به کارگیری بازاریابی ویروسی به جای تبلیغات
4.5
(2)

ویروس‌هایی که باعث سرماخوردگی یا آنفلوانزا می‌شوند، در کوتاه‌ترین زمان در همه‌جا پخش می‌شوند، دلیل آن تماس انسان‌ها با همدیگر و انتقال بیماری است. بازاریابی ویروسی در اینترنت نیز به همین روال کار می‌کند و اطلاعاتی  با دست به دست شدن به سرعت منتشر می‌شود. حال اگر بتوانید گزارشی که خاص شما است طراحی کنید تا کالا یا خدمات شما را به خواننده بفروشد و از طریق بازاریابی ویروسی آن را منتشر سازید، پس از مدتی سیلی از مشتریان به محصول شما هجوم خواهند آورد.

گزارشات ویروسی از دو طریق متفاوت دست به دست می‌شوند:

1. وقتی کسی ایمیلی را منتشر می‌کند یا مقاله‌ای را چاپ می‌کند و مردم را ترغیب به دانلود گزارش از وب‌سایت شما تحریک می‌کند.

2. وقتی کسی گزارش شما را به یک وب‌سایت دیگر می‌فرستد یا به کسی دیگر می‌دهد زیرا شما به آن شخص این اختیار را داده‌اید.

بازاریابی ویروسی باعث صرفه‌جویی در هزینه‌های تبلیغات می‌شود زیرا اطلاعات خیلی سریع‌تر در این محیط آزاد گسترش می‌یابند. در حقیقت همان‌طور که خواهید دید بسیاری از استراتژی‌های ویروسی می‌توانند نام، شهرت و پیغام شما را گسترش دهند. وقتی عملیات بازاریابی ویروسی‌تان را آغاز می‌کنید تا مدت‌ها داده پیدا می‌کند و نمی‌توان آن را متوقف کرد. مانند ویروس‌های واقعی که در قرن‌های گذشته که صدها هزار نفر را تحت تاثیر قرار دادند.

موفقیت طرح بازاریابی ویروسی شما به این بستگی خواهد داشت که چگونه افراد متناوبا و سریع گزارش شما را به مشتریان اعضا، دوستان و ارباب رجوع‌هایشان می‌رسانند. این بدان معنا است که شما باید با یک گزارش یا ابزار دیگری تهیه کنید که مفید و شامل اطلاعاتی است که به آسانی در دسترس نیست و می‌تواند به‌ عنوان منبعی ارزشمند برای مصرف کنندگان یا صاحبان شرکت‌ها در بازار باشد.

با گرافیک رنگارنگ و محتویات مفید و گران‌بها گزارشتان را کاملا حرفه‌ای جلوه دهید؛ زیرا گزارشتان هرچه بهتر باشد و بهتر به‌ نظر بیاید افراد بیشتری مشتاق خواهند بود آن را به دیگران معرفی کنند.

دلیل اینکه بازاریابان اینترنتی باهوش گزارشاتشان را با حق کپی و تکثیر ارائه می‌دهند آن است که باعث شوند تا هزاران بازاریاب آنلاین اینترنتی آن را به‌ همراه اطلاعات محصول یا خدماتی که خودشان دارند ارائه دهند. بدین ترتیب در مدت کمی هزاران نفر در حال ترویج گزارش شما هستند.

همچنین شما می‌توانید یک فایل موزیک، کتاب الکترونیکی، کلیپ ویدیویی یا سایر گزینه‌های این چنینی را به آن‌ها بدهید که در هر کدام لینکی که مردم را به وب‌سایت شما برای دریافت اطلاعات بیشتر، محصولات و منابع راهنمایی می‌کند وجود داشته باشد. هر چیزی را که به عنوان جایزه انتخاب می‌کنید برای آن وقت کافی صرف کرده و مانند محصولی ارزشمند آن را بسازید تا مطمئن شوید اطلاعات ارزشمندی خواهد داشت و مشتریان احتمالی را تشویق به کلیک کردن در صفحه اینترنتی شما و سپس ترغیب به خرید کردن کنید. اگر گزارش بی‌ارزش و معمولی را تهیه کنید، پس از مدتی کوتاه توسعه آن متوقف خواهد شد.

 

وب‌سایت را برای بازاریابی ویروسی بهینه سازید

سه صفحه اینترنتی برای ادامه عملیات ویروسی‌تان ایجاد کنید. خواه یک وب‌سایت جدید ایجاد کنید یا این صفحات را به سایت موجودتان اضافه کنید شما به سه صفحه حیاتی برای دادن گزارشات خاص و در نهایت فروش کالا یا خدماتتان نیاز دارید:

1. یک صفحه وب که گزارشات رایگان شما را به شکل فایل قابل دانلود ارائه می‌دهد و برای دانلود بازدیدکنندگان ابتدا باید نام، آدرس ایمیل، کد پستی و هر اطلاعات دیگری را که شما می‌خواهید را بدهند تا بتوانند آن را دانلود کنند.

2. یک صفحه تایید تا از بازدیدکنندگان برای اینکه اطلاعات تماسشان را ارائه داده‌اند تشکر شود. صفحه تایید همچنین به بازدیدکنندگان می‌گوید که روی لینک خاصی کلیک کنند تا بتوانند گزارش را دانلود کنند که این لینک باید مشترک جدید را به صفحه فروش کالای شما ببرد.

3. صفحه فروش محصول شما که متن تبلیغاتی ماهرانه‌ای را به نمایش می‌گذارد و بازدیدکننده را ترغیب به خرید محصول یا خدمات شما می‌کند.

 

اگر تا به حال از این روش بازاریابی استفاده نکرده‌اید، آن را امتحان کرده و از نتایج آن متعجب شوید.

 

میانگین امتیاز 4.5 / 5. تعداد آرا: 2

دوره سایت پلاس با 60 درصد تخفیف

00
Months
00
Days
00
Hours
00
Minutes
00
Seconds

فیلم دوره سیستم سازی با 60 درصد تخفیف ویژه - فقط تا امشب