۵ افزونه وردپرس برای تولید محتوا با هوش مصنوعی
4.6
(16)

در دنیای امروز، تولید محتوا به‌عنوان یکی از اصلی‌ترین عوامل موفقیت در دیجیتال مارکتینگ و سئو (SEO) مطرح است. با رشد روزافزون دنیای وب و تعداد وب‌سایت‌ها، تولید محتوا به‌صورت مداوم و با کیفیت بالا، برای جلب‌توجه مخاطبان و بهبود رتبه‌بندی در موتورهای جستجو بسیار حائز اهمیت شده است. اما ایجاد محتوای با کیفیت و جذاب به‌صورت مداوم، نیازمند زمان و تلاش بسیار است. به همین دلیل، استفاده از افزونه‌های وردپرس با هوش مصنوعی (AI) می‌تواند به شما در تولید محتوا با کیفیت و بهبود سئو کمک کند.

 

چرا به افزونه‌های تولید‌کننده محتوا توسط هوش مصنوعی در وردپرس نیاز داریم؟

مزیت اصلی استفاده از ابزارهای تولیدکننده محتوا توسط هوش مصنوعی، صرفه‌جویی در زمان است. بیایید مزایای بیشتر آن را با هم ببینیم:

  • در مدت‌زمان کوتاهی می‌توانید محتواهای جدیدی را به وب‌سایت وردپرسی خود اضافه کنید.
  • یک تولیدکننده محتوای هوش مصنوعی، دستیاری حرفه‌ای برای ارائه پیشنهادهای مفید به شما است.
  • با یک پلاگین استاندارد، می‌توانید صدها قطعه متن اصلی تولید کنید.
  • بعد از تولید محتوا توسط این افزونه‌ها، می‌توانید مستقیما آن را در ویرایشگر پست قرار دهد و منتشر کنید.
  • یک تولیدکننده محتوای هوش مصنوعی قادر است موضوعات پیچیده را تجزیه کند و به بخش‌های کوچکتر و آسان‌تر تبدیل کند. این ویژگی باعث می‌شود تولید و ویرایش محتوا کاری آسان و سریع باشد.

 

ویژگی‌های افزونه‌های تولیدکننده محتوا خوب در وردپرس چیست؟

یک پلاگین استاندارد تولید محتوا باید دارای ویژگی‌هایی باشد که آن را به ابزار خوبی برای استفاده تبدیل کند:

  • این افزونه باید رابط کاربری خوبی داشته باشد.
  • باید سیستماتیک و سریع باشد.
  • محتوای تولید شده با هوش مصنوعی باید مرتبط و منحصربه‌فرد باشد.
  • این ابزار باید محتوایی تولید کند که از نظر گرامر و غلط املایی بی‌عیب باشد.
  • یکی دیگر از ویژگی‌های مهم این افزونه این است که باید محتوای بهینه‌سازی شده برای سئو تولید کند.

 

در ادامه به بررسی 5 افزونه وردپرس تولید محتوا با هوش مصنوعی در وردپرس خواهیم پرداخت:

 

1. AIKit

افزونه AIKit یکی از بهترین افزونه‌های حرفه‌ای برای تولید محتوا با ChatGPT است. این افزونه هوش مصنوعی با تحلیل داده‌های مختلف و استفاده از الگوریتم‌های پیشرفته، محتوای حرفه‌ای و با کیفیتی را تولید می‌کند. با استفاده از پلاگین وردپرس AIKit، کاربران می‌توانند به‌راحتی محتوای خود را تولید کنند و در وقت و هزینه‌های بالای نوشتن محتوا صرفه‌جویی کنند.

همچنین با تولید محتوای باکیفیت به بهبود سئو وب‌سایت شما کمک می‌کند و باعث افزایش ترافیک وب‌سایت شما می‌شود. با استفاده از این افزونه می‌توانید انواع مختلفی از محتوا از جمله مقاله، بلاگ پست‌ها، رزومه‌، نامه‌، متن تبلیغاتی، ایجاد تصویر از روی متن، خلاصه کردن متن‌های طولانی و… ایجاد کنید.

 

2. Aiomatic

پلاگین Aiomatic یک پلاگین قدرتمند برای سیستم‌های مدیریت محتوا است که به شما کمک می‌کند محتوای خود را به‌صورت خودکار تولید کنید. این پلاگین بر پایه هوش مصنوعی ساخته شده و از تکنیک‌های پردازش زبان طبیعی بهره می‌برد تا محتواهای متنی، عکس‌ها، ویدیوها و سایر اجزای یک صفحه وب را به صورت خودکار تولید کند.

پلاگین Aiomatic از یک الگوریتم پیشرفته برای تولید محتوا استفاده می‌کند که بر اساس متون موجود در اینترنت آموزش دیده است. با استفاده از مدل‌های عمیق یادگیری ماشین، این پلاگین می‌تواند متونی با کیفیت بالا، مطابق با سبک و نیازهای شما تولید کند. همچنین، Aiomatic قابلیت پیشنهاد و انتخاب عناوین مناسب برای مقالات را دارد و می‌تواند به شما در بهبود سئو و جذب ترافیک وبسایت کمک کند.

از جمله قابلیت‌های دیگر Aiomatic می‌توان به ترجمه خودکار، تولید توضیحات محصولات، تولید محتوا برای رسانه‌های اجتماعی و همچنین ایجاد خلاصه‌ها و انتخاب نقل قول‌های جذاب اشاره کرد. با استفاده از Aiomatic می‌توانید به‌سرعت و به‌صورت خودکار محتواهای بیشتری را تولید کنید و زمان و تلاش زیادی را صرف نکرده و به اهداف خود در حوزه تولید محتوا برسید.

 

3. AI Power

افزونه AI Power قدرتمندترین افزونه ChatGPT وردپرس است که از GPT-4 توسط OpenAI برای تولید محتوا، تصاویر، فرم ها و غیره قابل تنظیم استفاده می‌کند. از ویژگی‌‌های برجسته این پلاگین می‌توان به محتوانویسی مبتنی بر هوش مصنوعی، تولیدکننده تصویر، ادغام با ووکامرس و موارد دیگر اشاره کرد. با کمک این افزونه می‌توانید محتوای خود را به بهترین شکل برای موتورهای جستجوگر بهینه و رتبه خود را در نتایج جستجو افزایش دهید.

 

4. GetGenie Ai

GetGenie AI یکی از ابزارهای محبوب در بین کاربران وردپرس است. کار با این ابزار بسیار ساده است، اما عملکرد فوق‌العاده‌ای در تولید انواع محتوا دارد. اگر به دنبال یک دستیار هوش مصنوعی برای نوشتن محتوا، تجزیه‌وتحلیل کلمات کلیدی SEO، نوشتن توضیح محصول و… در یک چشم به هم زدن هستید، این پلاگین دقیقا مناسب شما است.

 

5. Auto Spinner

افزونه Auto Spinner یکی از افزونه‌های سئو وردپرس برای بازنویسی محتوای پست‌های وردپرس است و می‌تواند به‌طور خودکار آن‌ها را به محتوای جدید تبدیل کند. افزونه بازنویسی محتوا با جایگزینی کلمات و عبارات و استفاده از مترادف‌های آن‌ها این کار را به بهترین شکل انجام می‌دهد تا محتوا کپی شده را به محتوایی جدید تبدیل کند.

 

استفاده از افزونه‌های وردپرسی مبتنی بر هوش مصنوعی، می‌تواند به بهبود فرایند تولید محتوا و افزایش کیفیت آن در وبسایت‌ها و وبلاگ‌ها کمک کنند، اما در کنار آن، توانایی‌ها و خلاقیت انسان در تولید محتوا همچنان بسیار ارزشمند است و باید برای خلق محتواهایی منحصربه‌فرد و جذاب نیز به آن تکیه کرد.

شما از چه افزونه‌های هوش مصنوعی دیگری در سایت وردپرسی خود استفاده می‌کنید؟

 

میانگین امتیاز 4.6 / 5. تعداد آرا: 16

کتاب بازاریابی عصبی

کتاب بازاریابی عصبی

23 ترفند جدید برای افزایش فروش با شناخت عملکرد مغز

180.000 تومان

فقط 126،000 تومان

فیلم دوره سیستم سازی با 60 درصد تخفیف ویژه - فقط تا امشب