پنج روش افزایش مشارکت مخاطبان در اینستاگرام
پنج روش افزایش مشارکت مخاطبان در اینستاگرام
4.8
(8)

اگر در حال حاضر در اینستاگرام هستید، اما تعامل و مشارکتتان روند صعودی نداشته است، دیگر وقت آن رسیده کاری در این زمینه انجام دهید. با اینکه همه به فعالیت در شبکه‌های اجتماعی علاقه دارند، اما اگر کمک چندانی به کسب‌وکارتان نکند، فقط وقتتان را هدر می‌دهید. حالا که اینستاگرام بیش از یک میلیارد کاربر دارد، می‌توانید نهایت بهره را از آن ببرید. در این مقاله به 5 روش برتر برای بهبود تبلیغات و افزایش مشارکت مخاطبان در اینستاگرام اشاره می‌کنیم.

 

روش 1

با فالوئرهایتان ارتباط برقرار کنید. زیر عکس افراد کامنت بگذارید و آن را لایک کنید. حتما لازم نیست که این فرد از فالوئرهای شما باشد. دنبال افرادی باشید که شاید فالوئر شما نباشند، اما دوستان، فالوئرهای شما یا اشخاص دیگر را فالو می‌کنند. برای ساختن جامعه خود در اینستاگرام وقت بگذارید، انگار قرار است کار خاص و مهمی را شروع کنید. نوعی حس شراکت با فالوئرهای خود ایجاد کنید. به آن‌ها احساس تعلق بدهید. این کار به زمان و تلاش زیاد نیاز دارد. می‌توانید از طرفدارانتان سوال بپرسید، از پشت‌صحنه کارتان عکس بگذارید یا در ویدیوهای کوتاهی به سوال‌های مهم پاسخ دهید. کارزارهای کوچک برگزار کنید، نظرسنجی انجام دهید، از ‌فالوئرها بخواهید چیزی را حدس بزنند. همه این کارها به شناساندن بیشتر برند کمک می‌کند.

 

روش 2

تحقیقات نشان می‌دهد هرچه عکس‌های شما خلاق‌تر باشند، بیشتر به اشتراک گذاشته می‌شوند. بااین‌حال، فقط به پست کردن گهگاه تصاویر اکتفا نکنید. تصاویری پست کنید که فالوئرها را جذب کرده و علاقه‌شان را برانگیزد. تصاویرتان باید اصیل، منحصربه‌فرد و ارزشمند باشند. با عکس‌هایتان داستانی را بیان کنید و احساس یا ایده‌ای را نشان دهید.

 

روش 3

گاهی صفحه اینستاگرامتان فقط به کمی عشق و توجه نیاز دارد. اینجاست که نقش اینفلوئنسرها پررنگ می‌شوند. اینفلوئنسرها مخاطبان بسیار فعالی دارند که کاملا به درد شما می‌خورد. دنبال اینفلوئنسرهای معتبر صنعت خود باشید و با آن‌ها مشارکت کنید. این یک شرایط برد-برد برای همه است. اینفلوئنسرها نه‌تنها به شما کمک می‌کنند به مخاطبان مطلوب خود دسترسی پیدا کنید، بلکه مخاطبین جدیدی را خارج از محدوده تخصصی و مشخصات جمعیت شناختی موردنظرتان به شما معرفی می‌کنند.

 

روش 4

فالوئرها برای موفقیت در صنعت به شما کمک می‌کنند. آن‌ها سفیران برند و نماینده شما هستند. از ‌فالوئرهای خود سوال بپرسید و با آن‌ها رابطه‌ای باز و راحت برقرار کنید. از آن‌ها بخواهید تصاویر و ویدیوهای برندتان را در صفحات خود به اشتراک بگذارند و برایتان تبلیغ کنند. به همراهی‌ها و تلاش‌هایشان پاداش دهید. برای شناساندن بیشتر برند، از هشتگ‌های مخصوص برندتان استفاده کنید. این هشتگ‌ها کمک می‌کنند محتوایی که کاربران درباره برندتان به اشتراک می‌گذارند، به‌راحتی پیدا و دیده شود.

 

روش 5

قاطع باشید. برندها هر روز ‌فالوئرهای خود را با تبلیغات بمباران می‌کنند. پس فقط چند ثانیه فرصت دارید توجه مشتریان را جلب کنید. شما به مخاطب مناسب و پیام مناسب نیاز دارید. اگر می‌خواهید فالوئرها اقدامی برایتان انجام دهند، باید از آن‌ها درخواست کنید.

 

میانگین امتیاز 4.8 / 5. تعداد آرا: 8

کتاب بازاریابی عصبی

کتاب بازاریابی عصبی

23 ترفند جدید برای افزایش فروش با شناخت عملکرد مغز

180.000 تومان

فقط 126،000 تومان

فیلم دوره سیستم سازی با 60 درصد تخفیف ویژه - فقط تا امشب