۴ روش استفاده از GPT-4 به‌صورت رایگان
۴ روش استفاده از GPT-4 به‌صورت رایگان
4.4
(44)

برای استفاده از GPT-4 در سایت openai.com لازم است نسخه پلاس ChatGPT را خریداری کنید. قیمت اکانت ماهانه 20 دلار دارد. پس درواقع قیمت GPT4 معادل 20 دلار در ماه است. آیا می‌توان از GPT4 رایگان استفاده کرد؟ در این مقاله به ۴ روش استفاده از GPT-4 به‌صورت غیرمستقیم و بدون خرید اکانت دلاری می‌پردازیم.

 

١. سایت Forefront.ai

در این سایت می‌توانید به‌صورت رایگان از امکانات ChatGPT4 بهره‌مند شوید. برای این کار کافی است به آدرس https://chat.forefront.ai/ بروید و کار را شروع کنید.

 

۲. استفاده از Bing مایکروسافت

سرویس بینگ مایکروسافت استفاده از سرویس ChatGPT نسخه ۴ را فراهم کرده است. کافی است به آدرس https://www.bing.com/new بروید. اگر با موبایل هستید، پیشنهاد می‌شود که اپلیکیشن Bing را نصب کنید. اگر با کامپیوتر این صفحه را باز کنید به شما گفته می‌شود لازم است مرورگر Microsoft Edge را باز کنید.

البته شاید با پیامی مواجه شوید که Safe Search اجازه استفاده از هوش مصنوعی را نمی‌دهد. در این حالت در تنظیمات Edge گزینه Safe Search را روی گزینه Off بگذارید.

 

۳. سایت POE

POE یک برنامه چت‌بات است که توسط Quora توسعه‌یافته است و برای دسترسی کاربران به مدل‌های مختلف AI تولید متن طراحی شده است. دسترسی رایگان به GPT-۴ و ۵ مدل دیگر هوش مصنوعی آن هم با شرایط بسیار راحت ثبت‌نام، همگی در سایت POE فراهم شده است. کافی است به آدرس https://poe.com/ بروید و از امکانات این سایت استفاده کنید.

 

4. سایت Huggingface.co

هنگامی که وارد این پلتفرم به آدرس https://huggingface.co/chat/ می‌شوید، به‌سادگی سوال خود را وارد کنید و روی دکمه ارسال کلیک کنید. مدل ChatGPT-4 به‌سرعت به شما پاسخ می‌دهد. این فرایند بی‌دردسر به شما این امکان را می‌دهد تا بدون نیاز به اشتراک ChatGPT Plus GPT-4 را امتحان کنید.

 

در این مقاله با بررسی روش‌های مختلف استفاده از GPT4 بدون پرداخت هزینه پرداختیم. امیدواریم از این امکان فوق‌العاده استفاده کنید، هرچند که پیشنهاد ما استفاده از نسخه پلاس است.

اگر با تولید محتوا سروکار دارید، می‌توانید فیلم آموزش تولید محتوا با هوش مصنوعی را تهیه کنید.

میانگین امتیاز 4.4 / 5. تعداد آرا: 44

کتاب بازاریابی عصبی

کتاب بازاریابی عصبی

23 ترفند جدید برای افزایش فروش با شناخت عملکرد مغز

180.000 تومان

فقط 126،000 تومان

فیلم دوره سیستم سازی با 60 درصد تخفیف ویژه - فقط تا امشب