روش‌هایی ارزان برای تبلیغ کسب‌وکار شما
4.1
(18)

۱. اگر وب‌سایت دارید، تمامی همکاران و آشنایانی را که دارای سایت هستند بیابید و از آن‌ها بخواهید آدرس سایت شما را در سایت خودشان قرار دهند، حتی اگر زمینه سایت آن‌ها کاملا متفاوت است.

۲. گزارشی کوتاه از شرکت یا محصول خود تهیه کنید و آن را به تمامی مجلات و نشریات وابسته به زمینه کاری‌تان ارسال کنید. شاید یکی از آن‌ها گزارش شما را چاپ کرد!

۳. نشریه‌ای در زمینه کار خود بنویسید و هر هفته برای مشتریان و علاقه‌مندان ایمیل کنید. این نشریه می‌تواند حتی یک صفحه باشد. سعی کنید در آن مطالبی مفید و آموزنده ارائه دهید.

۴. اگر محل مناسبی در اختیار دارید سمینار رایگان برگزار کنید و خبر آن را به نشریات بدهید. سمینار شما می‌تواند در گروه‌های کوچک مثلا ۱۰ نفره باشد.

۵. تبلیغات با پست را فراموش نکنید. می‌توانید نامه‌ای یک صفحه‌ای از محصول خود تهیه کنید و آن را به ۱۰۰۰ نفر ارسال کنید. آدرس‌ها را از کتاب‌های اول و دوم بیابید.

۶. بروشور تبلیغاتی چاپ کنید و آن را در شرکت‌ها و اماکن اطراف محل کار خود توزیع کنید و برای مشتریان خدمات ویژه‌ای مانند تحویل رایگان در نظر بگیرید. آن‌ها به محل کار شما نزدیک‌اند، بنابراین تحویل هزینه زیادی نخواهد داشت.

 

 

میانگین امتیاز 4.1 / 5. تعداد آرا: 18

دوره سایت پلاس با 60 درصد تخفیف

00
Months
00
Days
00
Hours
00
Minutes
00
Seconds

فیلم دوره سیستم سازی با 60 درصد تخفیف ویژه - فقط تا امشب