4 ابزار عالی میزبانی و تولید پادکست
4 ابزار عالی میزبانی و تولید پادکست
5
(6)

هنگام انتخاب سرویس میزبانی پادکست، گزینه‌های زیادی پیش روی شماست، اما برخی از آن‌ها نسبت به بقیه مزایای بیشتری ارائه می‌دهند. برخی ابزارهای همه‌کاره به شما امکان ضبط، ویرایش، میزبانی، توزیع و کسب درآمد از پادکست خود را می‌دهند. برخی دیگر مستقیما با برنامه‌هایی مانند Spotify ادغام می‌شوند، بنابراین برای نمایش پادکست خود در این پلتفرم، نیازی به ارسال RSS feed ندارید.

در ادامه به چهار ابزار مفید برای میزبانی، تولید و تبلیغ پادکست شما اشاره می‌کنیم:

 

1. Spotify برای پادکسترها

این پلتفرم که قبلا با نام Anchor شناخته می‌شد، یک پلتفرم پادکست مبتدی‌پسند است که به شما امکان ضبط و ویرایش صدا و سپس انتشار آن به عنوان قسمت‌های پادکست را می‌دهد. همچنین پادکست شما را در Spotify قرار می‌دهد و به شما امکان کسب درآمد از طریق تبلیغات، اشتراک‌های شنوندگان یا کمک‌های مالی آن‌ها را می‌دهد. افراد تازه‌وارد به پادکست، پشتیبانی مورد نیاز خود را در Spotify برای پادکسترها پیدا خواهند کرد. بهترین بخش آن؟ استفاده از آن رایگان است.

 

2. PodBean

این سرویس میزبانی پادکست، اپلیکیشن مخصوص خود را برای فهرست‌های پادکست نیز دارد. شما می‌توانید میزبانی یک پادکست را به‌صورت رایگان شروع کرده و تا پنج ساعت صدا آپلود کنید. برای آپلود نامحدود صدا، می‌توانید ماهانه 9 دلار پرداخت کنید. با اشتراک در PodBean، یک وب‌سایت اختصاصی برای پادکست خود دریافت می‌کنید. برای کسب درآمد، می‌توانید کمک‌های مالی را از شنوندگان جمع‌آوری کنید یا برای اسپانسری ثبت‌نام کنید.

 

3. Buzzsprout

این سرویس دارای یک رابط کاربری ساده بوده و میزبانی و مدیریت پادکست را آسان می‌کند. Buzzsprout یک ابزار تبدیل به متن داخلی، یک پلیر قابل جاسازی در سایت، یک ویرایشگر متن برای یادداشت‌ها و یک وب‌سایت پادکست برای بازاریابی همکاری در فروش در اختیار شما قرار می‌دهد. می‌توانید برای پلن رایگان ثبت‌نام کنید، اما در این سطح، پس از 90 روز، Buzzsprout قسمت‌های شما را حذف می‌کند. ارزان‌ترین پلن آن‌ها 12 دلار در ماه است.

 

4. Castos

Castos یک راه‌حل قدرتمند برای میزبانی پادکست است که با هر دو WordPress و Spotify ادغام می‌شود. شما می‌توانید یک پلیر قابل تنظیم برای جاسازی در وب‌سایت خود دریافت کنید و با پرداخت 19 دلار در ماه، از حجم آپلود و پهنای باند دانلود نامحدود بهره‌مند شوید.

 

میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد آرا: 6

این 3 کتاب بهترین کتاب‌های بهبود فردی است!

کتاب مدرس مرجع

چگونه بهترین مدرس حوزه خود باشیم و زندگی دیگران را متحول کنیم؟

220.000 تومان

فقط 132،000 تومان

فیلم دوره سیستم سازی با 60 درصد تخفیف ویژه - فقط تا امشب