داستان یک موفقیت از بازاریابی ایمیلی
3.8
(4)

هنوز هم ایمیل بهترین دوست کارآفرینان یک‌نفره و كسب‌وكارهای كوچك است. ایمیل تقریبا رایگان و بسیار سریع است و به كارگیری آن می‌تواند درآمدی تولید کند که سریع‌تر از روش‌های دیگری است كه برای ارسال پیام‌هایتان استفاده می‌كنید.

مانند هر استراتژی دیگر، ایمیل هم نیازمندی‌های خاص خود را می‌طلبد. اولین قدم تهیه متن تبلیغاتی با پاسخ مستقیم است؛ شما می‌توانید این مهارت را به سادگی بیاموزید و بر آن تسلط پیدا کنید. برای اطلاعات بیشتر می‌توانید فصل استفاده از تبلیغات پرفروش را دقیق‌تر بخوانید.

جف جانسون، کارآفرینی است كه توانست تنها در مدت 90 روز، مبلغ 454000 دلار درآمد اینترنتی کسب کند. او از ایمیل برای فروش كالاها و خدمات خود استفاده نمود. راز موفقیت او چه بود؟ جف می‌گوید: «كلید كار آن است كه دریابید چه چیزی برای واقعا برای مشتریانتان مفید خواهد بود و پیشنهادی را بفرستید كه برایشان واقعا جذاب باشد. او اضافه می‌کند: در بهترین حالت ممکن، تنها 30 تا 40 درصد ایمیل‌ها باز خواهند شد.»

جف مدیر سابق یك بنگاه سهام بود، او می‌خواست راهی بیابد تا از موقعیت مدیریتی خسته‌كننده‌اش جدا شود تا او و همسرش بتوانند یك فرزندان را به خوبی پرورش دهند. او شروع به بررسی روش‌هایی نمود كه به او اجازه می‌داد تا در ازای ساعات كمتر كاری، درآمد دلخواه خود را به دست آورد. جف می‌گوید: «من می‌خواستم بزرگ شدن فرزندانم را ببینم.»

جف در جریان جست‌وجوهایش، فهمید كه اینترنت ابزار و اهرمی بی‌نظیر است و از آن می‌تواند برای صرفه‌جویی در وقتش و هم برای گسترش كسب‌وكارش استفاده کند. جف در اوایل کار متوجه شد كه برای کسب درآمد از اینترنت باید دو کار را انجام دهد.

1. ایجاد یك وب‌سایت كه در 24 ساعت روز و 7 روز هفته مشتریان جدید تولید کند. 2. ارائه پیشنهادهای ویژه فروش به افرادی که جذب وب‌سایت می‌شوند.

جف اولین وب‌سایتش را راه‌اندازی كرد. او در اولین قدم به جای فروش كالا و خدمات خودش، به عنوان یك «واسطه حرفه‌ای» مطرح شد، كسی كه در خلق مشتری و ایجاد فروش برای كسب‌وكارهای دیگران تخصص دارد. او ارتباط با مشتریان و همچنین، انتشار فاكتور، تماس‌های تلفنی و تحویل كالا را به سایر كسب‌وكارها واگذار کرد، در حالی كه خود او در وهله اول تمام وقتش را صرف خلق مشتریان جدید می‌کرد.

در 6 ماه اولیه فعالیت، وب‌سایت جف آنقدر ترافیک داشت که باعث ایجاد 1500 تا 2000 دلار درآمد در روز می‌شد و نکته جالب آن است که او در سایتش حتی یک محصول برای فروش نداشت، بلکه به تبلیغ کسب‌وکار دیگران می‌پرداخت. او وب‌سایت‌های دیگری را راه‌اندازی کرد که به تبلیغ كالاهای دو شركت بزرگ می‌پرداختند. جف به کمک این سایت‌ها در 90 روز، 454000 دلار كمیسیون فروش دریافت کرد.

او کلید موفقیت خود را در استفاده از ایمیل می‌داند. موفقیت در بازاریابی ایمیلی نیازمند به دست آوردن نام و ایمیل علاقه‌مندان، ایجاد یك ارتباط با افراد فهرست و در آخر ارسال ایمیل مجدد به فرد است. این ایمیل می‌تواند درباره چیزهایی مانند پیشنهاد محصول جدید، یك هدیه رایگان، یك مناسبت خاص و مشابه این‌ها باشد.

 

 

میانگین امتیاز 3.8 / 5. تعداد آرا: 4

 دوره تبلیغ نویسی با 60 درصد تخفیف 

00
Months
00
Days
00
Hours
00
Minutes
00
Seconds

فیلم دوره سیستم سازی با 60 درصد تخفیف ویژه - فقط تا امشب