مشتریانتان را به فروشندگانی علاقه‌مند تبدیل کنید
4.2
(5)

اگر مشتریانتان اجناس یا خدمات شما را برای فروش مجدد به دیگران خریداری می کنند، درآمد شما به توانایی مشتریانتان در فروش این کالا و خدمات با سود مناسب و در پی آن خرید دوباره از شما بستگی خواهد داشت.

 

کلید به دست آوردن درآمد فوری از این روش آن است که شما به مشتریانتان کمک کنید تا فروش بیشتری به مشتریان خودشان داشته باشند که ما آن را تبلیغات مشارکتی می‌نامیم و در آن شما مبلغ، موجودی، اجناس تبلیغاتی یا پاداشی در نظر می‌گیرید که به فروشندگان یا توزیع‌کنندگان شما کمک می‌کند تا به خریداران نهایی فروش بیشتری داشته باشند. اغلب چون راه‌اندازی این همکاری دوطرفه کمی پیچیده می‌شود، شما می‌توانید یک نمونه ساده آن را که به راحتی اداره شود و هزینه چندانی نداشته باشد، اجرا کنید.

 

این کار را با نظرسنجی از فروشندگان و توزیع‌کنندگان خود، با این عنوان که می‌خواهید به آن‌ها برای فروش بیشتر کمک کنید شروع کنید. از آن‌ها بپرسید برای فروش  محصولات و خدمات شما به چه نیاز دارند؟ آموزش؟ استندهای تبلیغاتی؟ انگیزه یا پاداشی خاص برای نیروی فروششان؟ آیا نیاز به بسته‌های کوچک‌تر محصولات یا مقادیر متفاوتی دارند؟ یا شاید به خدماتی متفاوت‌تر از آنچه شما ارائه می‌دهید نیاز است. بهتر است تحقیقات را با کم‌کارترین مشتریان شروع کنید و سپس بر مبنای اطلاعات به دست آمده، به تقاضاهای آنان عمل کنید در صورتی که آنان نیز از شما خرید بیشتری کنند یا در پیشنهاد فروشی ویژه به مشتریانشان ارائه دهند. این یک برنامه همکاری دوطرفه است بدین معنا که هر دو طرف- شما و فروشندگانتان- در آن تاثیرگذار هستید.

 

حتما این را در نظر بگیرید که برنامه‌های تبلیغات مشارکتی و درخواست‌های مشتریانتان، معمولا با کاهش قیمت برای مشتری یا تولیدکننده همراه خواهد بود که البته شما باید جلوی آن را بگیرید حتی اگر مجبور شوید نیازهای مشتریانتان را نادیده بگیرید و به دنبال راه‌های جایگزین دیگری برای فروش محصولات و خدمات خود شوید.

 

راه دیگر برای کمک به مشتریان برای فروش بیشتر این است که تمامی تبلیغات حقیقی خود را در اختیارشان قرار دهید.شما باید در مورد تبلیغات در محل انتخابی فروشنده، قبل از توزیع آن در شعبه‌های دیگر، با احتیاط عمل کنید ولی معمولا فروشندگان و توزیع کنندگان از این برنامه های آماده استقبال و استفاده می‌کنند حتی اگر تمایلی به استفاده از آن نداشته باشند.

 

میانگین امتیاز 4.2 / 5. تعداد آرا: 5

 دوره تبلیغ نویسی با 60 درصد تخفیف 

00
Months
00
Days
00
Hours
00
Minutes
00
Seconds

فیلم دوره سیستم سازی با 60 درصد تخفیف ویژه - فقط تا امشب