آنچه در چکیده کتاب «بازیهای آموزشی، نوشته استیو شوگر و جنیفر ویتکامب» میآموزید
بازیها یکی از اساسیترین وسایل یادگیری و ابزاری موفق در آموزش کارکنان هستند، زیرا یادگیری همراه با بازی همیشه در ذهن فرد میماند. کارشناسان آموزش، استیو شوگر و جنیفر ویتکامب در این راهنمای کاربردی، دستورالعملی گامبهگام و ساده برای انتخاب، برنامهریزی و اجرای بازیهای آموزشی ارائه کردهاند. با تغییر جزئی بازیهای آشنا مثل بینگو و تیکتاکتو بر اساس اهداف آموزشی خودتان، میتوانید یک محیط یادگیری مفرح و تعاملی ایجاد کنید. بازیهای ساده در مقایسه با ارائه معمولی مطالب، روش آموزشی موثرتری هستند. نویسندگان دستورالعملهایی برای 11 بازی آموزشی تهیه کردهاند که میتوانید آنها را باتوجهبه نیازهای خود تغییر دهید. بهعلاوه، یک سیدی همراه این کتاب است که مثالها و ساختار هر بازی در آن آمده است. خشی از آخر کتاب هم به فلسفه این بازیها اختصاص داده شده است. مدیرسبز مطالعه این کتاب را به مدیران و متخصصان منابع انسانی پیشنهاد میدهد که امکان استفاده از بازیهای آموزشی برای بهبود یادگیری کارمندان را دارند.دسترسی به این محتوا مخصوص اعضای الماسی است. برای عضویت بر دکمه زیر کلیک کنید.
میخواهم عضو الماسی شوم!
5 thoughts on “خلاصه کتاب: بازیهای آموزشی”
بهترین بودن در اثر و عمل خودشو نشون میده حتی در بازیها
مشخصه یک سوال ارزشمند و اثرگذار: سوالها شفاف، دقیق و بحث برانگیز باشد.
قدرتمندترین ابزاری که همه میتوانند از آن بهره ببرند: سوالها اساس انواع بازیها هستند. (همیشه سوال پرسیدن قشنگ و زیبا در هر زمینهای؛ باعث رشد و تعیین جهت و مسیر هدف میشود)
بازیها : تیمها را قدرتمند کرده و همکاریها را گسترش میدهند.
بازی ؛ یک ابزار دوستانه و مفرح برای یادگیری است. (اگر زندگی هم بازی تصور کنیم و زندگی رو زندگی کنیم ؛ جهان جای خیلی قشنگتری میشه برای زندگی ؛ چون هممون مسافریم در این جاده پر رمز و راز و پر از حس خوب ، فقط کافیه اندازه ها و فاصله ها رو نگه داریم و بهم احترام بگذاریم ؛ مثل قوانین رانندگی که رعایت میکنیم ، به آدمها به اندازه لیاقتمون دوستی و مهر و عشق بورزیم و به اندازه ظرفیتشون و سطح درک و آگاهیشون انتظار داشته باشیم؛ به همین سادگی ؛ زندگی رو زندگی کنیم و لذت ببریم و کیف کنیم بگذاریم دیگران هم زندگی کنند)