی از عالی ترین محصولات جناب آقای بقوسیان می باشد که من با کمک این بسته و دانش های قبلی که از ایشان آموختم توانستم سایت alikeshavarz.com رو راه اندازی کنم و تا به این لحظه حدود 10 کارگاه حضوری و یک وبینار آنلاین و چندین مشاوره موفق داشتم. امیدوارم شما و تیم با انرژیتان همیشه به هدف هایی که میخواهید برسید.
    با تشکر علی کشاورز

  98. ahmad.mo26 گفته:

    با عرض سلام و خسته نباشید
    واقعا برای این افراد باید تاسف خورد. آدم با این کارا به جایی نمیرسه. حتما بعد چند تا فروش از این محصولاتشون میرن یک سایت دیگه میزنن تا محصولات دیگران رو کپی کنن و بفروشند.
    دیشب تو اینستا گرام به پیجی برخورد کردم در مورد بازاریابی. که گویا تازه راه اندازی شده بود چون چند تا پست بیشتر نداشت. قسمت بیو گرافی رو که دیدم اسم سایت مدیر …. بود و چون با مدیر سبز آشنایی داشتم کنجکاو شدم و رفتم داخل سایتش اگرتفاوت اسم دامنه و صفحات خالی سایت نبود فک میکردم داخل سایت مدیر سبزم چون ظاهرش کلا کپی این سایت بود.
    امیدوارم روزی برسه که قانون کپی رایت در ایران اجرایی بشه چون من هم مانند بقیه دوستان ایده تولید محصولات زیادی رو دارم که تا الان بخاطر ترس از کپی برداری افراد سود اجرایی نشده.
    با تشکر

  99. یک دوست خوب گفته:

    با سلام خدمت شما
    من شخصیت آقای بقوسیان را خیلی دوست دارم و در نمایشگاه به ایشان تذکر دادم که برخی افراد دارند این کار ناشایست را انجام می دهند . از مدیر سبز کتاب تهیه می کنم و کارخانه تولید اطلاعات را نخریدم چون دوره تکمیلی اش را سال قبل در خارج کشور گذرانده ام و خوشحالم ایشان این دوره را در ایران برگزار کرده اند.
    نمی دونم چرا نام افراد شیاد را نمی برید اما برای عموم مردم جامعه دیگه شناخته شده هستند و من نام این افراد را می برم چون دقیقا مثل هم هستند محتویات آموزشی شون.
    اقایان ع. ع . م. ن این افراد کپی رایت ها را رعایت نکرده اند و دو نفر ابتدایی زیر محصولات خودشان با نام کاربری خودشان از خودشان خرید آنلاین انجام داده اند و نظرات مثبت در مورد نتایج شگفت انگیز محصولات خودشان درج کرده اند که به راحتی قابل تشخیص است. مردم فریب بزرگی خورده اند و فقط پولهای هنگفتی بابت آموزشهای دروغین این افراد پرداخت کرده اند

    • مدیر سبزمدیریت گفته:

      ممنون آقای م. گرامی
      با اجازه شما فعلا نام‌هایی که افشا کرده بودید را ویرایش کردم و فقط حرف اول را گذاشتم. در صورت لزوم این افراد را مفصل معرفی خواهم کرد.

      موفق باشید

  100. peymanpourkhaleghi@gmail.com گفته:

    سلام استاد بقوسیان
    واقعا حق با شماست
    به امید روزی که قانون کپی رایت در ایران رعایت شود
    به دوستانی که این محصول را تهیه نکردند توصیه می کنم این فرصت استثنایی را از دست ندهید
    بهترین و کاربردی ترین محصول تولید محتوا می باشد. من سال گذشته این محصول را تهیه کردم و استفاده های خوبی ازش کردم. قبل از دیدن این مطلب چند روز قبل با خودم می گفتم که دوباره بشینم و این محصول را از نو ببینم و در سایتم پیاده کنم. چون از این محصول ارزشمند به خوبی استفاده نکردم. ,وب سایتی که ساختم در حوزه رباتیک است با آدرسhttp://kermanrobo.ir/

  101. عباس بادامی گفته:

    سلام جناب بقوسیان
    من تخصصی آنچنانی ندارم. من دوره کسب و آنلاین را خریداری کردم، به نظرتان با این شرایط دوره کلوپ کارخانه داران تولید اطلاعات برایم مفید است؟

    • مدیر سبزمدیریت گفته:

      سلام
      برای استفاده از کارخانه تولید اطلاعات یا باید در زمینه‌ای تخصص داشته باشید یا علاقه شدیدی که به حوزه داشته باشید.
      سپس ابتدا باید «کارخانه تولید اطلاعات» را تهیه کنید.
      کلوپ کارخانه‌داران فقط برای کسانی است که دوره کارخانه را گذرانده‌اند.

      موفق باشید

      • عباس بادامی گفته:

        1- ببخشید استاد منظورتان را متوجه نشدم که فرمودید علاقه شدیدی که به حوزه داشته باشید. لطفا واضح بیان کنید.
        2- یک مشاوره تلفنی خواستم با شما داشته باشم شرایطش چیه؟

        • مدیر سبزمدیریت گفته:

          1. منظور آن است که به موضوعی آنقدر علاقه داشته باشید که حاضرید هر روز چند ساعت به یادگیری در آن حوزه بپردازید.
          مثال بسیار خوب عادل فردوسی‌پور است که یه جای رفتن سراغ تخصصش سراغ فوتبال رفته و بعد از مدتی به مطرح‌ترین فرد در فوتبال ایران تبدیل شده.

          2. برای مواردی مثل مشاوره لطفا با شماره 88308732 تماس بگیرید و همکاران توضیحات لازم را خواهند داد.
          اگر مورد شما در حد یک یا دو سوال است می‌توانید در قسمت تماس با ما در سایت پیام بگذارید و کمی حوصله کنید تا پاسخ داده شود.

          موفق باشید

        • محمد امین محمدی گفته:

          منظور استاد بقوسیان این
          :
          مثال
          علاقمند به نرم افزار.
          یا حوزه بازاریابی
          یا موفقیت
          یا هرجیزیه دیگه ای
          معلم زبان انگلیسی هستی خوب اینطوری از دانشی که دارین میتونی برای پول درآوردن استفاده کنی.

  102. vahedi491@yahoo.com گفته:

    سلام
    ژان عزیز
    ازاینکه با اسم کوچک نوشتم ببخشید اما آنقدر دوستتان دارم که خارج وصف است ودلیل آن راه حضورا در کارگاههای قبلی بخودتان گفته ام و آن نیست مگر تعهد شما به انتقال صادقانه دانش خود به ما .
    بخاط این خبر به ظاهر بد میخواهم چند سطری را بنویسم امیدوارم . پارسال بود که یکی از دوستانم از این سایتهای قلابی آموزش فروش اطلاعات یک دوره ای تهیه کرده بود به مبلغ 1200000 تومان . من که خودم دستی تو کار داشتم و توفیق داشتم یکی از شاگردان مدیر سبز باشم شاخ در آوردم واقعا مانده بودم چه بگویم، درحالی که بهترین اموزشها با استاندارد بالا در مدیرسبز با ضریب خطای تقربیا صفر ارائه می شد ولی با کمتر از این قیمت و بالاترین کیفیت .و اکنون نیز همان فرد دقیقا باز این آموزشها را ارائه می کند من مجبور شدم یک ایمیل به همان فرد بفرستم که با دروغ نمیتوان در افکار جامعه ماندگار شد شما دارید با دروغ درباغ سبز به افراد جویای درآمد نشان میدهید درحالیکه در واقع این چنین نیست . البته نامه من مفصل بود اما دریغ از یک جواب ! البته روز به روز نیز نمونه این سایتهای میلیون دلاری بیشتر می شود .اماشما غم بدل راه مده
    ژان عزیز من میخواهم یک گام فراتر بروم و درباره صداقت شما حرف بزنم . دوستان عزیزم همه می دانید و می دانیم که آقای بقوسیان از هموطنان اقلیت در کشور ما هستند من شخصا ویژگیهای رفتاری قابل تحسین از ایشان در کارگاهها دیده ام و میدانم که از صمیم دل برای دانشپذیران مدیرسبز ارزش قایل هستند و برخی اوقات به دوستان می گویم امروزه که گفته میشود دانش یعنی قدرت واقعا همینطوره ولی کسی باشد تا از این دانش در راه رشد و توسعه افراد و کشورش استفاده کند و ژان بزرگوار از این نوع افراد است و یقینا با کپی کردن سیاه از دانش نمیتوان ابزار رشد و تولید ثروت در جامعه خلق کرد و بالعکس هم جلو رشد خود کپی کننده گرفته میشود و هم باعث آبروریزی خودش میشود. من به ضرس قاطع می توانم بگویم که تنها و تنها با تلاش و آنهم از نوع صادقانه اش می توان یک ثروت پایدار رسید و خود مولد ثروت پایدار شد . .
    ژان عزیز
    میدانم شما نگران این هستید که برخی افراد فریب این کپی کنندگان سیاه را بخورند اما اگر کسی به دنبال چشمه باشد بالاخره با پرسان پرسان به سرچشمه هدایت میشود . من خوشحال هستم که بگویم این خبربه ظاهر ناگوار باید از طریق دوستان مدیرسبزی به فال نیک گرفته شود که :
    خوش بود گر محک تجربه آید به میان ***** تا سیه روی شود هرکه در او غش باشد
    جوانه هایی مدیرسبز همیشه سبز خواهند ماند بدور از تاراج زمستانه سیاهکاران
    به امید روزهای روشن با تکیه بر آموزشهای مدیرسبز
    سبز باشیم سبزه زار
    یاحق
    مهدی واحدی

  103. حسین گفته:

    سلام خدمت شما، امیدوارم که حالتون خوب باشه، بنده به شخصه اعتقادم اینه که افراد کپی کننده موفقیتی بدست نمیارن مگر کوتاه مدت، من خودم تا حالا سفارش خیلی زیادی نداشتم از مدیر سبز ولی همونایی رو هم که داشتم کارمو راه انداخت، چون اغلب هم از مقاله های رایگان استفاده میکنم ، و واقعا نکات طلایی و بدرد بخوری دارن و گاهی اوقات با یه ذره دقت و فکر بیشتر میشه استفاده کرد و معتقدم آقای بقوسیان برای افرادی هم که صفر صفرن فکردن، از یه نظر این هم نشونه خوبیه یعنی اینکه پیشرو هستین که این اتفاق افتاده ، مثل شرکن اپل ، خواننده ها و…
    موفق باشید

  104. mmhz1979@gmail.com گفته:

    سلام جناب بقوسیان
    من از چهار سال پیش که با مدیرسبز آشنا شدم با کمک آموزشهاتون چه در سایت و غیرحضوری و چه به صورت شرکت در دوره ها(که آخریش همین دیروز دوره مدیریت بود) بارها و بارها کسب و کارم رو متحول کردم و الان هم میخوام کسب و کار جدیدی راه بندازم و گسترش بدم،میخوام اینو بگم که چطور ممکنه شاگردایی مثل من ذره ای بخوان طرف دیگران برن و از اونا خرید کنن در حالی که کسانی که گمراه شدن و از متقلبا خرید کردن به زودی پی به اشتباهشون میبرن و دیر یا زود میفهمن کی متقلب و کی درستکاره.

  105. معصومه گفته:

    با سلام
    استاد عزیز سایتی با عنوان عرفانی زاده دات کام دوره ای را به نام راز یک میلیون دلاری من به قیمت یک و نیم میلیون تومان به فروش میرساند.
    در این دوره هیچ گونه تصویری از آقای عرفانی زاده نیست.
    در دوره فقط متن و چند فایل خودهیپنوتیزمی وجود دارد.

    من از دوره کارخانه تولید اطلاعات استفاده کرده ام. از دوره عرفانی زاده هم استفاده کرده ام. مطالبی که در آن دوره وجود دارد دقیقا از دوره کارخانه تولید اطلاعات برگرفته شده. ضمنا وعده های واهی بسیار زیاد و آمارهای دروغ به خریداران میدهد.
    لطفا پیگیری کنید.

    ضمنا اگر تمایل داشید منو مطلع کنید تا کل دوره رو به ایمیل شما ارسال کنم تا خودتان بررسی کنید.
    تشکر

    • نیکی گفته:

      آره دقیقا اسم ع.ز. خیلی جاها هست ایشون تو چند سایت بزرگ تبلیغ داده وقتی وارد سایتش میشی یک خط از خودشون نمیبینی
      اما ادعاها در حد المپیکه
      ایشون ادعا کرده که با خود هیپنوتیزم و علوم مشابه شمارو میتونه ثروتمند کنه
      اما هیجا تصویری از این استاد چیره دست!!! نیست.
      چرا استاد ع.ز.؟

    • پوریا گفته:

      عزیز من چرا دوست دارین ، اسم یه عده موفق رو بد کنین؟

      دوره های اقای عرفانی زاده خیلی هم عالیه و اکثرا محصولات خودش هستن
      اگه چیزی از علم هیبنوتیزم بدونین این طوری میگین

      فایل های هیبنوتیزم اقای عرفانی زاده ، کلی رو زندگی من تاثیر داشته ، هم ذهن و روانم آرام شده هم زندگی مالی ام تغییر پیدا کرده

      شما یه عده به حرف هاتون ادامه بدین ، کلاه برداری نیست
      خدمت هست

      • زهرا گفته:

        موفق کلاه بردار
        من گول خوردم و 1490000 هزار تومان بی زبون رو دادم واسه خرید دوره یک میلیون دلاری
        بدون اینکه اون آقا حتی یک کتاب یا سی دی ارسال کنه فایل هاشم دانلود کردم اما متاسفانه اون چیزی نبود که میگفت.حیف اون پولی که دادم

    • پوریا گفته:

      عرفانی زاده فقط بلده آمار های رویایی بده

      من به اولین کتابش که نوشته بود (البته کپی برداریه) میگه “با این تکنیک میلیون ها دلار پول وارد زندگی ام شده ” ههه اونم تو اولین کتابش

      هم این یارو فکر می کنه یه هزار تومن همون یه دلار هست
      به آموزش هاش نگاه کنی این جوری میگه

      هم یک میلیون دلار میشه 3.450.000.000 تومن
      در حالی که فکر می کنی یه میلیون دلار 1.000.000.000 تومن هست

      دیگه حرفی ندارم
      هیچ کدوم از کسایی که در این دوره شرکت کردم موفق نشدن چون خودش میگفت

      • M گفته:

        سلام.
        من توی دوره (راز یک میلیون دلاری من) شرکت کردم و یکی نیم میلیون تومن پول بی زبون دادم ایشون خوردن و یک لیوان آب هم روش 🙂
        ایشون هیچی توی دوره هاش یادتون نمیده که بشه ازش پول درآورد. فقط حرف میزنه و شعار میده.
        ایمیل که میزنی به آدرسهای ایملی که توی تماس با ماهست، همشون ریجکت میکنن ( به دلبل پر بودن میل باکس ) بعد که از این مورد شکایت میکنی، میگن با شرکت تماس بگیرین، زنگ میرنی میگن ایمیل بزن تا خود آقای عرفانی زاده جوابتون رو بدن. خختختخت.
        کسی میدونه چجوری باید شکایت کنم و پولم زو ازشون پس بگیرم؟!!

  106. مرتضی رجب نیا گفته:

    سلام و عرض ادب آقای بقوسیان. خودتان می دانید که چقدر نسبت به شما و کارتان ارادت دارم و بسیار از شما آموخته ام و در برگه نظراتم همیشه به این تاکید کرده ام. حس خوب این مطلبتان برای من این است که از سر نیاز مالی نیست حرف دل است برعکس کسانیکه پشت تک تک کارها و تک تک جملاتشان نقشه ای است که کشیده اند تا به مقداری پول برسند!! و برای من مشمئزکننده کننده است!
    همواره دوستتان دارم از صمیم قلب چون صداقت دارید و شعار نمی دهید. با تشکر از شما

  107. سیدمحمد سیدصدر گفته:

    استاد عزیزم
    جناب آقای مهندس بقوسیان
    حدود 5 سال است که شما را می شناسم و از آموزش های شما استفاده می کنم
    در طول دوره ی فوق لیسانس تجارت الکترونیک به اندازه یک دهم سایت شما، مطلب مفید در دانشگاه نیاموختم
    با افتخار همه جا به عنوان مشاور کسب و کارهای اینترنتی و اپلیکیشن های موبایل، اعلام میکنم شاگرد استاد بقوسیان هستم
    واقعا نیازی به چنین توضیحات نیست که عده ای از کار شما کپی برداری کرده اند و مشغول فریب سایرین هستند
    گرچه با شناختی که از شما دارم مطمین هستم هدف شما آگاه سازی افراد است.
    حضورا هم عرض کرده ام هر بار ایمیلی از سایت مدیر سبز دریافت می کنم شوق باز کردنش را دارم چرا که مطمینم مطلبی مفید در آن است.
    هر بار که در سایتی برای فروش دوره آموزشی، گارانتی برگشت وجه می بینم ردپای آموزش های شما را حس می کنم
    مشتری مداری، اخلاق در تجارت و احترام به مشتری در شرکت مدیر سبز به روشنی پیداست
    و موارد بسیار دیگری که در این مدت مشاهده کردم
    خلاصه استاد عزیز، شایستگی و تبحر و تخصص شما آنقدر واضح و پیداست که نیازی به اثبات آن نیست
    در پایان پیشاپیش سال نو میلادی را تبریک عرض می کنم و برای شما و همکارانتان آرزوی سلامت، شادی و موفقیت روزافزون دارم
    با احترام
    سیدمحمد سیدصدر

  108. عباس بادامی گفته:

    با سلام آقای بقوسیان
    خودتان را ناراحت نکنید. مال حروم خرج دوا و دکتر میشه.
    استاد ببین این همه طرفدار داری! استاد حمایتت میکنیم.
    خدا همه را به راه راست هدایت کنه.
    ارادتمند شما

  109. زینب مرادی گفته:

    چرا اسم کسایی که کار شما رو کپی کردن رو نمیارید؟ این حق مردمه که افراد خبره و از ناشی بشناسن. حتما باید مردم پولی رو هزینه کنن بعد متوجه بشن که اشتباه کردن؟ شما با اسامی این افراد رو منتشر کردن هم به مردم کمک میکنید و هم درس عبرتی میشه برای افراد سودجو و کسایی که با یه دوره آموزش دیدن توهم استادی به سرشون میزنه. آقای بقوسیان شما اون آدمها رو میشناسید ما که نمیشناسیمشون. فکر نمیکنید با افشای این حقایقی که مدعی هستید (بدون ذکر نام افراد) فقط مردم رو نسبت به کل فضای مجازی بی اعتماد میکنید؟

  110. سید محمد حسین علوی گفته:

    سلام جناب بقوسیان
    من چند ساله از محصولات شما استفاده میکنم .
    کسی که یکبار محصولات شما رو استفاده کنه متوجه تفاوت کیفیت محتوا خواهد شد.
    متاسفانه ایمیلهای این سایتهای چند روزه وادعا هایشان را زیاد دیده ام .
    بسیار ناشیانه خود را مدرس دوره های موفقیت و کسب وکار میدانند و قسمتهایی از کتب معروف را هم با نام جدید برای خودشان ایبوک کرده اند.
    خوشحالم که قبل از آنکه در دام آنها بیفتم با شما آشنا شدم والبته بنده از آموزشهای شما برای هدفم استفاده میکنم اما با حفظ امانت و معرفی سایت شما به دوستان مخاطب خود .
    موفق و موید باشید

  111. ahmad.ghaffari@yahoo.com گفته:

    سلام آقای بقوسیان، استاد گرامی
    من یکی از مشتریان شما هستم که یک شرکت نرم افزاری دارم. افزایش فروش شرکت رو همیشه مدیون شما و نکات آموزشیتون میدونم. بعد از این که با شما آشنا شدم درآمد من از ماهی یک ملیون تومن به 15 تا 20 میلیون افزایش داشته. واقعا از این طرز برخورد شما خیلی خوشم اومد. این که فرمودین کپی کاران در درازمدت شکست خواهند خورد رو من هم تجربه کردم. یک بار یک شخصی نرم افزاری بسیار ضعیفتر از نرم افزار ما طراحی کرده بود، جالب اینجاست که توی تبلیغاتشون مطالب ما رو کپی کرده بودن. قیمتشون پایین تر از ما بود ولی کاملا اتوماتیک وار حذف شد.
    از شما ممنونم به خاطر همه چیز.
    موفق و سربلند باشید

  112. محمد عشقی گفته:

    باعرض سلام وخسته نباشی خدمت اقای ژان بقوسیان
    ممنونم از مطالب خوبتان که منتشر کردید من حدودا 4سال است که از محصولات شما استفاده می کنم واقعا اموزش های شما عالی هستن وخیلی ام راضی هستم ومیدونم که بابت تهیه این محصولات اموزشی چقدر زحمت کشیده اید بابت حرف های که در این مقاله نوشته اید کاملا درست هستن توی اینترنت خیلی سایت ها هستن که کارهای کپی برداری انجام میدن من خودم باچنین سایت های روبه رو شده ام .
    برای شما وتیم مدیر سبز ارزوی موفقیت می کنم
    باتشکر

  113. مهران سالاریه گفته:

    با سلام و احترام
    آقای بقوسیان بنده قبلا در دوره های شما شرکت کرده ام. انصافا هم خوب است و اطلاعات خوبی را در اختیار ما قرار می دهد.
    اما دوره های شما مانند بسیاری از دوره های دیگر یک اشکال دارد و آن اینکه همه چیز سر کلاس است و بعد از کلاس دیگر هیچ پشتیبانی ای نمی کنید.
    من مطالب سر کلاس را بار ها تمرین کرده ام و اما به اشکالاتی برخورده ام که نیاز به کسی داشته ام درستی یا نادرستی آن را برایم مشخص کند.
    در کلاس ما با بمبارانی از مطالب مفید شما مواجه می شویم و این موضوع اتفاقا تا در کلاس هستیم خیلی لذت بخش است اما مسئله بعد از کلاس و در عالم واقعی کسب و کارمان است.
    در هر صورت موفقیت شما را آرزومندم

    • مدیر سبزمدیریت گفته:

      سلام
      در حال ساخت سیستمی برای پشتیبانی شرکت‌کنندگان دوره هستیم تا به راحتی بتوانند سوالات را بپرسند و با دیگر شرکت‌کنندگان در ارتباط باشند.

      موفق باشید

  114. علی امامی گفته:

    سلام آقای بقوسیان
    من چند وقتی بود میخواستم ایمیلی برای شما بفرستم و پیشنهاد بدم آموزش مکملی رو تحت عنوانی مثل “اخلاقیات در تولید محتوای آموزشی” تهیه کنید و اون رو به عنوان آموزش ابتدایی و پیشنیاز در اختیار شرکت کنندگان دوره کارخانه اطلاعات قرار بدید.
    چیزی که متاسفانه بسیاری از شرکت کنندگان این دوره و صاحبان کسب و کارهای فعلی اون رو فراموش کردند. من خودم چون دانش کمی در مورد طراحی سایت با وردپرس، کار با پلاگینها، ایمیل مارکتینگ و … داشتم و اون موقع هم که شروع کردم مدیر سبز هنوز اون آموزشهای مورد نیاز رو نداشت، مجبور بودم به سایتهای دیگه مراجعه کنم
    به همین دلیل از خدمات سه وب سایت مختلف استفاده کردم. یکی برای آموزش وردپرس، دیگری برای آموزش مای میل و آخری هم برای ایمیل مارکتینگ و از هر سه این سایتها واقعا ناراضی بود.
    آموزشهایی که قیمت شون بسیار گرون و محتواشون واقعا بی ارزش بود.
    شما در دوره آموزشی کارخانه تولید اطلاعات، مسائل رو بسیار ساده کردید و راه حل های خیلی ساده ای برای مشکلات بزرگ ارائه کردید اما به نظر میاد عمده شرکت کننده ها به اشتباه گمان کردند که کسب درآمد هم به سادگی راه حل های شماست.
    اغلب این سایتها با استفاده از تکنیک های بازاریابی متونی رو آماده کردند که صرفاً هدفشون فریب مشتری هستش نه جذب اونها برای شرکت در دوره. مثلا یکی از این آقایون در متن تبلیغاتیشون نوشته بودن ” آموزش ساخت اکانت paypal و خرید از سایتهای خارجی” و وقتی دوره آموزشی رو میدیدید آموزششون اینطور بود که “درگوگل خرید مسترکارت رو سرچ کنید و به یکی از شرکتهایی که خدمات بهتری اراته میکرد مراجعه کنید”
    یا یه سایت دیگه ای ادعا کرده بود طراحی قالب رو به صورت حرفه ای آموزش میدن. و در توضیحات عنوان کرده بودند که 20 ساعت فیلم آموزشی هست. اما وقتی بسته به دست من رسید 5 ساعت فیلم آموزشی بود.
    حتا توی سایتهای آموزشی تو حوزه سرمایه گذاری هم میبینم که مدرس مدعی شده بر اصول روانشناسی سرمایه گذاری مسلطه اما با بی اخلاقی تمام، اسم دوره ش رو جوری انتخاب کرده که فرا اعتمادی یا overconfidence رو به دانشجوهاش القا میکنه و مطمئنا باعث شکست اونها تو بازار بورس میشه.
    این بی اخلاقی ها رو من تو سایتهای زیادی دیدم و امضای شما توی همه ی این سایتها به عنوان مدرس بنیان گذارانشون هست.
    مطمئنا شما نقشی تو محتوایی که توسط این افراد تولید و ارائه میشه ندارید. شما تمام تلاش خودتون رو کردید که محتوایی ارائه کنید که از همه نظر بی نظیر باشه و من خودم به عنوان فردی که همیشه از آموزشهاتون استفاده کرده و راضی بوده، اخلاق مداری و درستی شما رو تو حوزه آموزش بازاریابی تایید میکنم. اما شما خواسته یا ناخواست مسئولیت بسیار مهمی رو بر عهده گرفتید و حالا که سه سال گذشته خوبه که یه بازنگری توی محتوایی که دارید ارائه میدید بکنید. به نظرم جای اخلاقیات واقعا خالیه و بی اخلاقی و بداخلاقی واقعا مشهوده.
    امیدوارم بودم نمایشگاه الکامپ خدمتتون برسم و به صورت حضوری این گفتگو را با شما داشته باشم اما متاسفانه فرصت نشد. این مقاله شما اما فرصتش رو برام محیا کرد.
    براتون آرزوی توفیق روز افزون دارم

  115. resaneamir گفته:

    سلام جناب بقوسیان اوقاتتون به ثروت و شادی
    مقاله شما را خواندم و سوالی دارم
    تا کی باید اینطور افراد ناشناس باقی بمانند؟
    شما الان دارید از سودجو بودن این افراد صحبت میکنید ولی چرا چند تن این ها را معرفی نمیکنید تا همه بدانند که منظور شما چه کسی هست.
    من خودم شخصا به شدت از محصولات آموزشی استقبال میکنم ولی خوب آیا حقم نیست بدانم که چه کسی دارد این کار را میکند؟

    • مدیر سبزمدیریت گفته:

      سلام
      درصورتی که این مدرسان جعلی کوجکترین واکنشی نشان دادند یا ادعایی کردند اینبار تمام این افراد را معرفی می‌کنم و با مدارک زیادی مطالبم را اثبات خواهم کرد.

      موفق باشید

  116. رضا رحیمی 09121314209 گفته:

    سلام جناب آقای ژان بوقوسیان ،رضا رحیمی هستم از تهران.
    من مدت زیادی نیست که با شما و آموزش های شما آشنا شدم,اما به صداقت و علم شما ایمان دارم و در این مدت کوتاه تونستم استفاده زیادی از مطالب شما ببرم .
    آدم فقط چیزیو میتونه به دیگران ببخشه که خودش اونو داشته باشه ,طول عمر کاری اینطور افراد زیاد نیست.
    از صمیم قلبم برای شما بهترینها رو آرزو میکنم ,چون با دلتون آموزش میدید.

  117. جعفری گفته:

    سلام جناب بقوسیان
    من مدیر سایت http://www.bfast.ir هستم و میتونم بگم ۷۰درصد از دلایل موفقیت من درسایت و تولید محصول به بسته ” کارخانه تولید اطلاعات” شما داشته و حتی دارد.
    صحبتم با بقیه دوستان اینه که اگه خود من تولید کننده این محصول بودن شاید ۳ برابر قیمتی که جناب بقوسیان میدن رو میدادم.
    باور کنید ارزش زحمتی که برای این محصول کشیده شده بیش از چند ملیون میرزه.
    امیدوارم کسانی که کپی میکنن بدونن چقدر انسان های کوته فکر و بی مایه ای هستن.
    ممنون از زحماتتون جناب بقوسیان

    • مدیر سبزمدیریت گفته:

      سلام
      ممنون از لطف شما
      البته منظورم از کپی صرفا کپی دی‌وی‌دی ها نیست، بلکه خودشان همان مطالب را از اول از طرف خودشان بازگو می‌کنند و به نام خودشان آموزش تولید می‌کنند.

      موفق باشید

      • سارا احسانی گفته:

        سلام استاد. کاش این حرفهارو زودتر میگفتید و کاش دوره کارخانه رو واضح تر تبلیغ میکردید تا من اینهمه پول مفت هدر ندم درحالیکه پدر ندارم و از وقتی دیپلم گرفتم روی پای خودم ایستادم. پخش مواد غذایی زدم و در پی رشد هستم. از روزهای اولی که مشاوره 30 تومنی و بعد رایگان در سایت گذاشتید من پیگیرتون بودم اما تبلیغاتتون برای کارخانه اطلاعات واقعا مبهم بود و گفتید مخصوص مدرسین هست. کاش …

      • عاطفه گفته:

        پکیج کارخانه اطلاعات به تازگی به دستم رسیده وازاین حجم اطلاعات مفیدشگفت زده شدم.توی پکیج یه جایی استادبقوسیان دربحث جایگاه سازی میفرمایندکه مثلادرموردکارواش یه محلی برای بازی پلی استیشن ویه کافی شاپ میشه درنظرگرفت وجالبه که ماهان تیموری توی پکیج هوش مالیش بدون کوچکترین تغییری این صحبت استاد رو تکرار میکنه واقعا استادشمایین بقیه دارن اداتون رو در میارن

  118. فریور گفته:

    ما به شدت به آموزش های شما نیاز داشتیم و فروشنده های ما باید با این اصول آشنا می شدن من هم این امکان را داشتم که تمام آموزش های شما را خودم تدریس کنم و برند شخصی برای خودم بسازم ولی خب کار درستی نیست و اصلا با شخصیت من سازگار نیست لذا پیشنهاد همکاری را به شما دادم و به زودی مطمین باشید که خیل زیادی متوجه خواهند شد که چه کسی اصل است و چه کسی کپی و تقلبی ارادتمند رامین فریور

  119. محمد مجلسی گفته:

    سلام. آقای بقوسیان شما راست میگید من حتی تو نمایشگاه تهران غرفه های نزدیکتون را دیدم که اینکارا کردن. واقعا متاسفم. چون اینا بویی از اخلاق نبردن. ولی از طرفی میدونم کسایی که شما را میشناسن میدونن که ژان بقوسیان یه چیز دیگس. شرکت ما خیلی پول برا بازراریابی داده ولی از وقتی با شما اشنا شدیم فقط فقط اومدیم مدیر سبز. هر بارم از محصولاتتون استفاده کردیم گفتیم فوق العادس و واقعا از ته دلمون گفتیم دستتون درد نکنه.

  120. افشین گفته:

    سلام ژان عزیز
    نگران نباشید
    خوش بود گر محک تجربه آید به میان تا سیه روی شود هرکه در او غش باشد
    آنها به زودی سیه روی می شوند.
    ما به دانایی و توانایی شما ایمان داریم.

  121. هادی میرحسینی گفته:

    سلام آقای بقوسیان وتیم مدیر سبز
    هادی میرحسینی هستم شرکت کننده دوره کارخانه اطلاعات در سال 94،اگر خاطرتان باشد از یزد می آمدم.
    من از نزدیک شاهد زحمت و صداقت شما بوده ام،ودر طول 8سال گذشته با شما و سایت و محصولات شما آشنایی دارم و تاحالا بیشتر محصولات شمارا خریده ام.
    من حاضرم تا شماره و آدرس من را در سایت اعلام کنید تا دوستانی که نیاز دارند با من تماس بگیرند.
    من خیلی خدا را شکر میکنم که انسانی مثل شما در این سرزمین هست تا راه رشد رابه دیگران نشان دهد.
    همیشه کنارتون هستم.

  122. opoyan گفته:

    آدم های حقه باز در دراز مدت به جایی نمی رسن چون خودشون هم می دونن که یه جای کارشون می لنگه.

    با وجود اینکه دوره رو ندیدم تبلیغات دروغین رو دیدم!
    پناه میبرم از شر خناث ها به خداوند مهربان

  123. سیدمحمود گفته:

    سلام جناب بقوسیان من از کیفیت دوره شما مطئنم و در نمایشگاه اگر خاطرتان باشد با یک برگ a4 از محصولاتی از شما که قصد خرید انها را داشتم ، خدمتتون رسیدم که دلم میخواست اونها رو تهیه کنم و متاسفانه بعضی از کتاب ها و پکیج ها موجود نبود

    از شما درخواست داشتم در صورتی که برای شما مقدور است ، برای دانشجویان همراه مدیر سیز ، و بازدیدکنندگان در نمایشگاه یک تخفیف در نظر بگیرید.

  124. namelectronic@gmail.com گفته:

    سلام
    متاسفانه در ایران آماده خوری در وب و کسب و کارهای اینترنتی رواج پیدا کرده است.
    از کپی مفاله و حتی نوشته های صفحه محصولات گرفته تا فروش محصولات.
    بنده هم در کار تولید اطلاعات و فروش آن هستم و بسته غیر حضوری شما را نیز تهیه کرده ام.
    ولی با وجود اینکه محصولات ما به صورت اختصاصی و با نام و نشان غیر قابل حذف از محصول تهیه شده اند ولی همین محصولات با قیمت پایین در وب سایتهای دیگر به فروش می رود.
    البته ما سعی کرده ایم مرجع این اطلاعات باشیم تا علاقه مندان ترجیح دهند از بسته های ما استفاده کنند.
    امیدی به درست شدن این وضعیت نیست مگر اینکه تک تک ما بخواهیم و حق مولف را رعایت کنیم.
    موفق باشید

  125. محمد امین محمدی گفته:

    استاد گرانقدر خودتون رو ناراحت نکنید.
    به هر حال از این مشکلات خیلی پیش میاد.

    خیلی جالب تو صحبت های روزمره در مورد
    شما .میگن آقای بقوسیان جز مدرسان با علم
    و همه دیگه به این نتیجه رسیدن.

    به هر هال از 1500 نفر 10 تا آدم کج فهم و سو استفاده گر پیدا می شه.

  126. آرمان نامداریان گفته:

    حق کاملا باشماست آقای بقوسیان من از همان ابتدا سایت شما را دنبال میکردم از همان ابتدا مشتری شما بودم تا کنون با این سایتا هم که به تازگی اینقدر تبلیغ وهیاهوی میکنن هم مطالبشون رو خوندم درآمدای کذایی میگن و… خب البته خوده مردم باید تحقیق کنن تا مشخص شه واقعیت چیه
    امیدوارم شما هم از این حرکتای ناراحت نشدید وبه کاره ارزشمندتون با قدرت ادامه بدین

  127. محمد جواد عبادی گفته:

    چه زیبا گفته اید:
    “من از ته دل اعتقاد دارم هیچ مدرسی با فریب در درازمدت موفق نمی‌ماند. بهترین روش زندگی صداقت است. درست زندگی کنید. خودتان را بزرگتر از چیزی که هستید نشان ندهید و مطمئن باشید لطف خداوند و پشتیبانی مشتریان خوبتان را خواهید داشت.”
    آقای بقوسیان در همه کارها این مسائل وجود دارد اما کپی کنندگان هیچوقت موفق نخواهند شد. مطمئن باشید.

  128. جهاندیده گفته:

    آقای بقوسیان، افراد زیادی این کپی کارها رو میشناسن اما دلم به حال اونایی میسوزه که فریب حرفا و تبلیغات کپی کارها رو میخورن.
    من به عنوان خریدار چندتا از دوره های غیرحضوری مدیرسبز میگم، واقعا دوره‌های اقای بقوسیان توی ایران تکه!

  129. محمدرضا موسوي گفته:

    سلام
    اقاي بقوسيان
    شما اصلا لازم نيست كه در اين موضوع ناراحت باشيد. اتفاقا ادمهاي اين چنيني باعث مي شوند كه كار شما ارزشمندتر نشان داده شود.
    موفق و پاينده باشيد

دیدگاهتان را بنویسید

برای ارسال دیدگاه، نیاز است که وارد حساب کاربری خود شوید

فیلم دوره سیستم سازی با 60 درصد تخفیف ویژه - فقط تا امشب